Gå til innhold

Blond hjemme-hårfarge/bleking, evt. striper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er på jakt etter en bra hjemmebleking. Har ikke gjort dette på årevis, så jeg vet ikke hvilke merker som er bra... Har nå mørkt blondt hår, min naturlige hårfarge. Vil bli ca. sånn? Random bilde, søkte bare på "blond hair". Men ganske lys altså.

Er det lurest å kjøre striper? Det er det frisøren pleier å gjøre. Har ikke råd til det nå, så frisør er ikke et alternativ ;)

Anonym poster: a52c229bdf27b8af0f791c7ac696751f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaller deg å bruke schwarzkopf sin. Den er veldig bra! Du får kjøpt den hvor som helst, til og med på matbutikken. Den får du kjøpt i flere "styrker". Hvordan det blir, kommer helt an på håret ditt, men vil nok ikke blir så lyst som på bildet etter kun en bleking. Men anbefaler deg på det sterkeste å bruke folie når du bleker det. Har hatt erfaring med at det sliter mye mindre fordi det ikke tørker seg i håret, + at det blir mye lysere enn uten folie. Mulig du må bleke det to ganger, men du burde bruke en god hårkur i mellom, og helst ikke bleke det to ganger etter hverandre.

Jeg har pleid å kjøpe den sterkeste, og da har jeg kun trengt to behandlinger, men det sliter veldig. Bruk folie, og hårkur, så hjelper det masse. :)

Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå til frisøren! Hjemmebleking blir sjelden bra, og du kan finne gode frisører som ikke tar mer enn en 700 for striper uten klipp. Vel verdt pengene spør du meg!

Anonym poster: a10eca9db3a447c57bd77551c4811d97

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får man kjøpt folie til striping?

Anonym poster: d6f35f4e5446a4ee6743bfa5d1168616

Skrevet

Hvor får man kjøpt folie til striping?

Anonym poster: d6f35f4e5446a4ee6743bfa5d1168616

Du bruker bare vanlig aluminiumfolie som fåes kjøpt i matbutikken.

AnonymBruker
Skrevet

Forstår virkelig ikke at folk tør å farge håret hjemme. Jeg går til en av de dyreste her i byen, fordi jeg vil betale omtrent hva som helst for å unngå stygt hår.

Når det kommer til hår, er det ingenting å spare inn her hvertfall. Går heller med ettervekst i en lang periode enn å farge det hjemme hvis jeg har dårlig råd en måned.

Anonym poster: 0145ade5eb46f6227764b9dce6939180

• Liker 1
Skrevet

Forstår virkelig ikke at folk tør å farge håret hjemme. Jeg går til en av de dyreste her i byen, fordi jeg vil betale omtrent hva som helst for å unngå stygt hår.

Når det kommer til hår, er det ingenting å spare inn her hvertfall. Går heller med ettervekst i en lang periode enn å farge det hjemme hvis jeg har dårlig råd en måned.

Anonym poster: 0145ade5eb46f6227764b9dce6939180

Det blir faktisk ikke ille med hjemmefarging hvis man veit hva man driver med. Den fargingen du kjøper er ikke noe annerledes enn det frisørene bruker. Men det er klart at hvis man aldri har gjort det før, kan det være greit med litt hjelp

AnonymBruker
Skrevet

depend er den beste blekingen syntes jeg jeg er ganske mørk blond, og blir helt lys av den. Kombinert med loreal silver shampo, så blir det helt platina om jeg vil, og ikke gulskjær.

Anonym poster: 34964b9fcc778763f3c539f97525feaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...