Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg var på byen forrige helg, der møtte jeg en søt gutt som jeg prata og klina masse med... han er bare 24 år gammel. og jeg er åtte år eldre enn ham :P han vet ikke hvor gammel jeg er men han mente jeg måtte være rundt 27-28 men uansett er det frekt å spørre en dame, sa han. kremt. jeg hverken bekrefta eller avkrefta hans gjetninger på min alder.

uansett. vi snakket litt på sms når jeg kom meg hjem, han sa jeg måtte bare si fra hvis jeg ville finne på noe en dag.

jeg kunne godt tenke meg å møte ham igjen på lørdag på byen for litt mer kos (nei jeg skal ikke ha sex med ham, har tante rød på besøk). tror dere det er en ok ide? eller syns dere jeg er en gammel grisedame som leker med smågutter? :(

Anonym poster: 81e3dfa2d0c53e5e0524ec8e49123391

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh, voksne mennesker. Kjør på.

AnonymBruker
Skrevet

men jeg må vel informere ham om min ekte alder da? vil han synse det er ekkelt at jeg er så gammel? eller havner jeg i milf-kategorien (selv om jeg ikke har barn)?

AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke noe problem dette, dere er jo begge såpass voksne at dere kan ta stilling til om aldersforskjellen utgjør noe problem eller ikke. Du _må_ jo strengt tatt ikke informere han om din alder dersom det bare er et fling, men det er mye lettere å finne tonen om man er ærlig med hverandre. Og skulle det bli noe mer seriøst etterhvert så er jo ærlighet et must til syvende og sist.

Anonym poster: b3831e2831017e7abe990d8e009e5ed1

Skrevet

Jeg synes ikke du skal bry deg om alderen,det kan bli et problem hvis han er veldig umoden men det finner du ut etterhvert.Lykke til! :)

Gjest Elissima
Skrevet

Det som er avgjørende er vel felles interesser og om han er moden er det ikke? Min ex var 9 år yngre, det var ikke aldersforskjellen som gjorde at det ble slutt da. Så møt han, bli kjent og ha det gøy! Det er jo vår :)

Skrevet

Folk bryr seg seriøst for mye om to ting: Alder & Hva andre måtte synes/mene.

Gjør det du selv føler er riktig. Har du lyst har du lov.

• Liker 2
Gjest Reza08
Skrevet

Ser ingen problemer her. Artig at det er motsatt av og til også, ikke bare mannen-er-eldst-ideologien. Hadde aldri i verden reagert på at jeg var sammen med ei eldre dame. Reagerer heller ikke på andre forhold hvor dama hadde vært eldst. Tror ikke at han kommer til å bry seg nevneverdig om din alder heller, hvis han ikke er veldig umoden, da.

AnonymBruker
Skrevet

ok, dere er så positive her hehe da skal jeg spørre ham i morgen om han vil møte meg på byen i helga :)

Gjest Reza08
Skrevet

ok, dere er så positive her hehe da skal jeg spørre ham i morgen om han vil møte meg på byen i helga :)

Fint. Det blir sikkert en positiv opplevelse. Håper du holder oss oppdatert.

AnonymBruker
Skrevet

ja jeg skal selvfølgelig holde dere oppdatert. håper han ikke blir skuffa når han finner ut at han ikke får høne.

AnonymBruker
Skrevet

en bitteliten oppdatering. vi har bare hatt bittelitt smskontakt og ikke møttes. jeg ville møte ham på lørdag da kunne ikke ham så ble jeg syk i helga så jeg hadde ikke orket uansett. jaja vi får se neste helg.

AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket skattelisten? Kanskje dere tjener forskjellig og derfor ikke passer sammen?

Anonym poster: d9c42168441fcdebf06e503eec5c6bb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...