Anne Victoria Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Jeg har fått lov til å dele ut 100 gratis medlemskap på Mobidate til folk i singelforumet på Kvinneguiden Så derfor tenkte jeg å høre om det er noen av dere som ønsker å kaste dere inn i datingmodusen nå som det er vår? Mobidate betyr dating anno 2013. Det er rett og slett en mobil datingside, noe som betyr nok en oppgave for sekretæren i ditt liv, nemlig smarttelefonen. Den fikser jo alt, så hvorfor ikke la den fikse kjærlighetslivet i samme slengen, uten at du trenger å laste ned noe for at det skal fungere! Se for deg følgende scenario: Du har opprettet en profil, er på café, sitter på trikken eller er ute på byen. Hele seansen er gørr kjedelig, men du har egentlig ikke lyst til å gå hjem. Da sjekker du bare Mobidate for å finne ut om noen av de utvalgte oppholder seg i nærheten. Du kan avtale en date, en kaffe eller et glass vin der og da. Ganske kjekt, ikke sant? Du kan selvfølgelig velge om du vil vise hvor du oppholder deg. Om dette ikke er scenarioet for deg er siden likevel super, fordi du enkelt kan sjekke status og svare på henvendelser uansett hvor du er. Hvem vil teste dette gratis og uforpliktende i 30 dager? Tør DU?? Klikk deg inn, førstemann til mølla http://app.mobidate....gn/kvinneguiden
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 Det er ingen app? Og det fungerer bare til man har logget inn, etter det står alt blankt. Hvertfall akkurat nå. Anonym poster: 7f8336c3dd218d3b1274c20396024629
Nettinettet Skrevet 17. april 2013 #5 Skrevet 17. april 2013 Jeg finner heller ingen App når jeg søker på mobilen.. registrerte meg via nettet for å se hva det går ut på, men poenget er litt borte hvis man ikke får app på mobilen??? 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #6 Skrevet 17. april 2013 Jeg finner heller ingen App når jeg søker på mobilen.. registrerte meg via nettet for å se hva det går ut på, men poenget er litt borte hvis man ikke får app på mobilen??? Det er ingen app, det står blant annet på hjelpesidene til mobidate og ts nevner også at man ikke behøver å laste noe ned for at det skal fungere Siterer fra hjelpesidene: "MobiDate er ikke en applikasjon som du trenger å laste ned. Mobidate bruker du enkelt ved hjelp av vanlig internett fra din mobiltelefon (mobil web). Tjenesten fungerer på alle nyere mobiltelefoner og du trenger kun tilgang til internett igjennom en nettleser." fra: http://www.mobidate.no/help.html Anonym poster: 98b3b17690a4684a24208ea683a81a58
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #7 Skrevet 17. april 2013 Uansett. Når jeg logger inn er alt blank!! Anonym poster: 7f8336c3dd218d3b1274c20396024629
Gjest Tidssone Skrevet 17. april 2013 #8 Skrevet 17. april 2013 Fnis. Kanskje de blanke sidene bare gjenspeiler attraktiviteten vår? 5
Anne Victoria Skrevet 18. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2013 Uansett. Når jeg logger inn er alt blank!! Anonym poster: 7f8336c3dd218d3b1274c20396024629 Jeg tar kontakt med Mobidate med en gang, slik at dere får logget inn
Kriz Skrevet 18. april 2013 #10 Skrevet 18. april 2013 søren, har kun en mobil som man kan ringe og sende mms, nei ikke mms, sms..
Nettinettet Skrevet 19. april 2013 #11 Skrevet 19. april 2013 Dette er altså nok en nettdatingside som har responsive nettsider (gjør dem brukervennlige på mobil, nettbrett etc) men som i tillegg har lagt inn en gps søker. Tror nok ikke det er lenge til de store som Sukker, Match etc vil gjøre det samme og da tror jeg nok ikke så mange vil bruke denne nye tjenesten fordi de ikke inneholder så mange brukere. En ny app derrimot med enda mer innovative ideer og konsepter, DET hadde vært noe å produsere! Hvorfor gjør ingen det?? Jeg personlig er dritt lei alle de nye nettdatingsidene som popper opp som egentlig er helt like alle de andre som finnes. 5
Ferny Skrevet 19. april 2013 #12 Skrevet 19. april 2013 Tror den nettsiden burde dele ut mer enn bare 100 gratis medlemskap for å få vind i seilene altså. Det er ikke noe moro med så lite folk - da er det lettere å bare holde seg til de store nettdatingssidene.
orgus Skrevet 19. april 2013 #13 Skrevet 19. april 2013 Hvor ny er denne tjenesten..? mobiDate er Norges første datingtjeneste laget for din smarttelefon. Mer enn 40.000 andre single mennesker har allerede oppdaget mobiDate, og leter akkurat nå etter noen å dele livet sitt med. :-)
Sommee Skrevet 20. april 2013 #14 Skrevet 20. april 2013 To dameprofiler med fake bilder der nå... Ser brukere som sist var aktive i 2007... 1
Nettinettet Skrevet 20. april 2013 #16 Skrevet 20. april 2013 Singelforumet på KG er det beste stedet for å teste nye nettdatingsider tror jeg. Her får man passet sitt påskrevet ganske så greit. Liker det jeg! Hvorfor skal folk lage ting som andre har lagd bedre før, bare fordi de vil ta en del av kaka de også. Gjør noe nytt og spennende heller, som skiller seg ut og skaper nye resultater! Ja, gps er kult, men ikke når det ikke er noen andre medlemmer som man kan finne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå