AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Jeg har en pus på et halvt år nå som plutselig fikk diare. Eller, bløt avføring, ikke sånn ordentlig rennende. La også merke til at det var en og annen litt blodig slim"streng", så jeg fikk ei jeg kjenner som er superflink med dyr til å komme å se på. Hun hadde med seg ormekur, og vi ga henne en halv tablett av denne siden hun er så lita. Det ser ikke ut til å hjelpe. Hun har fortsatt ganske bløt avføring, noen ganger mindre enn andre. Hun går mindre på do enn hun gjorte før hun fikk tabletten. Vet ikke om det tar en stund før det virker (en uke siden), eller om jeg kan gi henne andre halvdelen av tabletten? Kan jo også nevne at hun ellers er helt normal i oppførselen. Opp og ned og får tulltak og kræsjer i veggen, spiser helt normalt og drikker vann helt normalt. Kan jo også nevne at hun nettopp har blitt sterilisert. Dyrlegetid? Anonym poster: ea9998222c630c29a853a40309c8463e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Jepp Tror jeg ville tatt en tur til dyrlegen. Men du kan sikkert se det ann et par dager til, bare følg med på avføringen. Hos dyrlegen kan du få ormkur i dråpeform som man bare drypper på huden i nakken. Effektiv og enkel å bruke.Ellers så har katter lett for å få diare eller bløt avføring hvis man bytter for for brått, eller hvis de får melk. Lykke til med pus! Anonym poster: c7b4b0d3e7dbcc789469d287adccfcbc
Gjest Blubberella Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 (endret) En ting er diare, men når det kommer blod og slim i avføringen synes jeg det er på tide med en tur til dyrlege. Endret 17. april 2013 av Ylvina 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #4 Skrevet 17. april 2013 Ring no å hør med dyrelegen! De kan hjelpe pr tlf og! skjønner ikke at folk ikke forstår det! men isteden ta seg tiden til å skrive på et forum med tusen forskjellige svar! men alle svar sier i bunn og grunn kontakt dyrelegen! De spør og lurer på for å finne årsaker etc. Da kan de om det er øyeblikkelig be deg skynte deg til dyrelegen. Blod i avføring er ikke bra! det kan være masse! Du ringer dyrelegen NÅ, du svarer ikke på forumet først! Anonym poster: 58115d79256f81a30e146475fb6c2d62
Severus Skrevet 17. april 2013 #5 Skrevet 17. april 2013 Katter skal ikke ha blod i avføringen, ring dyrelegen. Å slim kan være tegn på at hun har betennelse i tarmen.
Gjest Blubberella Skrevet 17. april 2013 #6 Skrevet 17. april 2013 Total OT, men så nydelig pus du har på profilbildet, Ismara! 1
Severus Skrevet 18. april 2013 #7 Skrevet 18. april 2013 Hvis katta fortsatt er dårlig, be dem teste for koksidia.Takk Ylvina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå