AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Spørsmål til KG-jentene: hvorfor er det så få av dere som kan potensielt være interessert i en gutt som er ganske stille og rolig av seg? Hører denne unnskyldingen fra jentene stadig vekk. Er det ikke tiltrekkende lenger med en som er trygg, stabil og ikke er festens midtpunkt? Hilsen frustrert gutt. Anonym poster: 1c0bb1bf6178cc1c6f2f326b9c33befa
dobri123 Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 (endret) Joda, jeg blir mer tiltrukket av gutten som ikke er helt frempå hos alle andre. Det går på personligheten, men om han ikke tør og introdusere seg en gang er det vanskelig å bli kjent. :-) Endret 17. april 2013 av dobri123 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 TS her. Takk for svaret, dobri123. Ja, det å introdusere seg er en utfordring i seg selv for sånne som meg, men det er noe man kan lære seg tror jeg. Men ville du tenkt at vedkommende er kjedelig hvis man ikke hele tiden hadde masse ting å si og mange aktiviteter å foreslå? Anonym poster: 1c0bb1bf6178cc1c6f2f326b9c33befa
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2013 #4 Skrevet 17. april 2013 For meg er det absolutt mere turn-off med en gutt som må være midtpunkt hele tiden. Samboeren min er snill og rolig. Jeg blir bare sliten av folk generelt som tar for mye plass, men så er jeg en stille og rolig person selv Selvfølgelig må han kunne være pratsom og kunne være litt gæren innimellom ( Jeg er 28, og han er 22 ) Så jo, vi jentene finnes! Men vi er kanskje ikke de som roper høyest?! 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #5 Skrevet 17. april 2013 For meg er det absolutt mere turn-off med en gutt som må være midtpunkt hele tiden. Samboeren min er snill og rolig. Jeg blir bare sliten av folk generelt som tar for mye plass, men så er jeg en stille og rolig person selv Selvfølgelig må han kunne være pratsom og kunne være litt gæren innimellom ( Jeg er 28, og han er 22 ) Så jo, vi jentene finnes! Men vi er kanskje ikke de som roper høyest?! Hva tenker du når du skriver at man å være litt gærn innimellom? (TS her) Anonym poster: 1c0bb1bf6178cc1c6f2f326b9c33befa 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #6 Skrevet 17. april 2013 Hva legger du i stille og rolig? Hvis det betyr at man generelt snakker lite, blir man fort oversett uansett kjønn. Jeg har selv opplevd dette som jente, menn sjekket meg opp og forsvant kjapt når de fant ut at jeg ikke hadde så mye å si hele tiden. Har jobbet mye med meg selv for å bli mer utadvendt og det forandret masse på mannefronten. Det at man ikke er festens midtpunkt er vel positivt, men er man for stille blir man gjerne oversett eller sett på som kjedelig. Evt arrogant som jeg har fått høre noen ganger... Anonym poster: 574a9cb8d17edfaf5513e83a5acecace 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #7 Skrevet 17. april 2013 Hva legger du i stille og rolig? Hvis det betyr at man generelt snakker lite, blir man fort oversett uansett kjønn. Jeg har selv opplevd dette som jente, menn sjekket meg opp og forsvant kjapt når de fant ut at jeg ikke hadde så mye å si hele tiden. Har jobbet mye med meg selv for å bli mer utadvendt og det forandret masse på mannefronten. Det at man ikke er festens midtpunkt er vel positivt, men er man for stille blir man gjerne oversett eller sett på som kjedelig. Evt arrogant som jeg har fått høre noen ganger... Anonym poster: 574a9cb8d17edfaf5513e83a5acecace Ja, blant annet at jeg snakker lite generelt. Kanskje fordi jeg er litt sjenert, kanskje fordi jeg ikke alltid vet hva man skal eller bør si der og da, det gjelder særllig folk jeg ikke kjenner så godt. Er ikke arrogant i det hele tatt, hvor får enkelte det fra? Hvordan jobbet du med deg selv for å bli mer utadvendt? Anonym poster: 1c0bb1bf6178cc1c6f2f326b9c33befa
Gjest Kalkunen Skrevet 17. april 2013 #8 Skrevet 17. april 2013 du skal bare være glad for det. de jentene som vil ha snille og rolige gutter er som regel den rake motsetning selv og ønsker noen de kan dominere og kontrollere. hvis hun mot formodning skulle være en snill jente å ønske seg en likesinned vil det etterhvert komme krav som at han må ut av den behagelige bobla si å ta noen harde beslutninger for dere begge, og da må hun jage på han å bli hurpete. når nok sånne situasjoner oppstår så er hun blitt den jentetypen jeg nevnte til slutt. du må skjønne at vi lever i et vaginavelde. der menn er dressert for å være tilpasset hunkjønnet som statister og at snille gutter kun er å foretrekke for dominerende, slaverdrivende, egoistiske kvinnemennesker som ikke har noe til overs for dem som mennesker. jenter som faktisk er sexuelt tiltrukket av menn og vil ha menn vil ikke ha en snill dult "som gjør som han skal", fordi de snille jentene ikke er sterke nok til å hjelpe han ut av lenker de mer undertrykende kvinnfolka holder han i i storsamfunnet. løsningen er og blir å gi litt faen. ikek vr fornøyd med å være en fastlenka dott som er snill og grei. Blås i om det er mindre emosjonelt behagelig å gjøre noen verdiendringer som setter egoismen din litt mer i fokus. Den egoismen er drivkraften for å få det som du vil, og det du vil er å styre over deg selv og forholdet ditt. ikke bli en snill dott for en eller annen framtidig kontrollernede kvinne.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #9 Skrevet 17. april 2013 du skal bare være glad for det. de jentene som vil ha snille og rolige gutter er som regel den rake motsetning selv og ønsker noen de kan dominere og kontrollere. hvis hun mot formodning skulle være en snill jente å ønske seg en likesinned vil det etterhvert komme krav som at han må ut av den behagelige bobla si å ta noen harde beslutninger for dere begge, og da må hun jage på han å bli hurpete. når nok sånne situasjoner oppstår så er hun blitt den jentetypen jeg nevnte til slutt. du må skjønne at vi lever i et vaginavelde. der menn er dressert for å være tilpasset hunkjønnet som statister og at snille gutter kun er å foretrekke for dominerende, slaverdrivende, egoistiske kvinnemennesker som ikke har noe til overs for dem som mennesker. jenter som faktisk er sexuelt tiltrukket av menn og vil ha menn vil ikke ha en snill dult "som gjør som han skal", fordi de snille jentene ikke er sterke nok til å hjelpe han ut av lenker de mer undertrykende kvinnfolka holder han i i storsamfunnet. løsningen er og blir å gi litt faen. ikek vr fornøyd med å være en fastlenka dott som er snill og grei. Blås i om det er mindre emosjonelt behagelig å gjøre noen verdiendringer som setter egoismen din litt mer i fokus. Den egoismen er drivkraften for å få det som du vil, og det du vil er å styre over deg selv og forholdet ditt. ikke bli en snill dott for en eller annen framtidig kontrollernede kvinne. Jeg vil selvsagt ikke ha en kontrollerende, slavedrivende og dominant kvinne, vil ha en vanlig jente som er snill, og forhåpentligvis rolig av seg. Men må jeg virkelig bli mer egoistisk for å kunne oppnå det? For det første så vil det føles unaturlig for meg og for det andre så vil kanskje det å være egoistisk være enda større turn off? Anonym poster: 1c0bb1bf6178cc1c6f2f326b9c33befa
Chien Skrevet 17. april 2013 #10 Skrevet 17. april 2013 Spørsmål til KG-jentene: hvorfor er det så få av dere som kan potensielt være interessert i en gutt som er ganske stille og rolig av seg? Hører denne unnskyldingen fra jentene stadig vekk. Er det ikke tiltrekkende lenger med en som er trygg, stabil og ikke er festens midtpunkt? Hilsen frustrert gutt. Anonym poster: 1c0bb1bf6178cc1c6f2f326b9c33befa Jeg ønsker mye heller en rolig mann, enn en som er festens midtpunkt, for å si det sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #11 Skrevet 17. april 2013 Jeg vil gjerne ha en snill og rolig gutt. Men det er en fordel at han kan være litt selvgående, f.eks. at han klarer å snakke med vennene mine, familien min og kan drive litt smalltalk med fremmede folk. Jeg var ikke så god på det selv før (dette med smalltalk med fremmede), men det kan læres. En som er så stille og reservert at han bare kan snakke "via meg", tror jeg hadde blitt litt slitsomt. Anonym poster: 2ea6a3188bcd8b3a493f6b0b9aa29b50 2
Gjest Kalkunen Skrevet 17. april 2013 #12 Skrevet 17. april 2013 Jeg vil selvsagt ikke ha en kontrollerende, slavedrivende og dominant kvinne, vil ha en vanlig jente som er snill, og forhåpentligvis rolig av seg. Men må jeg virkelig bli mer egoistisk for å kunne oppnå det? For det første så vil det føles unaturlig for meg og for det andre så vil kanskje det å være egoistisk være enda større turn off? Anonym poster: 1c0bb1bf6178cc1c6f2f326b9c33befa du tenker for mye. siden du bryr deg så mye, vil dama di slite med at du også bryr deg om hva andre damer mener, og hva folk generelt mener. det betyr at hun enten blir hurpete for å få styr på deg eller gir deg opp. vil du ha snille kvinner må du enkelt og greit få en personlighet som setter seg i respekt hos dem og gir dem den autoriteten de søker.
dobri123 Skrevet 17. april 2013 #13 Skrevet 17. april 2013 TS her. Takk for svaret, dobri123. Ja, det å introdusere seg er en utfordring i seg selv for sånne som meg, men det er noe man kan lære seg tror jeg. Men ville du tenkt at vedkommende er kjedelig hvis man ikke hele tiden hadde masse ting å si og mange aktiviteter å foreslå? Anonym poster: 1c0bb1bf6178cc1c6f2f326b9c33befa Jeg ville sett på vedkommende som moden, og at han har voks ut av fjortiss fasen! Det er jo bare et kjempe stort pluss. Det er vanskelig å gå bort for å si hei, og starte en samtale. Men når du først har gjort det går det nok kjempe mye bedre med en gang. Da finner man som oftes ting å snakke om sammen
Slither Skrevet 17. april 2013 #14 Skrevet 17. april 2013 (endret) Always the charmer du, Kalkunen. Jeg er bare helt nødt til å gå litt off-topic her og uttrykke min fulle sympati for den stakkars jenta som kanskje ender opp med deg. Til TS: Det trenger ikke nødvendigvis være et hinder at du er stille og rolig av deg. Jeg er likedan og har aldri trivdes med å være midtpunktet. Nå har jeg riktignok ikke slitt med å finne mannfolk, men jeg har slitt med å finne mannfolk jeg har trivdes med. Min løsning på det var faktisk nettdating. Er man stille og sjenert er det mye lettere å uttrykke seg med ord. Dette er ikke en konstruktiv løsning på problemet ditt, men det er nå ikke sikkert du trenger en løsning da jeg personlig mener dette ikke er et problem. Endret 17. april 2013 av Slither 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #15 Skrevet 17. april 2013 Ja, blant annet at jeg snakker lite generelt. Kanskje fordi jeg er litt sjenert, kanskje fordi jeg ikke alltid vet hva man skal eller bør si der og da, det gjelder særllig folk jeg ikke kjenner så godt. Er ikke arrogant i det hele tatt, hvor får enkelte det fra? Hvordan jobbet du med deg selv for å bli mer utadvendt? Anonym poster: 1c0bb1bf6178cc1c6f2f326b9c33befa Det er vanskelig og tar tid å jobbe med seg selv, men viktig er: Jobb med selvtilliten din. Du er ikke bare rolig og snill, du har nok mange andre kvaliteter også som kan være interessante. Gjør det beste ut av utseendet ditt, tren. Å føle seg bra hjelper masse. Utsett deg for ulike sosiale situasjoner. Vet ikke om du bor på et veldig lite sted, men jeg var innom mange organisasjoner og idrettslag for å treffe ulike mennesker. Dette er bra trening og føler man at man har dummet seg ut, (noe som jo ofte kun er paranoia, men likevel) kan man slutte i denne organisasjonen. Gjør deg interessant. Les bøker, hold deg oppdatert på nyheter. Liker du musikk- skaff deg litt info. Skaff deg gjerne en hobby som kan virke spennende. Når man merker at folk er interessert i det man snakker om, hjelper det også på selvtilliten. Tenk ut ting man kan snakke om på forhånd. Tør å dumme deg ut, glem situasjonen og gå videre. Anonym poster: 574a9cb8d17edfaf5513e83a5acecace 2
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2013 #16 Skrevet 17. april 2013 Hva tenker du når du skriver at man å være litt gærn innimellom? (TS her) Anonym poster: 1c0bb1bf6178cc1c6f2f326b9c33befa Med det mener jeg at det blir for kjedelig om man alltid sitter i hver sin ende av sofaen, og er stille og rolig. Han må kunne være litt ''urolig'' også, være med ut på ting. Jeg trenger ikke at det skjer noe absolutt hele tiden, er veldig flink til å kunne ''gjøre ingenting''. Men i lengden blir det kjedelig og en veldig stusselig tilværelse.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #17 Skrevet 17. april 2013 Always the charmer du, Kalkunen. Jeg er bare helt nødt til å gå litt off-topic her og uttrykke min fulle sympati for den stakkars jenta som kanskje ender opp med deg. Til TS: Det trenger ikke nødvendigvis være et hinder at du er stille og rolig av deg. Jeg er likedan og har aldri trivdes med å være midtpunktet. Nå har jeg riktignok ikke slitt med å finne mannfolk, men jeg har slitt med å finne mannfolk jeg har trivdes med. Min løsning på det var faktisk nettdating. Er man stille og sjenert er det mye lettere å uttrykke seg med ord. Dette er ikke en konstruktiv løsning på problemet ditt, men det er nå ikke sikkert du trenger en løsning da jeg personlig mener dette ikke er et problem. Takk for tipset! Har faktisk prøvd nettdating nylig og synes det er spennende. Ikke at det er veldig mye action der heller, men det er noe nytt og somm du sa så er det lettere å starte en samtale der. Men før eller senere så må man treffes IRL og da dukker problemene opp igjen. Anonym poster: 1c0bb1bf6178cc1c6f2f326b9c33befa
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #18 Skrevet 17. april 2013 Det er vanskelig og tar tid å jobbe med seg selv, men viktig er: Jobb med selvtilliten din. Du er ikke bare rolig og snill, du har nok mange andre kvaliteter også som kan være interessante. Gjør det beste ut av utseendet ditt, tren. Å føle seg bra hjelper masse. Utsett deg for ulike sosiale situasjoner. Vet ikke om du bor på et veldig lite sted, men jeg var innom mange organisasjoner og idrettslag for å treffe ulike mennesker. Dette er bra trening og føler man at man har dummet seg ut, (noe som jo ofte kun er paranoia, men likevel) kan man slutte i denne organisasjonen. Gjør deg interessant. Les bøker, hold deg oppdatert på nyheter. Liker du musikk- skaff deg litt info. Skaff deg gjerne en hobby som kan virke spennende. Når man merker at folk er interessert i det man snakker om, hjelper det også på selvtilliten. Tenk ut ting man kan snakke om på forhånd. Tør å dumme deg ut, glem situasjonen og gå videre. Anonym poster: 574a9cb8d17edfaf5513e83a5acecace Takk for tipsene, mye av det du skriver er interessant. Jeg bor i hovedstaden. Jeg føler eg bra for det meste, jeg er ikke depressiv og er i brukbar fysisk form. Det er mest når det kommer til samtaler jeg begynner å slite litt. Og så var du innom en viktig ting - jeg er nok veldig redd for å dumme meg ut på noen som helst måte. Anonym poster: 1c0bb1bf6178cc1c6f2f326b9c33befa
Gjest Kalkunen Skrevet 17. april 2013 #19 Skrevet 17. april 2013 Jeg ville sett på vedkommende som moden, og at han har voks ut av fjortiss fasen! Det er jo bare et kjempe stort pluss. Det er vanskelig å gå bort for å si hei, og starte en samtale. Men når du først har gjort det går det nok kjempe mye bedre med en gang. Da finner man som oftes ting å snakke om sammen men du har jo sagt at du har vært utro så du bekrefter jo bare påstanden min. snille gutter tiltrekker seg rake motsetninger
dobri123 Skrevet 17. april 2013 #20 Skrevet 17. april 2013 (endret) men du har jo sagt at du har vært utro så du bekrefter jo bare påstanden min. snille gutter tiltrekker seg rake motsetninger Nei, beklager. Jeg har aldri vært utro i mitt nåværende forhold. Men helt klart, kan godt hende at snille gutter tiltrekker seg det motsatte når det kommer til jenter. Derfor kommer nok aldri DU til å ende opp med en bra jente ;-) Endret 17. april 2013 av dobri123 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå