Gå til innhold

Hvordan få oppmerksomheten til en kvinne som tror jorden er flat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har snakket en del med en kvinne som tror jorden er flat, men nå har det vært stille en stund. Jeg kjenner henne, og jeg har begynt å falle for henne. Men hvordan skal jeg få oppmerksomheten hennes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å påstå at jorda er rund? :smoke: hehe

• Liker 3
Skrevet

Hei, jeg har snakket en del med en kvinne som tror jorden er flat, men nå har det vært stille en stund. Jeg kjenner henne, og jeg har begynt å falle for henne. Men hvordan skal jeg få oppmerksomheten hennes?

Be henne med på en tur til verdens ende, så dere kan ligge og titte ut over kanten.

AnonymBruker
Skrevet

Si at jorda er firkanta :P

Anonym poster: eb078b1e1248a57184cfea82033ca939

• Liker 2
Skrevet

Du kan jo prøve å fortelle henne at du er interessert og invitere henne ut på kaffe.

• Liker 2
Gjest January
Skrevet

Du kan si at dere kan dra på en jordomseiling sammen. Da er du i gang.

AnonymBruker
Skrevet

Spør støttekontakten hennes

Anonym poster: 3ed987185f4031f5b71d25681638a066

• Liker 4
Skrevet

Hvor er relevansen at hun tror jorden er flat?

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som tror jorda er flat, skal man holde seg borte fra. De har en virkelighetsoppfattelse som er rablende gal.

Ruuuuun!

Anonym poster: 65b48682daaf6059ac315690e26ba628

• Liker 1
Gjest Sakone
Skrevet

Kvinner som tror jorda er flat, skal man holde seg borte fra. De har en virkelighetsoppfattelse som er rablende gal.

Ruuuuun!

Du må ikke løpe for langt da... ^^

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er relevansen at hun tror jorden er flat?

Ja, lurer jeg også på?

Anonym poster: 506e701577b8f67f8d7a4180c919210b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Påstår du at jorden IKKE er flat? Idioti.

Anonym poster: 506e701577b8f67f8d7a4180c919210b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gi en globus i gave til henne :)

Anonym poster: 3f8751c1f0bc2c803aee9400369e05d4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Inviter henne til enden av regnbuen og overrask henne med middag for to servert av Mahatma Gandhi.

Rop inn et englekor til underholdningsbiten.

Anonym poster: 30f8773992fb2427d05454377a02387b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Riktig. Løper man for langt kommer man bare tilbake til utgangspunktet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Run Forest! Ruuuun....!

Anonym poster: 50ab242b4d4d63d2a32c5e1fff6afbfa

Skrevet

Stille en stund! Snakker vi kanskje om mange hundre år tilbake da folk ble brent for å påstå jorden var rund, mon tro. Tror denne frykten har etablert seg i genene. Akkurat som edderkopper og slanger. Jeg har det sånn selv. På sjøen er det helt uvirkelig at jorden er rund. Hvordan er det mulig å krumme vann. Nei, jeg fatter det bare ikke og stoler på magefølelsen. Ingen faens nazi skal få meg til å slutte med å si " flatt hav". Så du har truffet et følelsesmenneske, lygekryss.

Det du forøvrig bør passe deg for er når hun insisterer på tarmskylling, badevannet skal være grønt, du må spise matvarene i en viss rekkefølge, hun vet alt om din oppvekst og mangelsykdommer i sjelen. Så hvis du blir sinna er kuren å ligge med magiske steiner på magen i en halvtime. For å få kontakt med ditt indre.

Så du har masse spennende i vente, og jeg skjønner du faller for en slik skjønn figur :fnise: For å oppnå kontakt er mitt beste stalltips følgende: Først spør du om det er riktig slik du oppfatter henne..en klok, reflektert kvinne med masse livserfaring. Videre spør du om en fortrolig samtale fordi hun er den eneste som kan forstå at du har probler med kontakt med ditt innerste.

Jeg har vært akkurat i din situasjon, skjønner du.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Copycat

Å helvete! This is for real! :hakeslepp:

Skrevet

Nei, den så jeg ikke. Fikk en god latter. Vi skal liksom forstå hverandre i hjel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...