Gjest angrer Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Jeg sa til 13 åringen min at jeg hadde kjøpt Diamond Circle billetter inklusive meet and greet til Justin Bieber konserten. Hun er kjempefan. Hun ble jublende glad og klemte meg og hoppet rundt.Da jeg sa at det bare var tull brøt hun helt sammen.Hun har bare sittet og sturet på rommet sitt etter det når hun ikke er på skolen. Jeg tenker litt på det nå at det var en spøk som kanskje var litt ubetenksom. Jeg vil gjerne finne på noe positivt for henne i dag og resten av uken.Forslag?
Gjest B Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Det er fortsatt billetter til konserten. Kanskje du burde kjøpe det?
Populært innlegg Gjest Eurodice Skrevet 16. april 2013 Populært innlegg #3 Skrevet 16. april 2013 Jeg sa til 13 åringen min at jeg hadde kjøpt Diamond Circle billetter inklusive meet and greet til Justin Bieber konserten. Hun er kjempefan. Hun ble jublende glad og klemte meg og hoppet rundt.Da jeg sa at det bare var tull brøt hun helt sammen.Hun har bare sittet og sturet på rommet sitt etter det når hun ikke er på skolen. Jeg tenker litt på det nå at det var en spøk som kanskje var litt ubetenksom. Jeg vil gjerne finne på noe positivt for henne i dag og resten av uken.Forslag? Litt ubetenksom? Det var stygt gjort, er min mening, når man vet hvor betatt mange tenåringer er av denne gutten. 50
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #5 Skrevet 16. april 2013 Det var ondskapsfullt og veldig umodent. Det er jo ikke sånne ting man spøker om til 1. april. Selv om du hadde hatt billetter og hadde spøkt om at konserten var avlyst eller lignende, hadde det vært stygt. Du får ikke tak i Justin Bieber-billetter med meet&greet, så dette kan du ikke ordne opp i. Hvis du skal gjøre det godt igjen, må du gjøre noe for henne av like stor betydning. Aner ikke hva det kan være. En drømmeferie? Anonym poster: ab5a2af193efa11076badb6194760b76 20
Calypso Skrevet 16. april 2013 #6 Skrevet 16. april 2013 Pur ondskap.. vet jeg hadde blitt knust om moren/faren min tullet sånn med meg når jeg var på den alderen. Men som andre her nevner så er det fortsatt billetter tilgjengelig, så du vet hva du må gjøre.. 28
Populært innlegg Samaysa Skrevet 16. april 2013 Populært innlegg #7 Skrevet 16. april 2013 (endret) Jeg mistenker at dette er trolling. Ingen oppegående voksen ville lurt barnet sitt på en slik måte. Endret 16. april 2013 av Samaysa 59
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #8 Skrevet 16. april 2013 Herregud da, min far gjorde nøyaktig det samme mot meg da jeg var 13, bortsett fra at det var Backstreet Boys og ikke Justin Bieber. Selvfølgelig ble jeg knust der og da, men man vokser da ut av det og ler av det nå. Skulle tro verden gikk under om man våger å spøke eller ikke være interessert i denne guttungen... Anonym poster: 3c73ace2cf57cabc1463f298ad697be4 3
Anciol Skrevet 16. april 2013 #9 Skrevet 16. april 2013 Ja den var skikkelig infam og malisiøs! Kjøp billetter med en gang til datteren din:) Jeg spillte niesen min et puss, hvor jeg hadde kjøpt filmen som hun ønsket seg så veldig, men lot som jeg ikke hadde gjort det;) hun ble litt lei seg, men så tryllet jeg frem filmen fra ermet på kåpen senere på dagen:) og da ble det jubel og stas, hun insiterte at jeg måtte se filmen med henne; 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #10 Skrevet 16. april 2013 Får du ikke tak i billetter her synes jeg du skal ta henne med til Sverige, er nok enklere å få tak i billetter der. Anonym poster: de5fd3c569b8309e49282fa7fede81a5 5
Gjest celine Skrevet 16. april 2013 #11 Skrevet 16. april 2013 Uff, den var nok i styggeste laget ja.. Må innrømme at jeg lurte mine to med det samme. Forskjellen er bare at de hater JB og ville heller gå til tannlegen, enn på JB konsert. Jeg sa at faren deres hadde vunnet de samme billettene, så de måtte belage seg på å være med. Billettene var navnet, og det ville følge med journalister som skulle skrive en artikkel om deres møte med Beveren. Jeg så de ble blekere og blekere helt til jeg ikke klarte å holde meg alvorlig lenger. En god spøk er en som begynner dårlig og slutter godt - ikke omvendt 37
Gjest myr Skrevet 16. april 2013 #12 Skrevet 16. april 2013 Huff, den var ondskapsfull.. Selv om det sikkert ikke var med vilje. 1
Redbull Skrevet 16. april 2013 #13 Skrevet 16. april 2013 Og hun er forstatt sur, 16 dager etterpå?! 6
Gjest meh Skrevet 16. april 2013 #14 Skrevet 16. april 2013 Hvis dere over her synes slikt er ondskapsfullt og langt over streken, lurer jeg veldig på hvordan barna deres vil kunne møte den virkelige verden med en slik overbeskyttende oppdragelse. Herregud, det var en uskyldig spøk, slikt skal man tåle. 5
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2013 #15 Skrevet 16. april 2013 Jeg sa til 13 åringen min at jeg hadde kjøpt Diamond Circle billetter inklusive meet and greet til Justin Bieber konserten. Hun er kjempefan. Hun ble jublende glad og klemte meg og hoppet rundt.Da jeg sa at det bare var tull brøt hun helt sammen.Hun har bare sittet og sturet på rommet sitt etter det når hun ikke er på skolen. Jeg tenker litt på det nå at det var en spøk som kanskje var litt ubetenksom. Jeg vil gjerne finne på noe positivt for henne i dag og resten av uken.Forslag? Hvis noen hadde ringt deg og gitt seg ut for å være fra norsk tipping på Hamar, og sagt at du vant ni mill. For så å le rått av deg. Så hadde du sittet og stura du og. Og ikke noe annet enn ekte billetter hadde reddet deg etter dette i mine øyne.
Wildy Skrevet 16. april 2013 #16 Skrevet 16. april 2013 Jeg synes det er stygt gjort. En god spøk er artig også for den som blir lurt. Jeg hadde aldri spøkt med mine unger om billetter til konserter. Ganske enkelt fordi vi drar mye på konserter, og dette er en stor greie for oss alle. Hadde jeg kommet til yngstejenta og sagt at jeg hadde fått billetter til Disturbed, samt backstage-pass på spøk tror jeg aldri hun hadde tilgitt meg! 6
Calypso Skrevet 16. april 2013 #17 Skrevet 16. april 2013 Hvis dere over her synes slikt er ondskapsfullt og langt over streken, lurer jeg veldig på hvordan barna deres vil kunne møte den virkelige verden med en slik overbeskyttende oppdragelse. Herregud, det var en uskyldig spøk, slikt skal man tåle. I utgangspunktet er jeg enig med deg, unger i dag blir ekstremt overbeskyttet osv... MEN, en spøk skal slutte med at noen ler, ikke med at noen blir lei seg og siden TS visste at ungen er Bieber-fan så burde hun ha skjønt at den spøken ikke ville slå an. 5
Gjesten Skrevet 16. april 2013 #18 Skrevet 16. april 2013 En god spøk er en som begynner dårlig og slutter godt - ikke omvendt Dette! 9
Bjørn88 Skrevet 17. april 2013 #19 Skrevet 17. april 2013 Ring barnevernet, ta fra henne ungen, en forelder kan da vitterlig ikke lure barnet sitt sånn, vanvittig ondskapsfult... Eller ikke... 1
Bjørn88 Skrevet 17. april 2013 #20 Skrevet 17. april 2013 Får du ikke tak i billetter her synes jeg du skal ta henne med til Sverige, er nok enklere å få tak i billetter der. Anonym poster: de5fd3c569b8309e49282fa7fede81a5 Er vel utsolgt, men finnes svartebørsbilletter i omløp om man ønsker å betale en 4sifra sum, eventuellt dra til amerika når han skal på turne der, kan bli lenge til han kommer tilbake hit igjen om han rekker det før beverhypen går over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå