Gå til innhold

Noen her som har Talkmore?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser de annonserer for et Talkmore-abonnement på TV. Tror det var bl.a. 600 inkluderte sms osv til bare 199,- i måneden. Det er jo rimelig. Og jeg trenger et nytt abonnement.

Er Talkmore noe å satse på? Like god dekning osv, som Telenor eller?

Anonym poster: 40ba25d62e49af6f808e5d904167924a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser de annonserer for et Talkmore-abonnement på TV. Tror det var bl.a. 600 inkluderte sms osv til bare 199,- i måneden. Det er jo rimelig. Og jeg trenger et nytt abonnement.

Er Talkmore noe å satse på? Like god dekning osv, som Telenor eller?

Talkmore er Telenor, så dekningen kommer nok til å være via Telenor helt til de velger å selge firmaet.

Ta en titt på telepriser.no, legg inn summene fra mobilregningene du får i dag, og se hva som kommer på topp. Velg den/de som er på toppen.

Anonym poster: 3be6df6af1f158d38ab50e38f1fbb8ac

AnonymBruker
Skrevet

Talkmore er Telenor, så dekningen kommer nok til å være via Telenor helt til de velger å selge firmaet.

Ta en titt på telepriser.no, legg inn summene fra mobilregningene du får i dag, og se hva som kommer på topp. Velg den/de som er på toppen.

Anonym poster: 3be6df6af1f158d38ab50e38f1fbb8ac

Åja, men det er jo greit å vite :) Hvorfor er det så stor prisforskjell da mellom de to??

AnonymBruker
Skrevet

Www.onecall.no :) Unike varslingsmuligheter og har blitt kåret til årets operatør og operatøren med best kundeservice flere ganger.

Anonym poster: d13abdc611ac63e9e6b554a732d5025b

Skrevet (endret)

Åja, men det er jo greit å vite :) Hvorfor er det så stor prisforskjell da mellom de to??

Den er ikke stor. Djuice har akkurat samme abonnement. Djuice og Telenor er så og si det samme, med samme kundeservice, forskjellen er bare at Djuice regnes som en konkurrent til lavprisselskapene, og kan ikke ha f.eks frifamilie. Telenor derimot er mer for de som vil f.eks vil ha frifamilie, og retter seg stort sett mot andre grupper, rett og slett. Talkmore eies også av Telenor, men regnes som et eget selskap. Det vil si at Talkmore sånn sett regnes som en konkurrent til Djuice/Telenor.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

har talkmore. er ekstremt fornøyd. Hadde djuice men byttet fordi jeg ikke var fornøyd. Talkmore er midt i blinken for meg og de har mange bra tilbud på feks å ringe til utland, ekstra datatrafikk ++++

Skrevet

Talkmore er ikke Telenor, men de leier plass hos Telenor slik at de har samme dekningsbredde som Telenor. Du kan heller ikke forvente at du skal ha 100% like god dekning overalt med Talkmore (eller et annet mobilselskap med Telenor-nett) som med Telenor. Dette fordi Telenor filtrerer ut kapasiteten sin og bruker den største biten selv.

Når det er sagt er jeg storfornøyd med Talkmore. Har abbonentet som reklameres for på tv, og hatt det i flere år. Aldri opplevd problemer, hverken med dekning eller service.

• Liker 1
Skrevet

Talkmore er ikke Telenor, men de leier plass hos Telenor slik at de har samme dekningsbredde som Telenor. Du kan heller ikke forvente at du skal ha 100% like god dekning overalt med Talkmore (eller et annet mobilselskap med Telenor-nett) som med Telenor. Dette fordi Telenor filtrerer ut kapasiteten sin og bruker den største biten selv.

Når det er sagt er jeg storfornøyd med Talkmore. Har abbonentet som reklameres for på tv, og hatt det i flere år. Aldri opplevd problemer, hverken med dekning eller service.

Jo, Talkmore er heleid av Telenor og har vært det siden 2007.

• Liker 1
Skrevet

Jo, Talkmore er heleid av Telenor og har vært det siden 2007.

Ja, men de er som du nevnte ovenfor et eget selskap.

Skrevet

Ja, men de er som du nevnte ovenfor et eget selskap.

Jo, forsåvidt, men de regnes allikevel som Telenor. De er i grunn med på å skape sine egne konkurrenter. Litt som Chess og Netcom egentlig.

Skrevet

Hadde Talkmore før jeg ble lurt av en Netcom-selger. Gjett hva jeg skal bytte til når abonnementet utløper! Er veldig fornøyd med Talkmore :)

Skrevet

Har prøvd chess i en periode der jeg måtte ha nytt nr og legge ned gammel. Skal nå tilbake til talkmore. Er absolutt mest fornøyd. Og den elendige dekkninga vi har her jeg bor gjør det mye enklere med talkmore faktisk. Da har jeg dekkning hele tiden. Noe jeg ikke har hatt med chess. Ok, det er betraktelig bedre dekkning med begge dem i forhold til tele2 da ;)

Skrevet

Har hatt Talkmore i flere år. Fornøyd og var litt morsomt at ett år fikk jeg sjokolade ifra de (rundom juletida) :P

• Liker 1
Skrevet

Har hatt Talkmore i flere år. Fornøyd og var litt morsomt at ett år fikk jeg sjokolade ifra de (rundom juletida) :P

Næ, så koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...