AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Noen som har noen gode tips til aktiviteter man kan finne på alene? Bor i Oslo. (muligens ikke riktig forum) Anonym poster: 72278352f559094b3d0805f2c6f5cfe6
absinthia Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Tja... Hvor alene vil du være? Eller tenker du på at du kan gå alene og gjøre aktiviteter sammen med andre?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 Tja... Hvor alene vil du være? Eller tenker du på at du kan gå alene og gjøre aktiviteter sammen med andre? Nei, det er det samme! Sliter bare med å aktivisere meg selv og har ingen gode venner i nærheten. Anonym poster: 72278352f559094b3d0805f2c6f5cfe6
absinthia Skrevet 17. april 2013 #4 Skrevet 17. april 2013 Du kan ta med deg kameraet på tur rundt i området og begynne å fotografere. Kanskje du kan melde deg på kurs eller begynne med en idrett på rekreasjonsnivå. Du kan bestemme deg for å bli lommekjent i Oslo, gå gjennom alle gatene og krysse av for dem du har gått gjennom. Høre om du kan være til hjelp i en frivillig organisasjon Gå på konserter ( gjerne med musikk du ikke vanligvis hører på, men likevel synes virker ok eller av ren nysgjerrighet) Besøke alle museene/ galleriene eller lignende Gå i marka Lære deg å spille et instrument Begynne med ( husker ikke hva det heter) sånn type orientering med GPS der du leter etter objekter som er rundt omkring i nærmiljøet og ellers over hele landet. ( dårlig forklaring, men jeg får google det etterpå og se om jeg finner ut hva det egentlig heter) Så planter i vinduskarmen og lag deg hage på verandaen om du har det. Funker greit med innendørs " jage" om du skaffer deg plantelys. ( Hadde jeg bodd nærmere kunne jeg overlatt noen av mine sysler til deg, for jeg er så flink til å sysselsette meg og finne på ting jeg har lyst til å gjøre at jeg antagelig trenger minst 4-5 liv til, men jeg bor 50 meter fra havet, 100 meter fra fjellet og har masse prosjekter som trengs å gjøres på småbruket vi nettopp har flyttet til, i tillegg til at jeg gjerne skulle fått tid til å ta flere ridetimer, være med på kor, drive med yoga sammen med andre, fisket mer, gått flere turer osv. ... Men siden jeg jobber og har familie, får jeg ikke tiden til å strekke til)
absinthia Skrevet 17. april 2013 #5 Skrevet 17. april 2013 Der fant jeg det - geocaching. Finnes slike bokser som er satt rundt i byen.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #6 Skrevet 18. april 2013 Takk for gode tips! Får se hva det blir til. Anonym poster: 72278352f559094b3d0805f2c6f5cfe6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå