Gjest Tulla Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Er helt alene med 3 barn... Eldste 9, mellomste 4 og minste 1 år. Har vert singel i snart 2 år, men tør ikke begynne å "se" etter noen mann enda... Hvem vil ha meg? Bor på en liten plass, så er ikke så stort utvalg på den plassen hær og alle kjenner alle BF som nesten aldri har barna drar vist kvinnfolk etter kvinnfolk og hær sitter jeg!
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Det er massevis av menn som vil ha en dame som han er glad i og som er glad i han. Er han glad i henne er han også glad i barna hennes som en del av "henne". Anonym poster: ec211cb5ae44a4c0401286f0287d0c93
Obiola Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 Klart det er menn som vil ha deg. Samfunnet bugner jo av familier med dine, mine og våre barn! Du må kanskje bare lete på riktig sted. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 Selvsagt finnes det noen som vil ha deg, mange også, du har bare ikke møtt dem ennå. Du må ikke utelukke å møte noen som ikke bor der du er bosatt. Jeg tror også du får belage deg på at du har størst drag på menn som har barn. De fleste menn og kvinner som ikke har barn vil gjerne ha en partner som ikke har barn, men det finnes også menn og kvinner som kan tenke seg å bli sammen med noen som har barn selv om de ikke har barn selv. Anonym poster: 9397278f0c6974a251e07e6ad59232d8
Gjest 3 barns mamma Skrevet 16. april 2013 #5 Skrevet 16. april 2013 Jeg er også aleine med 3 barn. Er snart 4 år siden det ble slutt med barnefaren. Jeg har slitt med samme tanker som deg, men hos meg er det jeg som har valgt å være singel pga ikke gjennsidige følelser for menns jeg har datet og vært sammen med. Nå er mine skolebarn fra høsten alle 3 og ting er bedre. Det finnes mange bra menn som ønsket være sammen med en dame med barn. Jeg kjenner flere som har startet på nytt det de har flere barn begge to. Du må snu tankegangen din. Damer som oss har leve og etfart, er selvstendig og har masse og tilby en mann. Jeg tenker at den mannen som får være min kjæreste blit heldig. Masse oppspart kjærlighet både fra meg og ungene mine. Lurt å møte noen med samme tankegangen om kjærligheten som deg selv. Jeg har aldri før vært så lykkelig som nå som jeg er singel. Vi har det heller ikke travelt. Nyt livet og plutselig står det en bra mann der før du aner det viktig å ikke stresse. Man må være lykkelig uavhengig av en partner. Lykke til. Du er superwoman som nesten tar deg av all ansvaret for dine 3 barn. Vi takler alt
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #6 Skrevet 16. april 2013 Du kan selvsagt ikke velge fra øverste hylle lenger, nå når du har 3 barn. Men det finnes selvsagt menn som ser råd for det også. Gjerne menn som selv har flere barn. Du får bare se etter den best mulige utfra din situasjon. Anonym poster: 2ac014afa1ab2f1f5fd0d29d06987d51 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #7 Skrevet 16. april 2013 Jojo, klart en har masse å tilby en mann. Men en mann ser jo også at her må han bidra MYE når dama har 3 barn fra før. Det setter begrensninger i forhold til om hun ikke hadde noen fra før. Eller kanskje bare 1 barn fra før. Jeg ville betenkt meg veldig på å gå inn i et forhold der den andre hadde så mange barn fra før. Det lager begrensninger for mitt liv, og hvor mange barn jeg selv vil ha. Anonym poster: 2ac014afa1ab2f1f5fd0d29d06987d51 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #8 Skrevet 16. april 2013 Jojo, klart en har masse å tilby en mann. Men en mann ser jo også at her må han bidra MYE når dama har 3 barn fra før. Det setter begrensninger i forhold til om hun ikke hadde noen fra før. Eller kanskje bare 1 barn fra før. Jeg ville betenkt meg veldig på å gå inn i et forhold der den andre hadde så mange barn fra før. Det lager begrensninger for mitt liv, og hvor mange barn jeg selv vil ha. Anonym poster: 2ac014afa1ab2f1f5fd0d29d06987d51 For meg så spiller det ingen rolle om mannen har et eller flere barn, har han barn, er han helt uaktuell for meg uansett. Men det finnes mange menn der ute som har barn og er ute etter partner, så det skulle ikke være et problem for deg TS å finne en mann. Det finnes noen få menn (og kvinner) som også aksepterer at en partner har barn. Anonym poster: 007f3828bded231d917683020df8ae9e 1
Steinar40 Skrevet 16. april 2013 #9 Skrevet 16. april 2013 Du kan selvsagt ikke velge fra øverste hylle lenger, nå når du har 3 barn. Men det finnes selvsagt menn som ser råd for det også. Gjerne menn som selv har flere barn. Du får bare se etter den best mulige utfra din situasjon. Anonym poster: 2ac014afa1ab2f1f5fd0d29d06987d51 Enig. TS bør prioritere å se etter en mann som også har mindreårige barn 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #10 Skrevet 16. april 2013 Jeg har selv et barn og er i grunn relativt likegyldig til hvorvidt en ny partner har barn fra før. Jeg har datet litt begge deler. Fordelen med de som har barn fra før er at de også ofte har bedre forståelse for at det er flere personer i ditt liv som krever en del oppmerksomhet. Samtidig er det jo andre forhold som spiller inn, bla. forholdet til den andre forelderen/eksen. Jeg datet en gang en mann med tre barn fra før, ikke noe jeg anså problematisk i seg selv, men etter ganske kort tid skjønte jeg at han hadde et dårlig forhold til barnemor. I tillegg var han ganske vimset av seg, holdt ikke avtaler, glemte ting etc. Da ble det litt mye for meg... Hadde han derimot vært en ryddig kar med et godt samarbeid med barnemor kunne saken vært en ganske annen... Anonym poster: 2380f27f3515e1d2ddd29e5dd939570e 1
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2013 #11 Skrevet 16. april 2013 Å finne noen som vil ha en 3 barnsmor er vel ikke vanskelig, men å få et forhold til å fungere er nok desto vanskeligere når den ene parten er eneforsørger for 3 barn. Bortimot umulig dessverre
Nowayback Skrevet 16. april 2013 #12 Skrevet 16. april 2013 Er helt alene med 3 barn... Eldste 9, mellomste 4 og minste 1 år. Har vert singel i snart 2 år, men tør ikke begynne å "se" etter noen mann enda... Hvem vil ha meg? Bor på en liten plass, så er ikke så stort utvalg på den plassen hær og alle kjenner alle BF som nesten aldri har barna drar vist kvinnfolk etter kvinnfolk og hær sitter jeg! Hadde ikke hatt noe imot en trebarnsmor, hvis hun hadde vært på samme alder som meg.
Gjest 3 barns mamma Skrevet 16. april 2013 #13 Skrevet 16. april 2013 Ab over som har 3 barn. Jeg vil heller ikke ha en mann som ser på ungene mine som en byrde. Jeg har ungene 50 % av tiden og er vant til å ta ansvar for alt selv og forventer ikke at en ny kjæreste skal komme inn å forsørge barna eller forvente at han skal ta seg av de. Eneste jeg forventer at han behandler de bra og at de får et godt forhold. Nå dater jeg en som har et barn fra før og det tror jeg er det beste. Jeg kommer iallefall til å ta i mot barnet hans med åpne armer. Min eks har ny dame som har et barn og de skal snart flytte sammen og har det veldig bra sånn jeg har skjønnt. Det hele kommer an hvilke holdninger man har og innstillingen. Er man positiv og kan samarbeide går alt. Like barn leker best
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2013 #14 Skrevet 16. april 2013 Du kan selvsagt ikke velge fra øverste hylle lenger, nå når du har 3 barn. Men det finnes selvsagt menn som ser råd for det også. Gjerne menn som selv har flere barn. Du får bare se etter den best mulige utfra din situasjon. Anonym poster: 2ac014afa1ab2f1f5fd0d29d06987d51 Definisjon av "øverste hylle" tas imot med takk og interesse her altså... Tatt i betraktning at folk nødvendigvis har egne mål for hvor høye hyllene er...
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #15 Skrevet 16. april 2013 min mor har 4 barn. og mann. nå er jeg voksen. men de giftet seg da jeg gikk på barneskolen. og jeg er den eldste. så det går ann. Anonym poster: d5776d0ce53ba50b645b7127e037d174
Gjest Victory Skrevet 16. april 2013 #16 Skrevet 16. april 2013 Selvfølgelig finnes det noen for deg også! Jeg vurderer å bli alene med mine barn men jeg føler nå at jeg ikke vil ha noen ny mann. Jeg synes det har vart og er så problematisk med den jeg har nå at jeg ikke tenker at jeg vil trenge en ny mann. Men etter en lang tid alene så begynner mann kanskje å lengte. Jeg har en 2 barn, et av de er utviklingshemmet så jeg tenker at det vil bli vanskeligere uansett. Så da tenker jeg at jeg tar meg av barnen og er lykkelig sammen med dem. Det er mer enn godt nok for meg. Ta deg god tid til å lete og vent med å binde deg før du er sikker på at han er bra for er. Han finnes der ute!
Gjest Sunheart Skrevet 17. april 2013 #17 Skrevet 17. april 2013 Du kan selvsagt ikke velge fra øverste hylle lenger, nå når du har 3 barn. Men det finnes selvsagt menn som ser råd for det også. Gjerne menn som selv har flere barn. Du får bare se etter den best mulige utfra din situasjon. Anonym poster: 2ac014afa1ab2f1f5fd0d29d06987d51 Hvorfor kan hun ikke velge fra øverste hylle? 2
Gjest Ab 3 barns mamma Skrevet 17. april 2013 #18 Skrevet 17. april 2013 Det er akkurat det vi kan. Vi skal ikke ta til takke med den første og beste bare for å ha noen!
Gjest Annie Skrevet 17. april 2013 #19 Skrevet 17. april 2013 Hvorfor kan hun ikke velge fra øverste hylle? Fordi hun har 3 barn fra før, da blir man mye mindre attraktiv for alle som ønsker å få kjæreste for å etablere seg og få egen familie, det sier seg jo selv. Jeg vil selv ikke ha mann med barn, ganske enkelt fordi jeg ønsker et seriøst forhold og barn. Dette blir mye vanskeligere om mannen har barn fra før. Så selvfølgelig vil jeg mye heller ha en mann som er i samme situasjon som meg selv. Men hun kan jo få seg en mann som også har barn fra før-
Gjest Ab 3 barns mamma Skrevet 17. april 2013 #20 Skrevet 17. april 2013 Jeg ser ikke problemet. Man bør gå etter det man vil ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå