AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Har sett flere ganger den siste tiden (på facebook) at noen er i et forhold med noen, og en uke eller to senere står de igjen som single. Dette er både personer i starten og slutten av 20 årene. Har tenkt litt over det og synes det er en rar ting. Hvorfor gå inn i et forhold og så avslutte etter så kort tid? Man har jo gjerne holdt på en stund på forhånd og vet hva man går til. Mange er jo kjærester i praksis lenge før det blir offisielt. Er det kalde føtter, frykt for å binde seg, angrer man? Jeg synes når man går inn i et forhold er det vel en grunn til det, så finner man ut etter en uke at det likevel ikke funker. Kan vel ikke være så mye som forandrer seg på denne tiden. Man holder kanskje på i 3-4 mnd. eller mer, så blir man kjærester og etter en uke funker det ikke lenger... Flere som har opplevd dette selv, å bli dumpa eller dumpe noen etter veldig kort tid? I såfall hva var grunnen? Selv ble jeg dumpa etter såvidt 3 mnd, og jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor eksen absolutt ville vi skulle være kjærester når hun ga opp etter så kort tid. Føltes på en måte litt bortkasta og "flaut" at man etter så kort tid ble singel igjen. Vi går jo tross alt ikke på ungdomsskolen lenger, når man går inn i noe og vil fortelle det til "verden" så bør det jo være et visst grunnlag! Anonym poster: 0c89402bc2c2189336ee7bbae95ebaa7
Gjest Sakone Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Generelt når det gjelder dette så er min teori at ettersom kvinnene er passive og det er mannen som alltid på ta iniativet til å sjekke opp osv, så blir det ofte at kvinner tar det første og beste som dukker opp, og da ender det ofte opp feil. Kvinner burde være mer aktive slik at de kan i større grad være med på å velge seg den mannen hun vil ha, og ikke bare velge blant de "få" som tilbyr seg. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 Generelt når det gjelder dette så er min teori at ettersom kvinnene er passive og det er mannen som alltid på ta iniativet til å sjekke opp osv, så blir det ofte at kvinner tar det første og beste som dukker opp, og da ender det ofte opp feil. Kvinner burde være mer aktive slik at de kan i større grad være med på å velge seg den mannen hun vil ha, og ikke bare velge blant de "få" som tilbyr seg. Det er sikkert noe i det, og det kan være grunnen til at enkelte forhold ikke fungerer. De er inngått på feil grunnlag. Men hva når det er mannen som gjør det slutt etter kort tid da? TS Anonym poster: 0c89402bc2c2189336ee7bbae95ebaa7
Gjest Skrevet 17. april 2013 #4 Skrevet 17. april 2013 Tror de det gjelder er gjerne de som offentliggjør forholdet veldig fort for så å finne ut at det ikke fungerer likevel etter en liten stund?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå