Gjest Maja Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Min kollega da vi ble kjent: Blid, smilende, masse øyekontakt, jeg "tok" han i å se på meg,flørtete tone. Etterhvert utvekslet vi tlf nr, sms med jobbrelaterte ting og noe privat med lystig tone og smileys ble sendt. Etterhvert også snapchat, der det er bare uskyldige bilder/ tekster. Så ble dette til dypere vennskap,og for å gjøre det kort, vi snakker om absolutt alt. Vi forteller hverandre ting vi ikke har fortalt andre, vi har en kjempegod kjemi, der det føles så naturlig og snakke om alt fra lykke til sorg. Han er veldig snill og omtenksom, han kommer alltid med kompliment som omhandler meg som person og det jeg gjør. Han husker alt ( om jeg forteller om noen planer, spør han alltid senere hvordan det gikk ol) Vi jobber ikke så ofte sammen, men ser hverandre ofte på jobb ( jobber i et stort firma) De siste gangene vi har jobbet sammen, har han vært veldig fysisk ( på en "snill" måte. Tatt på rygg, arm, "dultet" til føttene mine og skulle jeg gi han noe, ble det litt rart for fingrene våre hektet seg liksom litt sammen. Jeg kjenner at jeg får litt sommerfugler i magen når jeg tenker på han nå, men er samtidig litt usikker også...
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Been there done that, han er glad i deg og det første kysset er ikke langt unna ..... Lykke til !
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 17. april 2013 #4 Skrevet 17. april 2013 Hvorfor er du usikker? Det høres jo ut som om at han er keen på deg! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå