Gå til innhold

matavfallsposer på nett ?

Nemmera

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt matavfallsposer på nett? Her i kommunen må man ordne med posene selv, og det er ikke alle butikker som har... Skal ikke være lett tydeligvis... :sur:

Bruker nå 35 (?) litersposer fra BioBag og de funker fint selv om jeg gjerne skulle hatt pose med håndtak for å lettere knyte den igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får du ikke av de som henter søpla??

Hva med disse hvis du har Clas Ohlson i nærheten? Mener de har knyting:

http://www.clasohlson.com/no/BioBag-avfallspose/Pr347034000

Har sett på nettet via Grønn Hverdag tror jeg, skal se om jeg finner dem igjen.

Ikke alle renovasjonsselskap i landet som deler ut poser dessverre.....

Den på Clas Ohlson er dessverre for liten. Har de som er hakket større nå. 30 eller 35 liter. Har en søplebøtte fra IKEA som er nesten 40cm høy og da blir de der for korte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg er dårlig service. I kommunen min og nabokommunen får man bare sånne små poser. Kunne sendt noen ruller til deg, eller lagt på toget ;) he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det syns jeg er dårlig service. I kommunen min og nabokommunen får man bare sånne små poser. Kunne sendt noen ruller til deg, eller lagt på toget ;) he he.

Hehe, ja, kunne tatt noen ruller når jeg var i Oslo nå sist også, men det blir liksom for mye jobb ut av det og :-p Er dårlig service ja. Greit nok hvis de hadde delt ut opser og vi hadde for stor bøtte; det hadde vært vår egen feil. Men når de ikke deler ut i det hele tatt så tror jeg det syndes i stor stil og matavfallet går i plastposer i de fleste husholdninger har jeg intrykk av. Men jeg VIL IKKE hive det i plastposer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...