Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har litt lyst til å prøve noen Dr.Hauschka produkter. Det jeg lurer på er:

Hvordan er prisnivået?

Det er veldig mange hudpleieprodukter jeg ikke tåler. Er det sannsynlig at jeg kan reagere på disse produktene?

Og ikke minst.... Hvordan uttales det? :roll:

Sikkert dumt spørsmål, men jeg har aldri hørt noen si det før.....

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest lekebøll
Skrevet

Dr. Hauschka er utrolig billig mtp kvalitet - egentlig uansett.

Les litt om produktene på nett: www.drhauschka.com.

Det uttales Dr. Haosjka. Eller noe. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har akkurat prøvd den berømte rosenkremen deres for første gang. Er svært fornøyd. Bruker den bare som nattkrem siden den er såpass fet.

Skrevet

Jeg har prøvd:

*ansiktsvann

*dagkrem for blandingshud(tror jeg)

*håndkrem

Er meget fornøyd med alt! Har ei venninne som ikke tåler noenting av hudpleieprodukter, og hun sverger til Dr. Hauschka-produktene. Så jeg tror de skal være rimelig trygge, ja.

Skrevet

Jeg har lenge brukt leppepomaden. Den beste jeg har prøvd, legger seg ikke som en hinne av voks som Labello og f.eks. Lypsyl har en tendens til. Dessverre har den på slutten en tendens til å bli veldig myk, slik at den brekker :veldigsur:

Skrevet

Får man tak i disse produktene i Norge ?

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Dr. Hauschka produkter koster rundt 130-150 kr. Hvis jeg husker riktig. Du får kjøpt dem på helsekostbutikker. Er ikke sikker på hvilken. men du kan spørre i butikken.

Gjest Anonymous
Skrevet

Oi! Masse svar! Tusen takk. :P

Det som overrasket meg litt da jeg kikket på sidene var at så godt som alle produktene inneholder alkohol. Og det er jo noe jeg vanligvis holder meg langt unna (....hvertfall på huden :oops: ). Ser at de på faq'en forklarer at mengden og kvaliteten på alkoholen gjør at den likevel kan brukes på veldig sensitiv hud, men blir litt skeptisk.

Kanskje jeg skal be om prøver.

Noen som vet om en helsekostforretning i Trondheim med hyggelig betjening? (Har bare vært på Berg&Dal på Trondheim Torg, og der kjøper jeg ikke noe mer :-x )

Skrevet

Jeg har sett at de har prøvesett i enkelte butikker. Det kan jo være noe hvis man er usikker. Tror det koster ca 100kr.

Skrevet

Helios for eksempel har disse produktene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...