Gå til innhold

kontakter fra Nokia E66 (!) til iPhone 4

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal hjelpe noen som har en Nokia E66 med å få kontaktene over på en iPhone 4.

Jeg hadde en gang en E66, men jeg husker ikke helt hvordan jeg gjorde det... mulig jeg da bare hadde alt over på et sim-kort. Problemet nå er at iPhonen har nytt sim-kort slik at jeg ikke kan bruke den metoden...

Og jeg har friskt i minne overføring fra en nokia med symbian til en iPhone... Grøss...

Telenors lagring funker bare på androide og iPhone, så kan ikke dytte dem over dit først...

Hjelp?!

Anonym poster: 39a94c4ae0ba1ed9fbad135bb1a01807

Anonym poster: 39a94c4ae0ba1ed9fbad135bb1a01807

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva slags telefon Nokia E66 er, men har du noen mulighet til å bruke Google Contacts? Det er den beste måten jeg organiserer telefonkontaktene mine på i hvert fall.

Skrevet

Det er en gammel telefon. Ikke smarttelefon. Tror ikke eier av telefonen har noen google- konto dessverre

AnonymBruker
Skrevet

skaff nytt simkort. sett det store i nokia tlfen. ta ut simkortet. riv av slik at du får et lite simkort som går i iphone. hent kontaktene.

Anonym poster: 1d016e9c0cd2f030404ffb0e9e924900

Skrevet (endret)

Hvis du har Telenor/Djuice kan du bruke kontaktflytter'n. Den er beregnet på eldre telefoner. Du finner tjenesten her (er helt gratis). Mine kontakter er beregnet på smarttelefoner.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Hvis du har Telenor/Djuice kan du bruke kontaktflytter'n. Den er beregnet på eldre telefoner. Du finner tjenesten her (er helt gratis). Mine kontakter er beregnet på smarttelefoner.

Mvh Yvonne :heiajente:

Takk for tips, vennen.!

Skrevet

Skaff et SIM-adapter, koster 129,- i telekiosken/Clas Ohlson osv. Kopier kontakter til SIM-kortet - tada. Eller bare lagre alle manuelt, slik jeg gjorde. Tar maks en halvtime, og man får ryddet opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...