Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres erfaringer og hvilket merke? Tenker spesielt på Swiss Clinics New Lash serum, noen med positive erfaringer?

Anonym poster: 6a53960843fbabc2116040117e7aa53c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på!

Skrevet

Hilde Christina har en omtale om det serumet, og det ser ut til at hun er veldig fornøyd.

Omtale

Ble nesten fristet til å teste det ut selv!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt denne i 3 uker nå, og merker forskjell allerede! :) Vippene føles litt sterkere, og er blitt lengre både oppe og nede, så nå gleder jeg meg til å se resultatet etter noen måneder.

Jeg har også brukt vippeserumet på brynene, da mine er overnappet, og jeg ville se om det var mulig å redde dem. Er så lei av å tegne på meg bryn hver dag, så prøver å spare frem mine egne som ikke kan vaskes bort ;) Og jeg merker litt forskjell også der, brynene har blitt litt fyldigere. Men mener de hadde eget serum for bryn, så bestiller kanskje denne :)

Jeg har ikke merket noe irritasjon rundt øynene enda ihvertfall :)

Anonym poster: 1bf651637c1590ffff58d35e381c0e4c

AnonymBruker
Skrevet

jeg har prøvd denne, brukte den i litt over 1 uke. øyelokkene mine hovnet noe ekstremt opp og svei pga hevelsen. jeg har ikke en sensetiv hud, jeg har aldri reagert på et produkt, men dette var et smertehelvette! ikke verdt pengene!!

Anonym poster: e66bd62a045fbe18bc874cf9845e44cb

AnonymBruker
Skrevet

Aldri prøvd slik selv, men jobber i en optikerbutikk og har møtt på flere tilfeller der hvor slike serum har ført til tåkesyn. Hvorvidt det lot seg behandle vet jeg ikke, jeg går egentlig ut i fra det, men for min egen del så ville jeg ikke tatt sjansen.

Anonym poster: 9a69f5400ed099940307f47b781a68f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...