Gå til innhold

Bryllup i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i Kristiansand i August 2013!

Noen som har erfaringer fra brylluper på Hotel Norge i Kristiansand?

(vi skal nemlig ha det der..)

Hvordan var maten, blomstene, dekor, kake, osv...??

Og jeg trenger tips til hvor vi kan ta brudebilder i Kristiansand..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Har ingen erfaring om bryllup på Hotel Norge, har kun vært der i konfirmasjon. Der gikk det dessverre lang tid før maten kom og de glemte å servere saus. Noen hjemmelaga kaker ble mistet på gulvet og krisekaker måtte ordnes.Selvfølgelig kan en være uheldig , men det var kjedelig at det ble slikt...

Når det gjelder steder å fotografere er det mange vil jeg si. Ganske vanlig er Gimle gård, Ravnedalen og Myren gård. Om du vil ha ved sjø; Tresse ved Festninga, Roligheten, Hamresanden som er bare noen av de stedene en kan bruke

• Liker 1
Skrevet

Hei

Har ingen erfaring om bryllup på Hotel Norge, har kun vært der i konfirmasjon. Der gikk det dessverre lang tid før maten kom og de glemte å servere saus. Noen hjemmelaga kaker ble mistet på gulvet og krisekaker måtte ordnes.Selvfølgelig kan en være uheldig , men det var kjedelig at det ble slikt...

Når det gjelder steder å fotografere er det mange vil jeg si. Ganske vanlig er Gimle gård, Ravnedalen og Myren gård. Om du vil ha ved sjø; Tresse ved Festninga, Roligheten, Hamresanden som er bare noen av de stedene en kan bruke

WOW! Håååper ikke det blir slik i mitt bryllup! hehe.. Off, så klumsete å miste kakene i gulvet!! Herre... Nei, DA hadde jegg blitt sint!! :P Men men, er vel ikke slik hver gang! (håper jeg)

Oooooh, de campingene hadde jeg ikke tenkt på! Tusen takk for svar! Skal rundt å kikke litt til helga :) Kanskje vi finner det perfekte stedet ;)

• 1 måned senere...
Gjest oreokaka
Skrevet

Gimle gård er absolutt å anbefale når det kommer til brudebilder!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...