Augustbrud02 Skrevet 5. juni 2002 #1 Del Skrevet 5. juni 2002 Hjelp hjelp hjelp. Atter en gang tyr jeg til kyndige bryllups-eksperter her inne. Vi har nemlig begynt å tenke litt på dette med pynting av bryllupsbil. På alle bilder man ser er det jo så flotte sløyfebånd på bilen med skikkelig fin pynt. Jeg tenkte som så at vi også måtte ha det. jeg kikket derfor etter hvitt sløyfebånd hos Panduro. Der fikk jeg hakeslipp! Sløyfebåndet kostet 30 kroner meteren! Og hvor mange meter trenger man da? Synes dette var en blodpris jeg, men det er kanskje vanlig? Det jeg altså lurer på er hvordan dere pynter bilen og hva dere bruker til å pynte den med. Og hva koster dette? Er 30 kroner meteren en vanlig pris, og hvor mange meter trenger man egentlig? Noen tips og råd til oss som skal pynte bilen selv. (Har sett den bilpakken Bryllupsbutikken har, men synes ikk den var noe særlig heller...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaN Skrevet 5. juni 2002 #2 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei, jeg er kanskje litt kjedelig. Men jeg synes det er fint med noen kvister av bjørk og ett flagg eller to, et sløyfebånd i hvitt er også fint å ha over panseret:-) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 5. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juni 2002 Bjørk og flagg er kjempefint ja. Kanskje også markblomster som vi skal bruke i kirken. Men det er lissom spesielt dette sløyfebåndet vi er litt bekymret for da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 5. juni 2002 #4 Del Skrevet 5. juni 2002 Ja, jeg husker det ikke var noe billig med brede silkebånd når vi pynta bil ifjor. Men noe dere kan gjøre, er å bare ha båndet i V over panseret, og ikke hele bilen.. Dermed så trenger dere ikke å kjøpe så mye bånd.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #5 Del Skrevet 5. juni 2002 Kun et lite tips ang. sløyfebånd: Spør på ein blomsterforretning. Skal kjøpe sløyfebånd frå begravelsesbyrå!!! Høyres noko bissart ut, men det er heilt ok, "papir"kvalitet(noko stivare enn silkebånd) -Anita- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 6. juni 2002 Takk for tips Anita. Faktisk så kikket jeg på den typen sløyfebånd som ble blir brukt på begravelseskranser også, men dette var faktisk dyrere enn ordentlig sløyfebånd! men jeg kan spørre i blomsterbutikker for å høre også. Det med å kun bruke en V foran på panseret er egentlig ganske smart, da sparer man jo masse bånd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilaa Skrevet 6. juni 2002 #7 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg ser du kommer fra Buskerud. Jeg tenkte jeg skulle tipse deg om at på Trombo på Liertoppen selger de ut alle varer til -60% Det begynner å bli lite varer igjen, men de hadde endel bånd igjen da jeg var der sist. Håper dette tipset kan hjelpe litt. Klem fra Meg!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunny Skrevet 6. juni 2002 #8 Del Skrevet 6. juni 2002 Lurer på det samme. Er det noen som har erfaring med de settene de selger fra Bryllups Butikken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 6. juni 2002 Tusen takk Lilaa. Kjempetips! Kanskje jeg må prøve å komme meg dit en dag da, det hadde jo vært greit om man kan få det en del billigere! Sunny: når det gjelder den bilpakken fra bryllupsbutikken, så synes jeg personlig at den ser litt "jalla" ut jeg. De hvite båndene er kun kreppapir (tror jeg), og det er ikke særlig holdbart. Dessuten er det ganske så tynne. Men smak og behag. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-06-06 09:48 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #10 Del Skrevet 6. juni 2002 Hvilken farge skal man ha på de båndene da? hvite eller ? utsalget til trombo er kjempebra, trodde ikke eg skulle finnne noe, men endte opp med nye gardiner til nesten alle rom i mitt nye hjem. Men for tre uker siden (da jeg kjøpte disse) var det ingen bånd igjen, dette var sogar i Bodø og ikke på Lier.... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 6. juni 2002 Vi skal ha hvite bånd. Mulig vi får låne denne bilen i rød hvis vi er riktig heldige, og da blir det stilig med hvite bånd! S2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niso Skrevet 6. juni 2002 #12 Del Skrevet 6. juni 2002 Augustbrud, det er en Trombo-butikk på Buskerud Storsenter også, men om de har noe varer (og bånd) igjen der nå er jeg sannelig ikke sikker på... Du kan jo prøve å ringe - eller stikke innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 6. juni 2002 Ååååå, tuuuuuusen takk Niso og tuuuuuusen takk til Trombo som har opphørssalg. Det var neimen meg ikke mye igjen på Buskerud Storsenter nå nei, og langt mindre av sløyfebånd. D.v.s de hadde hvite sløyfebånd, men disse var altfor smale. Men i det jeg skulle gå (etter å selvsagt ha kjøpt noen andre sløyfebånd, målebånd og julegardiner - utrolig gøy når det er 70% gitt ), så fant jeg en stor rull med noe hvitt bånd. Ja, dette passer sikkert tenkte jeg. Ble overbevist når jeg så prisen: 5 kr meteren og i tillegg 70%. Litt annen pris enn på Panduro. Så da tok jeg en hel bunch av dette båndet jeg, så nå har vi nok til å pynte alle bryllupsbiler i hele området tror jeg. hehe Men til 5 kroner meteren klarer man seg lissom ikke med å bare kjøpe litt, da må man ha så det holder! Så nå har vi bånd til å dekorere andre steder også. Båndet var egentlig litt sånn gjennomsiktig og ganske tynt, men det så fint ut når jeg prøvde dte på bilen. Tror dette skal bli bra jeg! Som dere forstår er jeg kjempefornøyd! Takk og lov for at vi har ennå et problem mindre. Tror forresten dette båndet er ypperlig å lage rosetter til å pynte i kirken med også (som nevnt i en annen tråd). Og for de Buskerud-bruder som er interessert lot jeg det være igjen littegrann i butikken.... 1212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-06-06 19:50 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå