Gå til innhold

Selvgod eller bare lyst å dele ting som skjer på jobben..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

OK jeg og kjæresten min er litt forskjellige.. I grunn forteller jeg svært lite om hva som skjer på jobben, de som jobber der og hvilken ros eller skryt jeg mottar i en arbeidsdag. Jeg vet navnet på de fleste han jobber med og i hans krets for hver dag forteller han detaljert hva som skjer, hvem som sa hva, hvordan de oppfører seg, deres planer, osv. Nå er ingen av de hans venner som han omgås med privat så derfor skjønner jeg ikke HVORFOR jeg må vite alt. Han har jo i grunn null interesse i hva jeg driver med på jobben men han forklarer meg alt han har gjort og hvor mye han gjør hvor mye bedre enn alle andre han er og hvor mye skryt han mottar hver dag (og tilbakemeldinger). Når han snakker med venner så fremhever han seg selv hele tiden hvor flink han er i jobben og hvor dårlige alle andre er, hvor godt likt han er, osv. Er det janteloven som sitter for godt i ryggmargen på meg? Jeg synker sammen hver gang og gir han aldri noen positive tilbakemeldinger på at han er flink osv.. Vil jo ikke gjøre han mer selvgod?? Han er jo verdens snilleste og herregud ja han er flink og godt likt, det er jo en av grunnene til at jeg er sammen med han, men jeg synes det blir litt vel mye at han skal fremheve seg selv HVER dag? Er det jeg som gjør noe feil? Trenger han ros fra meg? For i grunn blir jeg bare irritert når han skryter av seg selv...

Er jeg en kjerring eller??

Anonym poster: ac0663437ddce52b463cc7d0168f742d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Quilliam
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Høres ut som han må gi seg selv komplimenter fordi du IKKE gjør det.. Virker som han fisker etter annerkjennelse fra den personen som betyr mest for ham, nemlig deg!

At han snakker mye om kollegaene betyr bare at han anser dem som ganske nære relasjoner. Han bruker jo 8 timer om dagen med dem, og hvis han ikke har hobby/fritidsaktivitet hvor han møter andre venner er det jo ikke merkelig at hankun snakker om kollegaene.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...