Gå til innhold

Jeans for kraftige

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har ca 1,80 høy og typisk str 42+, og sliter med å finne bukser.

Syns feks Cubus sine er for tights - aktige. Liker bedre de fra Bikbok med litt stress, men de får jeg sjeldent på meg.

Hvor kjøper dere som er "høye og brede" bukser?

Anonym poster: 62ec83c7d5f01a118e7f995110c6a444

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har ca 1,80 høy og typisk str 42+, og sliter med å finne bukser.

Syns feks Cubus sine er for tights - aktige. Liker bedre de fra Bikbok med litt stress, men de får jeg sjeldent på meg.

Hvor kjøper dere som er "høye og brede" bukser?

Jeg ER*

Stress=strech

Skrevet

Prøvd Lee? Fåes på Carlings :)

Skrevet

Vanskelig å si annet enn zizi.

• Liker 1
Gjest Thessie!
Skrevet

Jeg liker veldig godt de som blir solgt på Vero Moda med høyt liv og glidelås bak.

Skrevet

Har du prøvd Levis Curve ID? Jeg er ikke så høy som deg, bare i underkant av 170, men litt kraftig med former, og de er perfekte på meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv 180 cm og str 42. Har kjøpt noen gode bukser på vero moda, men med de formene jeg har så liker jeg best bukser som er høye i livet. De har noen gode bukser på Kappahl, med mye stretch i.

Anonym poster: 86f99b8ebcb6493578cee3f7199e664f

Skrevet

Har du prøvd Levis Curve ID? Jeg er ikke så høy som deg, bare i underkant av 170, men litt kraftig med former, og de er perfekte på meg.

Jeg har nettopp kjøpt mitt første par, og det er den beste buksa jeg har hatt noen gang.

Har alltid hatt problemer med at bukser har vært trange rundt lår/rumpe, og så alt for store rundt magen. Med Curve ID så kan man finne bukser som er tilpasset sin fasong.

Tror jeg må avgårde for å kjøpe meg et par til :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Levis curve ID..... <3 jeg kjøpte mitt første par i usa for to år siden....... På salg.... 20$......hvorfor kjøpte jeg ikke fler.....?!?

Jeg var litt skeptisk da damen ville jeg skulle ned en størrelse, for jeg syntes jo den jeg hadde på var pølseskinn...... MEN det hadde hun helt rett i... Buksen tilpasset seg meg, og nå "bor" jeg nesten i den......

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg liker veldig godt de som blir solgt på Vero Moda med høyt liv og glidelås bak.

Ja men de har bare str L/XL, så de er for små. Når man er 42 er man i grenseland på disse buksene. Det må nok kanskje finnes noe annet hos Pluss avdelingen til H&M og Lindex.

Ellers skal jeg teste ut de hos Vivikes...

Her er det nyeste fra Zizzis showroom for Vår sommer 2013 http://curvesandi.com/zizzi-showroom/

Endret av Wonders
  • Liker 1
Gjest Thessie!
Skrevet

Ja men de har bare str L/XL, så de er for små. Når man er 42 er man i grenseland på disse buksene. Det må nok kanskje finnes noe annet hos Pluss avdelingen til H&M og Lindex.

Ellers skal jeg teste ut de hos Vivikes...

Her er det nyeste fra Zizzis showroom for Vår sommer 2013 http://curvesandi.com/zizzi-showroom/

Jeg bruker også str. 42, men de passer meg. Så det er jo verdt et forsøk. Det er mulig de passer :)
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt mitt første par, og det er den beste buksa jeg har hatt noen gang.

Har alltid hatt problemer med at bukser har vært trange rundt lår/rumpe, og så alt for store rundt magen. Med Curve ID så kan man finne bukser som er tilpasset sin fasong.

Tror jeg må avgårde for å kjøpe meg et par til :laugh:

Hvordan finner du ut hvilken (Demi/Bold/Slight) som passer deg? Jeg er str 38/40 med rumpe og lår men smal midje, så jeg har også problem med at de blir for trange over rumpa og hoftene, men for vide i livet. Tror jeg prøvde en gang, men fant ikke ut av det.

Er det noen butikker som har et spesielt godt utvalg?

Skrevet

Carlings har vel ofte godt utvalg av Levis bukser..... Ellers er det iallefall levis-store på sandvika-storsenter og på karl johan....

Skrevet

Curve buksene har lommer som sitter veldig høyt oppe, det får ihverfall rumpa mi til se større ut..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvordan finner du ut hvilken (Demi/Bold/Slight) som passer deg? Jeg er str 38/40 med rumpe og lår men smal midje, så jeg har også problem med at de blir for trange over rumpa og hoftene, men for vide i livet. Tror jeg prøvde en gang, men fant ikke ut av det.

Er det noen butikker som har et spesielt godt utvalg?

Jeg ble målt i en levisbutikk, så fant personalet ut hvilken modell jeg måtte ha. Men for meg var det ikke noen tvil når jeg prøvde forskjellige bukser om at det var bold jeg måtte hå, demi curve var ikke nok.

Det jeg også synes er litt gøy med buksene er at jeg plutselig kan gå lenger ned i størrelse enn på alle andre bukser, da livvidden ikke er så stor på Curve-buksene som på vanlige bukser :laugh:

Du bør absolutt helst dra til en levisbutikk, men ellers så finnes de andre steder også, feks hos Carlings.

Før har bukser alltid vært noe herk, har en hel haug med bukser i skapet som jeg får på meg, men som egentlig ikke passer. Men endelig har jeg funnet bukser som jeg føler sitter bra på meg!

Endret av bambis
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bruker også str. 42, men de passer meg. Så det er jo verdt et forsøk. Det er mulig de passer :)

Jeg kjøpte uten å prøve, da de har passet før og jeg har 2 av dem som passer i skapet.

Tenkte jeg skulle oppgradere, men niks. De nye er mindre. For de jeg har fra før er en brukt og en ny. Den "nye" er en cm videre og lenger enn de splitternye.

Jeg får på meg den som er ny fra forje kjøp, mens de som er nyinnkjøpte nå er som sinnsyke pølseskinn og er kortere i beina.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når ble 180 og str 42 "kraftig"??

Jeg er bare 170 og da jeg fikk plass i str 42 følge jeg meg sååå flott! (nå er jeg igjen oppe i str 44, blæh!)

Anonym poster: 8be2d35c0632409d8b884ccbcb5c7f5a

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Carlings har vel ofte godt utvalg av Levis bukser..... Ellers er det iallefall levis-store på sandvika-storsenter og på karl johan....

Da skal jeg titte innom i Sandvika. Var på Carlings forrige gang, og på den hadde de i alle fall ikke så mye. Visste faktisk ikke at vi hadde fått Levis Store i Norge. :P

Skrevet (endret)

Det er ikke Levisbutikk i Trondheim i alle fall :(

Endret av bambis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...