Gå til innhold

Liker ikke menn som kler seg i

NullHull

Anbefalte innlegg

Frakk. Særlig "badekåpe"-varianten med knytebelte i livet!

Kortermet skjorte. Korte ermer er ok på type fritidstøy, men ikke skjorter! Samme gjelder city-shorts (heter det det?) Gjerne med typiske herrestrømper og mokkasiner. :riste: Ja, jeg skjønner at gutta også kan få det hett om sommeren, men skal du først på kontoret så dropp "gå-bort-shortsen".

Svarte dongeribukser og hvite tennissokker og solbriller med speilglass (såfremt vi ikke befinner oss i Trøndelag... :wink: )

Bolebukser.

Hjelpe, holdt på å glemme disse "eggevarmer-luene" som mange har ikledd seg i vinter, og fortsatt gjør forøvrig... Sånne trange greier som ser ut som man har ei hjemmestrikka potte på hodet :riste:

Eggestokkene mine vrenger seg i forakt!!

Men, jeg ser gjerne en ekstra gang på en mann i arbeidstøy, type malere, snekkere o.l. :sjarmor: For ikke å snakke om uniform!! :P (Hvis vi trekker fra alle disse håpløst harry NSB-folka :smoke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, ja - hva er det med kortermede skjorter?? Grusomt!

Frakk kan da være riktig stilig, men den må ikke være for sid, mer sånn jakkefrakk. Det er stilig og elegant!

Liker i grunnen ikke men som kler seg litt sånn shabbystilig. Har mer sansen for menn i dress og elegante sko, jeg!

Menn i sandaler (og da snakker jeg ikke om kuule slipinsandaler, men sånne grufulle i brunt skinn som voksne menn ofte har på) er heller ikke min favoritt.

Og i dag oppdaget jeg at en av mine kolleger har maten sin i en liten svart skinnveske. Det var IKKE sexy. I promise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag oppdaget jeg at en av mine kolleger har maten sin i en liten svart skinnveske. Det var IKKE sexy. I promise.

:hoho::hoho::hoho: Nå fikk jeg meg en skikkelig latter, Philippa!! Nærmere beskrivelse kreves!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Uff' date=' ja - hva er det med kortermede skjorter?? Grusomt! [/quote']

Synes dere virkelig det??

Og jeg som synes sambo er så fin i "finbukse" og kortermet skjorte som "gå ut"-tøy når vi er på ferie til varme plasser.. :oops:

Det er liksom den eller t-skjorta for han da.. Lange ermer nekter han plent i varmen..

Holder på å overbevise pappa om fortreffeligheten av sånne skjorter også, for han er en "enten eller fyr" som enten går med bar overkropp eller med langermet skjorte.. (er det sånn dere vil ha det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at de som kler seg stilig i forhold til moten, og ser litt moteslaver ut er ganske utiltrekkende. Tror det har noe å gjøre med signalene de sender ut. For meg betyr de iallfall at "jeg har ingenting eget, jeg bare hører på hva andre mener er kult".

Ellers:

* alt for trange bukser

* alt for vide bukser

* uniform(hva er egentlig så fascinerende med det?)

Kommer ikke på mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

La samboeren din fortsette å gå med det selv om noen her inne mener det er stygt. Vi er heldigvis ikke like alle sammen, for fy flate så kjedelig det hadde vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mannen min er fin i kortermede skjorter også. Så han kommer hvertfall til å fortsette med det, han liker dem selv også så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt til sin anledning! Ser jo ikke særlig lurt ut å trave rundt i langermet skjorte i 35 varmegrader med svetteringer under armene heller. MEN uansett, synes ikke kortermede skjorter er så innmari fint for dét liksom.

Smak og behag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Satt og lurte på hvordan damene her inne hadde reagert om en mann hadde startet en lignende tråd med hva han ikke liker kvinner går i. Tror det kunne blitt mye rabalder av det gitt, men en føler seg kanskje bedre selv om en rakker ned på andre. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk
Satt og lurte på hvordan damene her inne hadde reagert om en mann hadde startet en lignende tråd med hva han ikke liker kvinner går i.

Tenkte på det samme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og lurte på hvordan damene her inne hadde reagert om en mann hadde startet en lignende tråd med hva han ikke liker kvinner går i. Tror det kunne blitt mye rabalder av det gitt' date=' men en føler seg kanskje bedre selv om en rakker ned på andre. :roll:[/quote']

Er vi litt hårsåre her...? :wink: Mannen din må da gå med kortermet skjorte så mye han vil, jeg legger meg ikke opp i det - men jeg må vel få forbeholde meg retten til å ikke synes det er fint? Jeg tok denne tråden med litt humor, og absolutt ikke for å rakke ned på noen og "føle meg bedre" som du sier. Og om mennene her inne hadde laget en lignende tråd om hva vi jenter ikke burde gå med, så ville vel det bare være artig? Jeg tar meg hvertfall ikke nær av at noen her inne mener at feks rosa skjorter (som jeg har på meg idag) er det styggeste de vet.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Tenk jeg tok meg ikke nær av det, og ja min kjære går i de klærne han selv ønsker uten at noen skal fortelle han noe annet.

Det du egentlig sier at at mennesker som er i mot at folk kritiserer klærne til folk tar seg nær av tingene?

Min mening er at det blir mer og mer kritisering av ting og tang her inne, og jeg lurer bare på hva det neste blir. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AMEN!! :klappe:

Dette var absolutt ment med en snert av humor. Kan godt starte en tilsvarende tråd om damer jeg, hvis det skal være sånn!! :P

Selv går jeg heller ikke rundt og tror at alle liker det jeg har på meg, eller frisyren min, eller ganglaget mitt! Herregud, er det noen her i verden som ikke er feilfri så er det da meg!!! Og det har jeg både fått høre og måttet betale for.

Takk for seg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk jeg tok meg ikke nær av det, og ja min kjære går i de klærne han selv ønsker uten at noen skal fortelle han noe annet.

Det du egentlig sier at at mennesker som er i mot at folk kritiserer klærne til folk tar seg nær av tingene?

Min mening er at det blir mer og mer kritisering av ting og tang her inne, og jeg lurer bare på hva det neste blir. :roll:

Skråblikk og Generaliseringer, Madam. Dette forumet heter Skråblikk og Generaliseringer. Jeg oppfatter det som at her kan vi se på livet med et skrått blikk, gjerne med et humoristisk tilsnitt - uten å ta ting så veldig alvorlig. Loosen up! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madam Felle

Har nok ikke rett humør for dette i dag, og da blir det egentlig feil å være inne på denne siden.

Jeg trekker meg stille og rolig ut fra denne diskusjonen, og lar dere kose dere i fred. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ble heller ikke fornærmet eller noe.. Jeg bare syntes det var rart å ikke like kortermede skjorter, da jeg selv synes de er kjempefine!!

Jeg går i kortermede skjorter om sommeren selv.. Stiilige innsvingede småruete skjorter.. Og det synes jeg er så kjempefint!!

Sambo har en sort en som han bruker til sort bukse.. kjempestilig. Og så har han en lys beige en som han bruker mer på dagtid..!

Begge disse brukes når han skal være finere enn med t-skjorte, og det blir han også..

Lenge leve kortermede skjorter!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er så vanskelig å forstå at andre har annen smak en meg, jeg :)

Forøvrig er jeg ingen sånn skummel dame som kaster meg ut fra mørke portrom og overfaller menn i kortermede skjorter, asså!!

Ser jeg noen i frakk derimot.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Synes ikke det er så vanskelig å forstå at andre har annen smak en meg' date=' jeg :) [/quote']

Det er vel ganske stor forskjell på å ha en annen smak og til å plages av hva andre har på seg.. :o

Helt greit for meg at du liker andre ting bedre enn kortermede skjorter, men å synes at menn ikke burde å med dem... :o Det blir litt for sært for meg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...