Gjest Kine100 Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Jeg blir ikke slått, men ved et par anledninger truet med å bli det. Verbalt blir jeg utsatt for banning, skriking og kjefting flere ganger pr dag. Hun har alltid noe å utsette på meg. Enten jobber jeg for mye - har eget firma og i perioder blir det mye jobbing - men i andre perioder rolig. Jeg tar meg av hus, hunder og det som er vanlig. Hun mener jeg er for lite interessert i hva hun driver med. Utrolig å høre for meg, da jeg føler jeg er veldig flink til å sette meg inn i hennes daglige gjøremål som er å gå på jobb og resten av tiden tilbringer hun hjemme som regel foran tv. Hun har en sønn som røyker hasj. Noe jeg ikke aksepterer. Hun mener det er "greit" om han røyker, bare han ikke gjøre det hjemme. Jeg hadde et stort nettverk av venner tidligere, noe som jeg har trukket meg mer eller mindre vekk fra. Føler ALT jeg gjør er feil. Hun klager stadig over at hun ikke har penger, men har en årslønn på ca kr 450.000. Dette medfører at jeg lar henne bruke mitt bankkort veldig ofte. Føler da at hun er "glad" i noen timer, men det glemmes fort. Hilsen fortvilet
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article410984.ece Om du lever med en psykopat er ikke godt å si men bare det at du spør om det forteller veldig mye om deres forhold. Anonym poster: 3d8ea6901c9d228569948d289c6e57d2
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 Vil ikke si at hun høres ut som en psykopat, men hun høres ikke spesielt sympatisk ut. Hvorfor lar du deg herse med på den måten? Du må da kunne stå opp for deg selv?
Gjest stian Skrevet 16. april 2013 #5 Skrevet 16. april 2013 Jeg blir ikke slått, men ved et par anledninger truet med å bli det. Verbalt blir jeg utsatt for banning, skriking og kjefting flere ganger pr dag. Hun har alltid noe å utsette på meg. Enten jobber jeg for mye - har eget firma og i perioder blir det mye jobbing - men i andre perioder rolig. Jeg tar meg av hus, hunder og det som er vanlig. Hun mener jeg er for lite interessert i hva hun driver med. Utrolig å høre for meg, da jeg føler jeg er veldig flink til å sette meg inn i hennes daglige gjøremål som er å gå på jobb og resten av tiden tilbringer hun hjemme som regel foran tv. Hun har en sønn som røyker hasj. Noe jeg ikke aksepterer. Hun mener det er "greit" om han røyker, bare han ikke gjøre det hjemme. Jeg hadde et stort nettverk av venner tidligere, noe som jeg har trukket meg mer eller mindre vekk fra. Føler ALT jeg gjør er feil. Hun klager stadig over at hun ikke har penger, men har en årslønn på ca kr 450.000. Dette medfører at jeg lar henne bruke mitt bankkort veldig ofte. Føler da at hun er "glad" i noen timer, men det glemmes fort. Hilsen fortvilet Ikke psykopat,men at det er noe med hun det er det! Sånt skal man ikke behandle folk..men en psykopat er mye verre enn dette og andre ting..som ikke dette var gale nok..men at hun har noe form for psykiske prob er det vel ikke noe i tvil om..du bør gå i deg sjøl og tenke om du vil leve et sånt liv..blir nok bare verre med årene..sånne mennesker blir ikke normal plutselig..
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #6 Skrevet 16. april 2013 Er vanskelig å vite om hun er en psykopat. Men forholdet deres fungerer tydeligvis ikke slik det er nå. Noe må endres, og det må du klare å kommunisere til henne. Du må lære deg å stå opp for deg selv, ikke la andre herse med deg. Anonym poster: b317b765eb279757cb49f541f3bb6bdd 2
MilleVanille Skrevet 16. april 2013 #7 Skrevet 16. april 2013 Som de andre sier, det er ikke sikkert at hun er psykopatisk. Det er et veldig sterkt ord, men dere bør absolutt ta en skikkelig alvorsprat, for forholdet høres ikke særlig sunt ut. En god mor bør heller ikke forsvare hasjrøyking.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #8 Skrevet 16. april 2013 Jeg kjenner atdet irriterer meg at hun lukker øynene for at sønnen røyker hasj bare han ikke gjør det ho dere.. Hos meg hadde det vært på hodet og raua ut, kun av den grunn. Høres ut som hun har satt standarden og du bare er et mehe. Anonym poster: f6288dc64a767b3a95af695fe2df7ebb
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #9 Skrevet 16. april 2013 Hos Anonym poster: f6288dc64a767b3a95af695fe2df7ebb
Trude.lutt Skrevet 16. april 2013 #10 Skrevet 16. april 2013 Hvorfor er du sammen med henne? Kom deg vekk!
Gjest O___o Skrevet 16. april 2013 #11 Skrevet 16. april 2013 Nei, du bor ikke med en psykopat. Men det høres ut som en person som du burde komme deg vekk i fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå