Gå til innhold

Funnet sammen etter turbulent brudd, lite sex

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker gutt
Skrevet

Jeg og min kjære har vært sammen i snart 7 år, vi traff hverandre da jeg var 17 og hun var 15.

I starten av forholdet hadde vi litt problemer, da hun rotet litt rundt, jeg mistet tilliten og gjorde det samme, jeg holdt på med dette i et par år tenker jeg, noe jeg angrer veldig på. Men det som er gjort er gjort, i de senere årene hadde vi det veldig fint , helt til for 2 år siden, da noen meldinger jeg hadde sendt 3 år før dukket opp, dette var selvfølgelig veldig sårende for henne, og ødela veldig mye. Jeg forandret meg ganske etter disse meldingene, og ville aldri funnet på noe slikt igjen. I de to neste årene gikk ikke ting så bra i starten, men det bedret seg veldig etter hvert, kan nevne at vi ikke hadde så mye sex på denne tiden, men det regnet jeg med var pga tingene jeg hadde gjort.

Det siste året vi var sammen var ting veldig bra, vi koste oss sammen, hun sa at hun elsket meg, og jeg henne, og jeg trodde ting var ordnet. Vi hadde en fantastisk tur sammen til et spa hotell som jeg spanderte, og der hadde vi det strålende, hun glødet, og det gjorde jeg og. Vi hadde derimot ikke sex sammen på dette oppholdet.

Jeg er en veldig godt trent gutt, atletisk og muskuløs bygd, og er godt velutstyrt, og takket være dette har sex gjort ganske vondt tidligere, men det gikk bedre etter hvert. Hun har alltid sagt at hun har fått de beste orgasmene med meg, og at jeg er kjempeflink i sengen.

kan nevnes at vi har akkurat samme humoren, og vi trives veldig godt sammen. Jeg er også en veldig snill og grei samboer, som hjelper veldig mye til hjemme, vasker, rydder, støvsuger, vasker tøy, bretter osv, og jeg tar meg veldig godt av denne jenta.

Så til det som skjedde nylig.

Vi bor i et ganske tett byggefelt, med mange 2 og 4-mansboliger.

Søsteren til dama ble sammen med nærmeste naboen av meg over gata. Takket være det har de hatt veldig god kontakt, dama har vært med søsteren, kjæresten og naboen over ( som er bestevenn med kjæresten til søsteren) på fisketurer en del ganger, og da har de alltid kommet sent hjem ( rundt 10-11 om kvelden), da har søsteren og typen gått inn, mens dama og naboen over har stått ute og snakket sammen i 20-25 min etterpå, jeg syntes alltid dette var rart, men hun mente på at der var jo lov å ha en normal samtale, noe som jo er greit.

Han er fliselegger, og var inne hos meg en gang med dama for å sjekke noen fliser på badet som knirket litt, dette fikk jeg vite senere, men før det ble slutt.

En dag var jeg på kino med noen kolleger, og da jeg kom hjem var hun oppe hos naboen over med søsteren og drakk vin og så på film. Jeg gikk opp dit, og ble invitert inn, da fikk jeg beskjed om at jeg kunne gå og legge meg, så kom hun når filmen var ferdig. Jeg syntes det var noe rart, så jeg ble der oppe for å se resten av filmen, og så gikk vi hjem.

(hun hadde tidligere på kvelden prøvd å få meg til å skrive under på en samboerkontrakt, men printeren var tom for blekk:P )

da vi kom hjem begynte jeg å spørre litt om forskjellige ting, for jeg merket noe var galt, da sa hun at det var slutt, noe hun hadde tenkt lenge på.

vi la oss den kvelden, og jeg kjørte henne på jobb dagen etterpå, og hentet henne etterpå, hun spurte da om jeg kunne kjøre innom butikken så hun kunne kjøpe noen øl, jeg spurte om det var for å feire at hun var blitt singel, og det var jo det forsåvidt, så da skulle hun drikke med naboen og søsteren på andre siden av veien.

Jeg orket ikke sitte inne å se på de, så jeg dro til en kamerat. Når jeg kom hjem senere på kvelden, rundt halv 2, kunne jeg se i mørket når jeg svingte inn hjemme, at hun gikk med naboen inn til ham, så jeg stoppet bilen, og ringte. hun tok ikke telefonen men sa hun var hos søsteren, noe hun ikke var. SÅ jeg dingte på hos henne og kjæresten, men fikk da svar at hun skulle sove hos de, men hun var gått opp til naboen for å låne en dyne. Jeg sto vel på utsiden i regnet i 3 timer før jeg gikk opp for å lytte på døren, og da hørte jeg hun si at hun hadde likt ham lenge, og hvor dumt det var at jeg var så kontrollerende og overvåkende. ( dette sier hun i ettertid at hun ikke husker, og at det ikke stemmer)

Uansett, så ble det til at hun sov hos søsteren i tre dager, før hun sov hos naboen, etter en uke hadde de sex sier hun, og de har visst hatt sex opp til flere ganger om dagen.

Hun har gjort ting med ham som hun ikke ville gjøre med meg på de 6 årene, som svelging, analsex, osv.

Dette var en utrolig tung periode for meg, fra min seng kunne jeg se direkte inn i de sin stue, og jeg så de kjørte sammen til jobb, kom hjem om kvelden. En kveldjeg gikk ut av bilen hørte jeg hennes stønning og.

etter et par måneder spurte hun hvor forholdet dis tok veien, men han sa at han ville være ungkar, så da flyttet hun ut, hun traff en ny fyr etter dette som hun holdt på med i 3-4 måneder.

Men. Nå har vi blitt sammen igjen, jeg kjempet for henne i alle månedene hun var med begge disse to guttene. Jeg har selv vært med andre jenter i mellomtiden, som hun nå er veldig sjalu på, men hele tiden mens jeg hadde sex med disse fikk jeg ikke henne ut av hodet. Problemet er bare at nå vil hun nesten ikke ha sex med meg, vi gjør det kanskje en gang annenhver uke, og noen ganger en gang i uka. Og når vi da har sex, skal det skje på hennes premisser, hun vil heller aldri suge meg, med mindre hun vil det selv, har vel skjedd 3-4 ganger på et halvt år, og heller aldri gjøre noe for meg. Hun sier fortsat at jeg har gitt henne de beste orgasmene, og at jeg har den diggeste pikken. men jeg føler meg jo ikke slik.

Dette er utrolig sårende, da jeg vet hvordan hun var med naboen, jeg føler meg lite attraktiv og lite begjæret, enda jeg ser 100 ganger bedre ut enn han, ( lite hår, litt mage og tror han er verdens kuleste) Jeg er også en veldig populær fyr, og har mange venner og venninner, de skjønner jo ikke hva hun holder på med.

Så hva skal jeg gjøre? Denne jenta tenner meg utrolig mye, og jeg kunne gjerne hatt sex med henne flere ganger om dagen, ingen av de andre jentene jeg har datet i mellomtiden følte jeg sånn for, til tross for at de var kjempeflotte!

Så hva sier dere? jeg vet ikke om jeg skal leve med det, eller om jeg skal ta dette opp med henne? eventuelt hvordan?

Takker masse for svar! og bare spør om det er mer dere lurer på, beklager at det ble så langt, men når jeg først begynte å skrive var det så mye som ble luftet ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var godt beskrevet av deg og til tross for at jeg er jente og du er gutt, så kan jeg godt forstå hvordan dette føles for deg. Jeg tror du har blitt mer ydmyket enn du er villig til å innse. Det blir VELDIG vanskelig for dere å ha et normalt forhold etter dette. Hun har jo oppført seg helt ualminnelig råttent og har en total mangel på repekt for deg. Du tror at det er henne du absolutt vil ha, nettopp fordi hun har behandlet deg så dårlig. Jeg tror nok aldri at hun kan bli noen du bør stole på. Spør deg selv om hvorfor du er så glad i henne. Er det fordi du higer etter noe hun ikke kommer til å gi deg? Viktig å ha litt selvinnsikt her. Har du litt lav selvtillit? Når du beskriver deg selv, fremstår du som en drømmemann. Kjærlig, tar din del av husarbeidet og lar noen oppføre seg slik mot deg uten at du sier at nok er nok.

Her er det på tide å sette foten ned. Det vil nok gjøre vondt, men det må da være vondere det du allerede har opplevd. Dama di går inn til naboens hus etter at dere har vært et par. Når det gjelder vurdering av deg selv etter størrelse på kjønnsorganet ditt, så tror jeg ikke dette har noen nevneverdig avgjørelse for om ei jente vil være sammen med noen eller ikke. Grunnen til at hun ikke ligger med deg, er at hun ikke respekterer deg. Alt annet er uvesentlig i denne sammenhengen, slik jeg ser det. Du kan jo teste teorien min (og den stemmer). Lat som om du er uinteressert i henne. Kom sent hjem fra jobb, vær utilgjengelig for henne på mobil og ikke responder på tilnærmelser. Da skal du se at hun blir interessert.

Hvis det jeg påstår stemmer, så bør du løpe bort fra henne så fort du kan, for da er ikke hun mye å samle på.

Gjest Usikker gutt
Skrevet

Dette var godt beskrevet av deg og til tross for at jeg er jente og du er gutt, så kan jeg godt forstå hvordan dette føles for deg. Jeg tror du har blitt mer ydmyket enn du er villig til å innse. Det blir VELDIG vanskelig for dere å ha et normalt forhold etter dette. Hun har jo oppført seg helt ualminnelig råttent og har en total mangel på repekt for deg. Du tror at det er henne du absolutt vil ha, nettopp fordi hun har behandlet deg så dårlig. Jeg tror nok aldri at hun kan bli noen du bør stole på. Spør deg selv om hvorfor du er så glad i henne. Er det fordi du higer etter noe hun ikke kommer til å gi deg? Viktig å ha litt selvinnsikt her. Har du litt lav selvtillit? Når du beskriver deg selv, fremstår du som en drømmemann. Kjærlig, tar din del av husarbeidet og lar noen oppføre seg slik mot deg uten at du sier at nok er nok.

Her er det på tide å sette foten ned. Det vil nok gjøre vondt, men det må da være vondere det du allerede har opplevd. Dama di går inn til naboens hus etter at dere har vært et par. Når det gjelder vurdering av deg selv etter størrelse på kjønnsorganet ditt, så tror jeg ikke dette har noen nevneverdig avgjørelse for om ei jente vil være sammen med noen eller ikke. Grunnen til at hun ikke ligger med deg, er at hun ikke respekterer deg. Alt annet er uvesentlig i denne sammenhengen, slik jeg ser det. Du kan jo teste teorien min (og den stemmer). Lat som om du er uinteressert i henne. Kom sent hjem fra jobb, vær utilgjengelig for henne på mobil og ikke responder på tilnærmelser. Da skal du se at hun blir interessert.

Hvis det jeg påstår stemmer, så bør du løpe bort fra henne så fort du kan, for da er ikke hun mye å samle på.

Hei Aina, og tusen takk for et flott svar, jeg har nok litt lav selvtillit, samtidig som jeg ikke har det hvis du skjønner? Jeg er ikke redd for å sjekke opp jenter på byen, og er ikke redd for å dumme meg ut.

Men jeg blir jo samtidig usikker, når hun ikke vil ha meg på samme måte som hul ville ha naboen? Hun sier at det skyldes fordi det var helt nytt og spennende med en ny mann, og jeg var jo tross alt den første hun hadde sex med, men burde det ikke være spennende med meg og?

Når vi først har sex sammen er det kjempeflott, og utrolig deilig. Jeg er veldig glad i analsex, noe hun elsker nå, så det er jo og greit.

Jeg er jo redd for å stole på henne, men samtidig tror jeg nok aldri hun kommer til å gjøre noe sånt igjen, og jeg føler at det er jeg som har vært den uærlige, har hatt flere episoder opp igjennom åra hvor jeg har skrevet en del "ufine" meldinger, mye av dette kan jeg si var pga hun hadde en episode hvor hun sexchattet med en del gutter og menn på nettet, men da var hun så ung. SÅ jeg har alltid følt at det er jeg som har vært den stygge ulven, så jeg føler vel derfor at det er min skyld at alt dette har skjedd..

Dagen det ble slutt tryglet jeg henne om at hva enn du gjør så ikke han, men det betydde visst ikke så mye.

Unnskyldningene hennes er at hun ikke var seg selv den tiden, og hun derfor ikke visste hva hun sa og gjorde, at det var så mye som skjedde og en stor omveltning i livet hennes.

Grunnen til at jeg er så glad i henne er alle tingene vi deler sammen, som fks trening, vi trener sammen 4-5 dager i uka, film og musikksmak, vi har akkurat de samme interessene, men det kan og være fordi jeg er veldig snill, i dag farget jeg etterveksten hennes, hehe. Men hun kom hjem med marsipankake fra byen fordi jeg hadde ryddet og gjort det fint hjemme.

Men jeg vet ikke jeg, kanskje jeg skal prøve ut denne teorien din Aina.

Skrevet

Jeg syns du skal skrive en bok. For dette var skikkelig spennende å lese! til tross for at det hørtest ut som en utrolig kjip situasjon. ):

Jeg er nok ganske så enig med Aina her. At denne jenta ikke virker helt bra for deg. Du kan jo alltids prøve å prate med henne, eventuelt vise henne dette innlegget og høre hva hun tenker.

Jeg har tro på at det alltid er en mulighet for å redde et forhold, men da må begge jobbe for det. Og jeg får ikke inntrykk av at denne jenta gjør sin del.

Skrevet

Usj, jeg vil ikke si at en fortid med gjentagende utroskap, løgner og svik er det beste å bygge en framtid på :-/

Skrevet

Jeg tror ikke dere har en fremtid sammen. Dere har gjort for mye på hver deres kant. At hun ikke tenner fullt på deg sier også mye.

Du har sikkert et flott utseende, bedre enn naboens. Men det er ikke bare utseende man tenner på. Kankje vil dama di fortsatt ha naboen, at hun er sammen med deg, bare for å være nær ham?

Du må også finne mer ut hva som var bakgrunnen for samboerkontrakten. Hvorfor ville hun at du skulle skrive under der, når hun planla å gjøre det slutt? Har du mye bedre økonomi, så hun ønsket en del av kaka når hun skulle dra? Ikke la deg lure til å underskrive en ny, før du er sikker på hvor du hr henne og hvilke konsekvenser det vil gi ved et brudd.

Skrevet

Jeg tror ikke dere har en fremtid sammen. Dere har gjort for mye på hver deres kant. At hun ikke tenner fullt på deg sier også mye.

Word!

Skrevet

Dere i sammen i veldig ung alder. Mye skjer fra man er 15 til 22-24 år og både personlighet og interesser endrer seg mye i denne tiden. Det at du var hennes første kan være en sterk årsak til at hun har vinglet slik siden hun ville finne ut hvordan det var å være sammen med andre. Det er helt naturlig og er ikke en indikator på mangler hos deg.

Hadde jeg vært deg hadde jeg avsluttet forholdet og funnet meg en annen. Det virker kanskje som et sprøtt forslag men det virker som det er altfor mye bagasje for min del. Jeg har ingen problemer med å leve med at kjæresten min har levd et liv før meg, men å være vitne til at den jeg er glad i har sex med andre og hadde påført meg sterk sjalusi (som den historien der du så hun gå inn til henne og du ventet ute i 3 timer), hadde vært vanskelig å lagt bak meg. Det tror jeg det er for deg óg og et videre forhold vil lett bli preget av dette. Du føler kanskje at det er umulig å legge henne bak deg, men det er faktisk mulig med tiden til hjelp og når du får kjæresteerfaring med andre jenter.

Apropos dette med sterke følelser. Jeg har vært igjennom en del kjærestebrudd og alle bruddene opplevdes forskjellig. Jeg har funnet ut at graden av kjærlighetssorg avhenger i hvor tiltrukket jeg var i øyeblikket det ble slutt. Noen ganger har det vært helt greit, andre ganger har det vært helt forferdelig. I de tilfellene der jeg har tatt bruddet tungt har jeg følt at exen er den enste jeg vil ha. Men det er egentlig ikke sant. Jeg har følt det fordi jeg var veldig glad i jenten i det det ble slutt, men hadde det blitt slutt i en av periodene der følelsen var middels så hadde det vært lettere å komme over.

The one and only finnes ikke. Sannheten er at det finnes flere jenter som kan fylle denne rollen bare man gir det en sjanse. Hvis kjærligheten til hun du er sammen med nå spiser deg opp innvendig bør du kanskje komme deg videre i livet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...