AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Fikk nettopp vite at mamma og pappa skal skilles. Er ikke spesielt overrasket, men det stakk allikevel utrolig når de sa det.. Hvordan skal jeg reagere? Hva skjer nå? Trodde aldri jeg kom til å bli skillsmissebarn i voksen alder.. Anonym poster: 8ec99619f1bfce4354de76e6693d6fc9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 Skjer ikke akkurat så mye når du bor for seg selv da. Det de gjør er at de sikkert deler eiendelene sine og flytter til hvert sitt sted. Jeg har vokst opp med skilte foreldre, og det er egentlig ikke så mye stress utenom at jeg må bruke dobbelt så lang tid på dem for jeg kan jo ikke møte begge samtidig. Og om jeg ikke kommer en tur på 3 uker så blir de nesten litt lei seg. Er litt slitsomt egentlig nå som jeg har mann (vi er ikke gift men) og vil tilbringe en del tid med han siden vi ikke bor sammen for tiden. Men ellers så er det greit Anonym poster: ff943a08faa223e8f6f947f2e87f7918
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 Er litt slitsomt egentlig nå som jeg har mann (vi er ikke gift men) og vil tilbringe en del tid med han siden vi ikke bor sammen for tiden. Men ellers så er det greit Anonym poster: ff943a08faa223e8f6f947f2e87f7918 Kan dere ikke dra sammen da? To fluer i en smekk Anonym poster: dbffe5402b2a75f176a52fee8bb6b071
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #5 Skrevet 16. april 2013 Mine foreldre ble skilt da jeg var 21. Jeg syntes det var utrolig tungt selv om jeg var "voksen". Det var løgner, svik og utroskap. Skulle faktisk ønsket at jeg ikke fikk vite alt. Nå er jeg snart 40 og forholdet til min mor dr fremdeles ikke bra. Det er slitsomt å bli dradd mellom to heimer, du går med konstant dårlig samvittighet fordi de ikke får tilbrakt nok tid med barnebarna. Glad for at jeg var voksen? Sikkert, fordi jeg kunne trekke meg unna, men tungt var det uansett. Anonym poster: 464a859914c39644d041b742aa189aea
Gjest O___o Skrevet 16. april 2013 #6 Skrevet 16. april 2013 Fikk nettopp vite at mamma og pappa skal skilles. Er ikke spesielt overrasket, men det stakk allikevel utrolig når de sa det.. Hvordan skal jeg reagere? Hva skjer nå? Trodde aldri jeg kom til å bli skillsmissebarn i voksen alder.. Anonym poster: 8ec99619f1bfce4354de76e6693d6fc9 Du er vel ikke akkurat et skillsmissebarn.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #7 Skrevet 16. april 2013 Min mor gikk fra pappa for et par mnd siden. Jeg er 25år gammel, gift og har barn, altså mitt eget liv, men jeg lover det er et helvete fordet. Mamma har vært masse utro, pappa kom hjem til et tomt hjem etter jobb da mamma hadde tatt tinga sine og dratt uten å si noe som helst. Pappa falt helt i grøfta og jeg som eldste datter blir da den skulderen han kan lene seg på. Jeg føler et ansvar for at han har det bra og det er en stor jobb når jeg har en egen familie å ta meg av. I påsken fikk han hjerteinfarkt etter alt mamma har dratt han igjennom. Mamma har nå fått viljen sin og ruinert han og jeg er redd for at han kanskje ikke får nok lån til å sitte med huset sitt. Jeg skulle ønske de gikk fra hverandre da jeg var liten, da hadde jeg slippi å sitte med foreldre som alltid krangla og ikke var så gla i hverandre. Jg hadde nok også fått en finere oppvekst og slippi å være den voksne fra jeg var 2år gammel. Skjønner det er tungt ts. Får håpe de kan skilles som venner og ikke lager så mye helvete for hverandre. Anonym poster: 42ab0e5633c0e92d3a7ce83cd22ba62a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå