Gå til innhold

Gutt, middels utseende og har ikke noe ellers å by på..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig noe som helst håp for meg? For å få dame, selvsagt. Og å få en sånn etterhvert: :babysmokk:

Et dumt spørsmål, egentlig. For jeg vet svaret. Jeg liker tydeligvis at folk gir meg falskt håp, selv om mange her er ærlige.

Åååååh, møkka-kjærlighet :cry:

Anonym poster: 53d042eac63b9e8b87ba8678227dce77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sutring vil ikke skaffe deg dame.

Anonym poster: 203dfecb98d9e59baea4d1a4bb5b7ed4

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du at du må by på da? Middels utseende er helt kurant det, men sånn sutring trekker det hele rett ned.

Anonym poster: 59096e8863fe60a98a4720db3be86e95

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken humor har du?

Dra en Gas who-vits og jeg er solgt.

Anonym poster: 68727e03921c1d343da5ae70fa646f4e

Skrevet

Vil påstå at sjarm, selvtillit og utstråling har mer å si enn utseendet.

Men ja, hvis du går inn med innstillingen om at du ikke har noenting å tillby, kommer du til å få det vanskelig. Så innstillingen er noe du bør jobbe en del med, så er det absolutt håp :)

AnonymBruker
Skrevet

bare av det du sier her så har du allerede noe å tilby rette dame.en Familie! det er viktig. viktig for meg allefall.

Anonym poster: 39325812486a295b7e6d19c94bbc4244

Skrevet (endret)

Egentlig noe som helst håp for meg? For å få dame, selvsagt. Og å få en sånn etterhvert: :babysmokk:

Et dumt spørsmål, egentlig. For jeg vet svaret. Jeg liker tydeligvis at folk gir meg falskt håp, selv om mange her er ærlige.

Åååååh, møkka-kjærlighet :cry:

Anonym poster: 53d042eac63b9e8b87ba8678227dce77

Ta en titt rundt deg, kikk på parene som bor i nabolaget, ta for deg gifte og samboende venner og kjente, spioner på foreldrene som henter barna på den nærmeste barnehagen, så vil du nok se at det ikke er bare vakre mennesker som lever i parforhold. ;) Det er heller ikke slik som enkelte menn skal ha det til at det bare er de 20-30% mest populære av hannkjønn som går på rundgang og at de resterende 70-80% av kvinnene og mennene er single. Og at kvinnene langt nedover i divisjonene så på mystisk vis skal få rett til å rulere på disse 20-30% av hannkjønn, ikke bare for sex, men som partnere. Det er en forestilling som ikke henger på greip.

Det finnes riktignok enkelte kvinner som er urealistisk kresne og som lider av det jeg har kalt prinsessesyndromet, en tendens til å overvurdere egen og andre kvinners attraktivitet på bekostning av menns, men disse utgjør bare et lite mindretall av sitt kjønn, de aller fleste kvinner vet hvor de befinner seg når det gjelder attraktivitet og har følgelig ikke så veldig vanskelig for å finne seg en mann de har sjans på. Men som andre her påpeker bør du nok jobbe litt med selvtilliten din, det å rakke ned på seg selv er sjelden noe sjakktrekk. Det er dumt i jobbsammenheng, og det er dumt overfor det annet kjønn. Og det er dumt for din egen del om du føler at du ikke har noe annet enn utseendet (som altså er middels) å by på.

Men et middels utseende er faktisk akkurat det som matcher kvinner med tilsvarende middels utseende. Så utseendet ditt er det ikke noe i veien med sånn sett. Bare sørg for å være deg bevisst at du også har en personlighet, for det vil nok være den du også må spille litt på. Ikke fordi du må gjøre deg fortjent til en kvinne i større grad enn hun må jobbe for å gjøre seg fortjent din interesse, men fordi begge parter helst bør finne noe som fenger i den andre for å ha lyst til å gå videre. Det ville faktisk vært tilfelle uansett hvor attraktive dere var.

Endret av Cuckold
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med at du ikke har noe som helst å by på? En slik person fins vel knapt. Men hvis det er innstillingen din når du møter jenter vil du aldri oppnå noe.

Anonym poster: 1beac119653125ccc1a2bc6f34ebd8d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...