Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg skikkelig irritert!

En "venninne" av meg har sagt at hun tror min kjæreste er utro mot meg. Hun påstår at han er utro med en felles venn av oss. Jeg er sammen med verdens snilleste gutt, og jenten som "venninnen" min påstod at min kjæreste var utro med, er bare snill hun også.

Jeg spurte henne hvorfor hun trodde det. Da svarte hun at hun hadde sett han sende mange meldinger til henne med blunkefjes og hjerte. Og at han ofte snakket om at de to hadde funnet på noe. Dette er jeg jo fult klar over. Min kjæreste mener ikke noe med blunkefjes og hjerte, dette kan han sende til alle. Jeg vet også at de er sammen av og til, og synes bare dette er hyggelig!

Jeg fortalte dette til min kjæreste som var helt i sjokk! Han kunne ikke tro hva min "venninne" hadde sagt. Det kunne heller ikke den påståtte "elskerinnen" heller...

Jeg fikk bla gjennom meldingene til kjæresten min, og der er jo blunkefjes og hjerte osv. men det var helt uskyldige meldinger: "vil du være med oss ut på byn i morgen? ;) <3" (dette var meg + han + andre venner). Et eksempel, men alle meldingene var uskyldige.

og poenget til slutt...

"venninnen" min har løyet om alt! faen meg alt!!! og sagt det er fordi hun er så sjalu på mitt perfekte liv. Jeg er så JÆVLIG forbanna! :sur:

Det endte opp med at jeg slo til henne! vel fortjent synes jeg...

Nå truer hun med å anmelde dette...er det "lov" og "rettferdig" å anmelde noe slikt?

hun prøver bare å ødelegge for meg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Hun kan anmelde deg for å ha slått henne, og det burde hun også.

• Liker 41
Skrevet

Ja det kan hun.

Skrevet (endret)

Hun kan anmelde deg for å ha slått henne, og det burde hun også.

Helt enig. Greit, du er forbanna, og det har du absolutt lov og grunn til. Men å slå? Det er helt uakseptabelt.

Endret av Zzyzx
  • Liker 3
Skrevet

hun prøver bare å ødelegge for meg...

Vet om mange som trodde det samme om venninnen sin når de sa i fra om utroskap, for bare noen måneder etterpå oppdage at det ikke var løgn det som ble sagt.

• Liker 18
Skrevet

Kan godt være denne typen din er utro.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det håper jeg at hun gjør! Det ville vært velfortjent

Anonym poster: ac512dfdcfe5692010516b4b3ad747e6

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjempe flott at dere forsvarer bitchen.

Endret av apekatt
  • Liker 3
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Kjempe flott at dere forsvarer bitchen.

Vel, sånn jeg ser det er både TS og venninna bitcher, og dermed er det heller ingen å forsvare.

Venninna lyver og TS slår. Ikke spesielt bra kombo.

• Liker 19
Skrevet

"Venninna" di fortjener egentlig en god porsjon juling.

Skjønner ikke hvorfor det er juridisk ulovlig å daske til noen, men å ødelegge folks liv på alle andre ikke-fysiske måter er helt juridisk greit.

• Liker 2
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

"Venninna" di fortjener egentlig en god porsjon juling.

Skjønner ikke hvorfor det er juridisk ulovlig å daske til noen, men å ødelegge folks liv på alle andre ikke-fysiske måter er helt juridisk greit.

Det er det vel ikke? Det er juridisk straffbart å mobbe, trakassere og bevisst prøve å sabotere/ødelegge/ærekrenke.

• Liker 4
Skrevet

Vel, sånn jeg ser det er både TS og venninna bitcher, og dermed er det heller ingen å forsvare.

Venninna lyver og TS slår. Ikke spesielt bra kombo.

Hadde TS slått hun hvis hun ikke hadde lyvi?

Det jeg egentlig mente med forsvaring av venninna så var det at noen mente at kanskje typen hadde vært utro allikevel seeelv om venninna selv har innrømt det at hun juger. Bevisene var heller ikke bevis engang. Skjønner ikke hvorfor noen kvinner på denne tråden her absolutt skal mene at typen er utro og kanskje venninna har rett. Stakkars menneske, har ikke gjort noe galt og fortsatt så blir han beskyldt for utroskap (av kvinneguiden da).

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har ikke hørt om noen tilfeller hvor noen har blitt straffa for å bevisst juge for å ødelegge for noen. Men for all del, kan vel ha skjedd?...

Endret av Krysopras
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Hadde TS slått hun hvis hun ikke hadde lyvi?

Det jeg egentlig mente med forsvaring av venninna så var det at noen mente at kanskje typen hadde vært utro allikevel seeelv om venninna selv har innrømt det at hun juger. Bevisene var heller ikke bevis engang. Skjønner ikke hvorfor noen kvinner på denne tråden her absolutt skal mene at typen er utro og kanskje venninna har rett. Stakkars menneske, har ikke gjort noe galt og fortsatt så blir han beskyldt for utroskap (av kvinneguiden da).

Det er jeg enig i :) Alle på kvinneguiden tror at alle er utro, man kan bli paranoid av mindre.

Jeg tror ikke det er noe poeng i å spekulere i om venninna snakket sant: det kan vi rett og slett ikke vite.

Skrevet

Tipper venninna di faktisk trodde de hadde et forhold på si og prøvde å være en god venn med å fortelle deg om sine mistanker. Den gang ei, da får man tydeligvis en på trynet!

Vanlig reaksjon ville kanskje vært å le av hele greia å si hun hadde misforstått?

• Liker 8
Skrevet

"Venninna" hadde jo sagt at det var med vilje pga sjalusi på TS perfekte liv...

Skrevet (endret)

Hvis jeg hadde mistanke om at min venninnes kjæreste var utro, så ville jeg sagt det til henne. Det er bare å være en god venn. Om det var feil, så tok jeg feil og er voksen nok til å ta det til meg.

Altså... sånn jeg leste det TS, så har venninnen din sagt at hun tror at han er utro. Det er ikke løyn hvis du sier at du har en mistanke.

Sorry leste feil.

Uansett... man slår ikke!

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Skrevet

"Venninna" hadde jo sagt at det var med vilje pga sjalusi på TS perfekte liv...

Jaa, ikke sant. At kjerringene fortsatt står her og spekulerer i om typen er utro når venninna selv innrømmer at hun juger, er idiotisk.

Skrevet

Jeg forstår dere som synes det er feil og slå. Det er det. Håper dere ikke tror at det var et hardt slag med knytteneven. Dette var et såkalt "bitchslap". Men å slå er slå, selv synes jeg det var "fortjent". Men ulike meninger om det :)

Jeg skriver "venninnen" fordi vi egentlig ikke er venninner mer. Hun har ødelagt for både meg og andre venner flere ganger før. Og denne "informasjonen" hun får av å se han sende meldinger osv. er kun når vi feks. er på fest. Det er lenge siden. Hun innrømmet jo også at hun løy.

Hadde det vært en god venninne av meg som hadde sagt at hun trodde min kjæreste var utro, da hadde jeg muligens trodd på det. Men denne "venninnen" er en "sabotør". Ikke første gang som sagt! Vanskelig å stole på personen da.

Men hva kan skje om hun likevel anmelder?

(må bare nevne at "venninnen" har bla. løyet om at eksen hennes voldtok henne. Hun truet med å anmelde, men det ble ikke noe av. dette innrømmet hun også at ikke var sant.)

Jeg tror hun må ha en del problemer, men jeg klarer ikke å hjelpe henne. Jeg har prøvd, men nok er nok!

Skrevet

Se til å bli voksen, det gjelder dere begge

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...