Gå til innhold

Jobber du i barnehage? Har et spørsmål..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har et barn på tre år som jeg har aleneomsorgen for.

Faren hennes jobber kveldstid og har veldig lite samvær. Jeg har hørt via en bekjent at han ønsker å besøke barnet vårt i barnehagen på dagtid en halvtime eller time når de er ute en gang eller to i uken.

Er det lov?

Anonym poster: 26c1d3c54013b4ffb55f123771be1213

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

alt avhenger i hva dere har bestemt dere for. har vært borti tilfeller hvor far ikke får treffe barnet, og da må vi følge beskjeden som blir gitt. er dere enige om at han kan møte barnet legger også vi tilrette for det.

Anonym poster: 2d7bd9fb3ad5ff3b1086854219e8c8b1

Skrevet

Med mindre ham har forbud mot å treffe barnet, så hvorfor skulle ikke det være lov?

Men det spørs hva de ansatte sier da.

Får han ellers lov å treffe barnet sitt?

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd en lignende situasjon, men da med en bestemor som ville stikke innom. Foreldrene likte ikke det så da sa vi nei..

Men hvordan det er med en far vet jeg ikke, hva tenker mor om dette? Hvorfor har han lite samvær etc. det er ting som spiller en rolle i situasjonen. Far og mor bør diskutere dette seg i mellom først..

Skrevet

Så fremt mor og far er enig om samvær så kan jo det gå an,

Bare å bli enige med bhg om hvike dager og evnt tider som kan passe! I en utetid hvor de ikke er på langtur bør vel være lettest, men selvsagt opp til styrer og avdeling i forhold til dette!

Lykke til!

Skrevet

Hvorfor er det et problem for deg da TS? Er det ikke bra at barnet får se faren sin mer?

Jeg hadde bare sett på det som positivt, og så lenge barnehagen syns det er greit (de sier sikkert i fra når det passer best), så ser jeg ikke noe problem med det.

Tror i hvert fall ikke du kan nekte han..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...