Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #1 Del Skrevet 31. mars 2004 Nå hadde jeg akkurat kommet meg etter julemarsipanen (som de solgte på tilbud til langt uti februar), og så kommer påskemarsipanen! Hvorfor trykker de ikke advarsel på de pakkene? Noe å foreslå for Dagfinn Høybråten, nå når han vil slanke Norge? Jeg får forsøke å motstå det..spiser jeg én liten bit er jeg "på kjøret" igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 31. mars 2004 #2 Del Skrevet 31. mars 2004 Ifølge Fedon er vel nøtter veldig sunt? Og sukkeret syns jo ikke, så da legger man ikke på seg av det... Jeg velger å si at marsipan er lav GI-mat og at jeg kan leve på det til langt uti mai (Hmmmmm - derfor jeg ikke får av kiloene etter svangerskapet??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 31. mars 2004 #3 Del Skrevet 31. mars 2004 Mener jeg hørte noe om at det skal komme advarsler på snop og andre ting som inneholder mye sukker osv., sånn à la på røykpakkene. Men det var kanskje ikke her i landet, og kanskje har jeg drømt? Kan være de snart lanserer Marsipanell - Nicotinell for marsipanspisere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #4 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg er ikke "fedonist", så for meg er marsipan fy, uavhengig av GI..dessuten hjelper det ikke at noe har lav gi hvis man spiser et kg av gangen:D Men de burde uansett ikke ha lov til å selge dem til halv pris etter sesongen..vanligvis er marsipan så dyrt at jeg nødig kjøper så mye av det (jeg bruker heller pengene mine på alt annet:), men når det kommer på salg..hallo, godteri på salg! Det er da ikke lov å selge sigaretter eller øl på salg, så hvorfor marsipan? :evil: Er det noen som kan gå på butikken for meg til de har sluttet å selge det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 31. mars 2004 #5 Del Skrevet 31. mars 2004 Åh... Jeg vil ha marsipan! Kan godt gå i butikken for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 31. mars 2004 #6 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg får si som en av mine "lure" venninner sa til meg en gang jeg klaget over at jeg ikke klarte å holde meg unna boksen med pepperkaker som mamma hadde stående: "Kan du ikke bare prøve å ikke like det?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 31. mars 2004 #7 Del Skrevet 31. mars 2004 Ååå, marsipan er godt...! Men har dere smakt de eggene som kommer i ordentlige eggesker? Esken er lilla og inneholder fire sjokoladeegg, med noe vanvittig søt og klissete guffe inni. Spises med skje som ordentlige egg. De er gode, de! (Unnskyld hvis jeg fristet noen nå...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 31. mars 2004 #8 Del Skrevet 31. mars 2004 Hyyyyysssssjjjjjjjjj!!!!! Husk at vi er inne på Kropp, helse og treningsforumet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2004 #9 Del Skrevet 31. mars 2004 Sissan; Beklager de dårlige nyhetene. Mulig at nøtter er bra sett fra et GI perspektiv. Jeg har nøtteallergi, særlig mandler. Og jeg tåler Nidars påskemarsipan. Ergo utelukkende sukker hele greia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thale Skrevet 31. mars 2004 #10 Del Skrevet 31. mars 2004 Ååå' date=' marsipan er godt...! Men har dere smakt de eggene som kommer i ordentlige eggesker? Esken er lilla og inneholder fire sjokoladeegg, med noe vanvittig søt og klissete guffe inni. Spises med skje som ordentlige egg. [i']De er gode, de! (Unnskyld hvis jeg fristet noen nå...)[/quote word! :hjerter2: bare digger de sjokoladeeggene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 31. mars 2004 #11 Del Skrevet 31. mars 2004 Hyyyyysssssjjjjjjjjj!!!!! Husk at vi er inne på Kropp' date=' helse og treningsforumet!![/quote'] Skal jeg flytte tråden til Mat og drikke??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #12 Del Skrevet 31. mars 2004 Ååå' date=' marsipan er godt...! Men har dere smakt de eggene som kommer i ordentlige eggesker? Esken er lilla og inneholder fire sjokoladeegg, med noe vanvittig søt og klissete guffe inni. Spises med skje som ordentlige egg. [i']De er gode, de! (Unnskyld hvis jeg fristet noen nå...) Ekling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 31. mars 2004 #13 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg personlig er ikke noe gla i marsipan.. Men mandelegg derimot, som også kommer i påsken, de kan jeg spise meg syk på... Så de på butikken i går men klarte å motstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 31. mars 2004 #14 Del Skrevet 31. mars 2004 Er nok ikke marsipanen som er problemet her, men de sjokoladeeggene fylte med melkekrem... det er de som burde ha en advarsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 31. mars 2004 #15 Del Skrevet 31. mars 2004 Er nok ikke marsipanen som er problemet her' date=' men de sjokoladeeggene fylte med melkekrem... det er de som burde ha en advarsel![/quote'] Helt enig! Og selv om de nermeste butikkene er utsolgt klarer jeg ikke å la vær å tenke på de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #16 Del Skrevet 31. mars 2004 Helt enig! Og selv om de nermeste butikkene er utsolgt klarer jeg ikke å la vær å tenke på de. Eg har ikkje smakt dei før...Men eg har sett pakkane... Burde eg smake dei?? Eller burde eg la vere?? Sistnevnte var pga dersom dei er vanedannande... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. mars 2004 #17 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg er ikke så glad i de tradisjonelle marsipaneggene, men de i egge-esken dere prater om, de er kjempegode. Og sikkert vannvittig usunne da, det er jo bare massemassemasse kvalm og deilig sjokolade der. Og Anthon Berg har også noen gode egge-varianter. Hm..... nå løper jeg snart ned på kiosken her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 1. april 2004 #18 Del Skrevet 1. april 2004 Sissan; Beklager de dårlige nyhetene. Mulig at nøtter er bra sett fra et GI perspektiv. Jeg har nøtteallergi' date=' særlig mandler. Og jeg tåler Nidars påskemarsipan. Ergo utelukkende sukker hele greia... [/quote'] Filleren - filleren - filleren :evil: (lurer på om det hjelper at jeg later som jeg aldri leste det der? :-? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 1. april 2004 #19 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg er ikke så glad i de tradisjonelle marsipaneggene, men de i egge-esken dere prater om, de er kjempegode. Og sikkert vannvittig usunne da, det er jo bare massemassemasse kvalm og deilig sjokolade der. Og Anthon Berg har også noen gode egge-varianter. Hm..... nå løper jeg snart ned på kiosken her! Hver gang jeg er i butikken og går forbi disse lilla eggekartongene tenker jeg automatisk på KG-forumistene. Har jo forstått at dette er den store sjokkis-hiten blandt damene (og herrene?). "Hmmm, hun som står der og kikker på sjokolade-egg, mon tro om det kunne være...?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 1. april 2004 #20 Del Skrevet 1. april 2004 Hm, jeg trodde de eggene var marsipan, jeg! Nå ble jeg nysgjerrig, må løpe og kjøpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå