Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I sommer møtes jeg og flørten min i en av Norges sommerbyer. Regner med at vi har lyst til å ta oss en tur ut. Problemet er bare det at jeg kun er 19. Han er 27. Hvis vaktene ser tydelig at vi er i følge, er det mulig at jeg kommer inn selv om det er er 20 års aldersgrense? Må innrømme at det blir litt nedtur om vi går ut, men så blir jeg og venninnene mine stående utenfor mens han lg hans kamerater kommer inn.. Er det virkelig så strengt?

Anonym poster: 61103cc7991d7605f330b2b0e6a0ee16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er så strengt. 20 år er sprit grensen hvis ting ikke har endret seg siden jeg holdt på med slik. Hadde du vært 20, og grenser 23 er det ikke så farlig, for utestedet bryter ingen lover hvis de slipper deg inn, kun deres egne retningslinjer.

Hvis du som 19, slipper inn på et sted de serverer sprit, må de hele tiden passe på at du ikke drikker det. Noen gir folk armbånd, men de kan klippes av. Så tror nok du kan møte på litt problemer der ja.

Anonym poster: 6fe6c0e1764c1ba7fde65b6b4e44ed58

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gå på et sted med 18 års aldersgrense. Om han liker deg, bør han gjøre det.

Anonym poster: 3ac3802bea7adddfcaa51414acb8e35a

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gå på et sted med 18 års aldersgrense. Om han liker deg, bør han gjøre det.

Anonym poster: 3ac3802bea7adddfcaa51414acb8e35a

Jeg tror og håper at han liker meg såpass. Hvis han gjør det, så blir det vel ikke "nedtur" med et sted med 18-årsgrense?

Anonym poster: 61103cc7991d7605f330b2b0e6a0ee16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...