Gå til innhold

Hunden har gjort meg lykkelig på en helt ny måte!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri kjent denne typen kjærlighet før, jeg er så utrolig glad i denne rare lille tassen som løper rundt, finner på rampestreker og elsker å ligge i fanget mitt. Jeg har aldri vært en hundeperson, men kom tilfeldigvis over et kull med valper av denne rasen, og jeg forelsket med sånn i han med gult bånd rundt halsen. Det var ikke tvil om å bruke hele sparekontoen min på han, og det var og er så verdt det. Håper han lever i mange mange år.

Hunden min<3

Anonym poster: 8c748d5cabe0dff7295348542542cbe4

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å forstå hvilket forhold man kan få til en hund, hvis man ikke har opplevd det selv.

Hunder er de beste venner man kan få. De er like glad i deg ansett, og gir så mange gleder i hverdagen.

Mange ganger kan jeg bare sitte å se på hunden min, og kjenne på hvor uendelig glad jeg er i henne.

Kos deg med hunden din, og nyt hver dag dere er sammen.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hund men er ikke enig i at man må ha hund for å skjønne at de er dine beste venner. Mine beste venner er mennesker og ikke ett dyr.

Skrevet

Jeg er 100% hundemenneske, og jeg er enig i at det kan være vanskelig for "utenforstående" å skjønne hvilket forhold man kan få til hunden sin. Jeg er så utrolig glad i bamsen min at jeg ofte bare setter meg ned og ser på henne og gliser :fnis:

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 100% hundemenneske, og jeg er enig i at det kan være vanskelig for "utenforstående" å skjønne hvilket forhold man kan få til hunden sin. Jeg er så utrolig glad i bamsen min at jeg ofte bare setter meg ned og ser på henne og gliser :fnis:

Ikke noe problem med å forstå.

Jeg elsker hunder (og de fleste andre dyr) Bikkja er min kompis ,tur venn og kjæreste jeg eier.

(Har barn,men de eier man jo ikke)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker hunder! :D Har vokst opp med dem og de har rett og slett en spesiell plass i hjertet mitt :)

Vi hadde en flat-coat mix og har hatt Collie og Schaefer etter det... Alle sammen har vært fantastiske :) Men flatcoaten var spesiell... Hun var den første vi hadde, og var på mange måter en stor trøst i vanskelige perioder av livet mitt.. :rodmer:

Anonym poster: 8a9292ed97bf5bdc1d24a04dd37c4688

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Ah, jeg blir så glad av å lese slike innlegg! Dyr er fantastiske venner, og jeg er enig i at de gjør at livet får en ekstra mening med dem i hus!

AnonymBruker
Skrevet

Joiner på denne! ;) Har selv to Jack Russler og nyter livet med de. Er nok fortsatt mest knyttet til min eldste, da jeg har hatt henne lengst og hun er min førstegangshund, men jeg blir bare mer og mer glad i valpen min også. Flimer og tar bilder av de nesten hver dag og ler av de når de er rarsøte osv. Livet med hund(er) er kjempeherlig! Alle burde hatt en hund!

Anonym poster: e2bfaaf7d41babe990b550897eb6f013

Skrevet

Jeg liker dyr bedre enn mennesker spesielt hunder :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...