Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer har vært prøvere i 8 mnd.

Jeg får mensen til nøyaktig samme tid hver eneste mnd, ja tilogmed til samme tid på døgnet.

jeg kan nermest stille klokka etter syklusene mine.

er det egentlig vanlig å bruke så lang tid når sykluser og alt er stabile?

vi røyker ikke,drikker ikke,trener mye og spiser sunt.

er ikke overvektige eller undervektige.

Anonym poster: bcba10f1f90274e542a1340ade736335

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig og bruke opp til ett år :)

Gjest vilma2000
Skrevet

Ja, det er vanlig. Husk at det ikke er så mange dager i syklusen man kan bli gravid så kan hende dere ikke har truffer enda. Vi har vært prøvere siden 1.sep 2012 og føler det tar lang tid altså. MA i februar så da vet vi hvertfall at det går!!! Lykke til;)

Skrevet

Brukte 9 PP`er på første og 8 på denne, og dessverre er det ikke uvanlig. Skjønner at du begynner å bli stresset! Men prøv å senk skuldrene! :klem:

Skrevet

Ja har hørt at det er normalt med opp til et år.. Men vet det føles utrolig lenge.. Vi har prøvd i 1,5 år nå og føler det har gått så lang tid siden vi tenkte at vi ville bli gravid med en gang, for det gjorde vi med forrige barn... Jaja, smøre seg med tålmodighet. Lese litt om hva man bør/ikke bør gjøre osv. F.eks ikke bruke en spesiell type glidemiddel, ikke reise seg rett etter på ol. Kan jo muligens hjelpe :-)

AnonymBruker
Skrevet

Bare ca 25% av de som treffer på eggløsningen blir gravide, enten var sæden for treg, at det befruktede egget ikke klarte å feste seg, eller en annen grunn. Så det kan ta lang tid ja! Men det klaffer sikkert snart :)

Anonym poster: 53f6cba68d2f0a165dbda3426c33b6f1

Skrevet

Er det ikke noe slikt som 50% blir gravide ved ett år, og 80-90% innen to år?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er helt vanlig. Men om dere ikke har fått resultat etter ett år, kan det være greit å få sjekket seg.

Vi brukte over to år på å få klaff første gang, men fikk klaff på andre PP med nr to, så det er nok mye tilfeldigheter ute og går.

Lykke til videre!

Anonym poster: ee8d8ee1fd8e3e817d58bc867e28ce86

Skrevet

25% blir gravide første måneden som prøver, 60% blir gravide på 6 måneder. 85-90% på ett år.

Så 8 måneder er lengre enn snittet. Men likevel ikke unormalt lenge.

Skrevet

Innen første måned 25 prosent

Innen seks måneder 60 prosent

Innen ni måneder 75 prosent

Innen 12 måneder 80 prosent

Innen 18 måneder 90 prosent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...