AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Så har kontakt med denne frøkna da, og hele tiden når vi snakker med hverandre så sier hun alltid at jeg skal sende henne en melding, men jeg får jo nesten aldri svar. Og når jeg først får det så tar det som regel ett par dager.................Det begynnte veldig bra, men det har dabbet seg av etterhvert. MEN hvis jeg unnlater og gjøre noenting, så kommer hun.............. Anonym poster: fc71a311646342abb3221b7e174c9039
Gjest extra Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 (endret) Så har kontakt med denne frøkna da, og hele tiden når vi snakker med hverandre så sier hun alltid at jeg skal sende henne en melding, men jeg får jo nesten aldri svar. Og når jeg først får det så tar det som regel ett par dager.................Det begynnte veldig bra, men det har dabbet seg av etterhvert. MEN hvis jeg unnlater og gjøre noenting, så kommer hun.............. Anonym poster: fc71a311646342abb3221b7e174c9039 Come on! Du ser vel selv hva som skjer? Du blir kontrollert og det er nå du bør sette grenser. Jo tidligere i forholdet jo bedre. Du er vel ikke en dørmatte? Stram deg opp og si fra som en mann at dette blir for ubalansert for deg. Det meste kan ordnes dersom man vet sin verdi og ikke lar seg bli herset med. Endret 16. april 2013 av extra 1
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 Ville funnet meg en annen en. Virker veldig merkelig.
frøkna Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 Haha, hun er en sånn en ja. Utrolig irriterende.. Hun tror hun har deg i sin hule hånd! 1
Hapa Skrevet 16. april 2013 #5 Skrevet 16. april 2013 Så har kontakt med denne frøkna da, og hele tiden når vi snakker med hverandre så sier hun alltid at jeg skal sende henne en melding, men jeg får jo nesten aldri svar. Og når jeg først får det så tar det som regel ett par dager.................Det begynnte veldig bra, men det har dabbet seg av etterhvert. MEN hvis jeg unnlater og gjøre noenting, så kommer hun.............. Anonym poster: fc71a311646342abb3221b7e174c9039 Hun er nok bare ute etter litt oppmerksomhet og spenning, ikke noe mere. La henne være og se etter ei moden jente som er ærlig med deg og viser interesse fordi hun mener det. 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. april 2013 #6 Skrevet 16. april 2013 Si du ikke føler det er riktig, fordi hun aldri svarer deg.
Nattjenta Skrevet 16. april 2013 #7 Skrevet 16. april 2013 (endret) Spør henne hvorfor hun ber deg sende melding, når hun ikke svarer? Endret 16. april 2013 av Nattjenta 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #8 Skrevet 16. april 2013 Si det som det er, at du rett og slett har blitt lei av leken hennes. Virker på meg som at hun forsøker å spille kostbar av noe slag.. Anonym poster: fdbb2ed149544b2ead7c82591414d437 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #9 Skrevet 16. april 2013 Etter langt og lenge så har hun endelig tatt bryet med og svare meg, hun er opptatt med ditt og datt som alltid. Men vi skal snakke sammen på telefon på lørdag da (Hvis det blir noe av) Må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønner meg på hu her, vi kan ha en hyggelig tone, så kan hun bare si at jeg må ha en hyggelig kveld og det er det liksom..............Ikke tør jeg og spørre hva som feiler hun i tilfelle jeg gjør henne forbanna. Men til dere som lurer så bombarderer jeg henne ikke med meldinger, sender bare en og venter på svar og det kommer alltid............... Anonym poster: fc71a311646342abb3221b7e174c9039
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2013 #10 Skrevet 16. april 2013 Si du ikke føler det er riktig, fordi hun aldri svarer deg. Jeg skal gjøre det neste gang jeg møter på en slik en, se hva hun svarer Jeg møtte en jente som sa jeg måtte kjempe for hun for lenge siden. Så jeg skrev en del meldinger og slikt. Jeg fikk til svar: Kanskje, jeg vet ikke enda, osv. Ble lei til slutt, så siste meldingen sa hun at hun måtte tenke på det. Hun må ha tenkt veldig lenge nå , ikke hørt fra henne på veeeeeldig lenge. Altså, vanskelig å vite om hun er genuin eller om hun bare vil ha oppmerksomhet. Jeg gikk ut i fra at det var den siste, så jeg gikk videre..
Gjest extra Skrevet 16. april 2013 #11 Skrevet 16. april 2013 (endret) Ble lei til slutt, så siste meldingen sa hun at hun måtte tenke på det. Hun må ha tenkt veldig lenge nå , ikke hørt fra henne på veeeeeldig lenge. Måtte bare le høyt av denne - årets kommentar :D Endret 16. april 2013 av extra
Gjest extra Skrevet 16. april 2013 #12 Skrevet 16. april 2013 Jeg synes at TS gjør det for vanskelig for seg selv. Nå er livet slik at enkelte avgjørelser er lette å ta mens andre er verre å ta stilling til til. Jo flere emosjoner det er knyttet til et tema, desto vanskeligere blir det å ta et standpunkt. Til TS: hvor gammel er du? Er det slik du ønsker å ha det? Er dette du fortjener? Hvis svaret er ja på samtlige spørsmål så vær med hennes karusell. Hvis minst et av svarene er negativt så tar du en annen vei. Spør deg helt ærlig: hadde du noen ventet på deg? (Det finnes selvsagt de som gjør det, men da bør det ligge gode grunner til. For eks. at man er innlagt på sykehus for operasjon for en periode eller må ta en 6 måneders tur til utlandet på grunn av jobb. Men tenk ut i fra normalbefolkningen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå