AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 jeg har 2-3 av dette tilfellet; jeg møter en mann på møteplassen/sukker, vi legger hverandre til på facebook og chatter der en kveld og har det virkelig så hyggelig sammen på chat. så skjer det niks mer. ingen mer chatting og heller ingen liker eller kommentering av bilder og statuser. jeg prøver dra i gang en prat på chat dagen etter vi ble facebookvenner men fyrene virker svært lite interessert i å prate. mannfolka er tydeligvis ikke interessert i mer kontakt? heller ikke møtes siden de ikke gidder prate? så hva gjør man da? bare slette dem? jeg er ikke interessert i listefyll på min facebookvenneliste. det blir litt som en ons-chat. mektig irriterende. jeg vil egentlig ikke legge til hvem som helst på facebook og disse fyrene vil tydeligvis ikke ha noe mer kontakt med meg? hvorfor er det sånn? kan de ikke bare slette meg da? Anonym poster: 7082b0d8ed922d3fe75318d0ee6ea40f 1
Gjest padawan Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Synes du skal slette de hvis det er såpass åpenlyst de ikke vil ha mer kontakt.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 De har jo mistet interessen etter chaten da. Kan du ikke chatte med dem på datingsidene da? Jeg ville aldri addet en random fyr på internett på facebook. Anonym poster: bc9cd7019fddf968f03bae91c58f881d 1
Polly Ester Skrevet 17. april 2013 #4 Skrevet 17. april 2013 Kanskje de har sett rundt på FB-profilen din og ser at du er en kjedelig person, eller en som spiller mye spill eller legger ut masse random "søte" bilder med all slags meninger i eller hva som helst. Alt etter som hvor mye man poster på FB så kan man få et ganske godt inntrykk av en person ut i fra bilder og poster og likes osv.
Nettinettet Skrevet 17. april 2013 #5 Skrevet 17. april 2013 De har jo mistet interessen etter chaten da. Kan du ikke chatte med dem på datingsidene da? Jeg ville aldri addet en random fyr på internett på facebook. Anonym poster: bc9cd7019fddf968f03bae91c58f881d Så du mener at man heller skal chatte på datingsiden, slik at man "lurer" dem litt lengre? Nei, kjør på med Facebook med en gang hvis de vil det, for blir de skremt av det, eller mister interessen, så er de ikke den rette uansett. Kanskje de har sett rundt på FB-profilen din og ser at du er en kjedelig person, eller en som spiller mye spill eller legger ut masse random "søte" bilder med all slags meninger i eller hva som helst. Alt etter som hvor mye man poster på FB så kan man få et ganske godt inntrykk av en person ut i fra bilder og poster og likes osv. Nettopp. Er man aktiv på Facebook som f.eks jeg er, og tuller med venner og har det gøy der inne på kvelden når ungen er i seng, så skiller man ganske lett ut de som synes en dame som meg er kuult, eller teit! Og synes dem at humoren min og min væremåte (som man får ganske godt inntrykk av hvordan er) ikke er noe for dem så er jeg kvitt mulige illusjoner som igjen fører til skuffelsen, den ene veien eller den andre. 1
Nettinettet Skrevet 17. april 2013 #6 Skrevet 17. april 2013 Og TS: De mistet desverre interessen for deg, men det betyr ikke at du ikke er av stor interesse for noen andre 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #7 Skrevet 17. april 2013 I min korte periode på nettdatingsider tok jeg chatten på nettdatingsiden og så evt en date hvis vi ønsket det. Har aldri giddet adde ukjente mennesker på facebook. Anonym poster: bc9cd7019fddf968f03bae91c58f881d
Nettinettet Skrevet 17. april 2013 #8 Skrevet 17. april 2013 I min korte periode på nettdatingsider tok jeg chatten på nettdatingsiden og så evt en date hvis vi ønsket det. Har aldri giddet adde ukjente mennesker på facebook. Anonym poster: bc9cd7019fddf968f03bae91c58f881d Folk er forskjellige og må gjøre det de selv føler er best. Jeg har funnet ut at jeg kan komme unna mange kleine dater ved å se hvem personen er på Facebook først.
Nordpia Skrevet 17. april 2013 #9 Skrevet 17. april 2013 Jeg er ikke betalende medlem på sukker eller møteplassen. Pleier derfor noen ganger å chatte med de via Facebook-meldinger når vi har vekslet navn, men legger de først til som venn dersom jeg er sikker på at vi kommer til å møtes eller holde kontakt videre. På den måten slipper jeg å legge til og slette like fort.
pressplay Skrevet 17. april 2013 #10 Skrevet 17. april 2013 Så du mener at man heller skal chatte på datingsiden, slik at man "lurer" dem litt lengre? Nei, kjør på med Facebook med en gang hvis de vil det, for blir de skremt av det, eller mister interessen, så er de ikke den rette uansett. Uenig. Jeg har samme opplevelse som TS. God tone på datingsiden, adder på facebook, begge bruker noen minutter på å sjekke bildene til hverandre, ONC (one night chat ) og så dør det hele ut. Adde en person på facebook kan ta vekk hele spenningen man hadde på datingsiden. Plutselig er man tilgjengelig hele tiden. Det er mye bedre taktikk å date før man adder på facebook. Facebook kan gi et forvrengt bilde en person. Jeg har venner som er annerledes i virkeligheten enn på Face.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #11 Skrevet 17. april 2013 takk pressplay, ONC heter det jaja facebook og mannfolk går dårlig sammen uansett hvor i datingfasen/forholdet man er. Anonym poster: 7082b0d8ed922d3fe75318d0ee6ea40f
Gjest padawan Skrevet 17. april 2013 #12 Skrevet 17. april 2013 Jeg vil påstå datigsider gir et mer forvrengt bilde enn facebook.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #13 Skrevet 17. april 2013 Folk er forskjellige og må gjøre det de selv føler er best. Jeg har funnet ut at jeg kan komme unna mange kleine dater ved å se hvem personen er på Facebook først. Enig i denne! Det er så mye bedre å få et inntrykk av hverandre før man avtaler date. Så slipper man den pinlige delen. I tillegg får man litt mer å prate om på date etter min mening siden man "kjenner" personen litt bedre. Ts, de er nok rett og slett ikke interresert. Bare slett dem og fortsett chatten på facebook så finner du noen til slutt Det skal ikke være lett å finne drømmemannen. Anonym poster: 3cf50bc87fc638544d88357a97570cb4
tom1986 Skrevet 17. april 2013 #14 Skrevet 17. april 2013 så vel bildene dine på fb og fikk et inntrykk av hvordan du egentlig ser ut.
Nettinettet Skrevet 17. april 2013 #15 Skrevet 17. april 2013 Adde en person på facebook kan ta vekk hele spenningen man hadde på datingsiden. Plutselig er man tilgjengelig hele tiden. Det er mye bedre taktikk å date før man adder på facebook. Facebook kan gi et forvrengt bilde en person. Jeg har venner som er annerledes i virkeligheten enn på Face. Jeg har hatt like mye spenning om ikke mer via Facebook før man har truffet hverandre også jeg. Men nå er det ikke spenning jeg søker, ikke hemmeligheter heller. Men noe ekte og ærlig. Hvis spenningen forsivnner med en gang man ser hvordan en person ser ut og oppfører seg, hvordan skal man da opprettholde spenningen i flere 10 år?? Sikkert mange som ikke er seg selv på Facebook også, men sannsynligheten for at man er det er større der enn på nettdatingsider med fake bilder etc.. Jeg pleier å se litt på samtaler de har med kamerater og venninner, fester de er på etc etc.. får ganske greit inntrykk av hvem dem er og hvordan de driver dagene da.
Nettinettet Skrevet 17. april 2013 #16 Skrevet 17. april 2013 Enig i denne! Det er så mye bedre å få et inntrykk av hverandre før man avtaler date. Så slipper man den pinlige delen. I tillegg får man litt mer å prate om på date etter min mening siden man "kjenner" personen litt bedre. Anonym poster: 3cf50bc87fc638544d88357a97570cb4 Mhm.. det synes jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå