AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Hva er det som kjennetegner en snobb og har dere det i deres familie? Anonym poster: 038e6c8e84090953fff745dbaf22bc17
Campanula Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Etter min oppfatning er en snobb en person som ser på seg selv som litt bedre enn andre. Det trenger ikke ha med penger å gjøre, det kan også ha med for eksempel intelligens eller moral å gjøre. Jeg mener det er snobbete å mene at man er feilfri, sånn moralsk sett, og å mene at man aldri gjør noe galt. Slike mennesker ser ned på dem som gjør ting på en annen måte eller har andre holdninger og meninger. I min familie er det ganske lav snobbefaktor, men vi er kanskje "nordlendingsnobbete". Da mener jeg at vi mener at vi er litt "bedre" enn de som bor sør i landet, fordi de som bor i sør ofte er pengesnobber eller moralsnobber. Ettersom vi mener dette, vil jeg si at vi er snobbete selv. Vi har ingen person som skiller seg ut som mer snobbete enn de andre.
hjärterdam Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 Jeg tror jeg har sånn ca verdens mest jordnære familie, og det setter jeg utrolig stor pris på.
Wonders Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 (endret) ikke for 5 flate øre. Vi er fra Hedmark og av alle er det jeg som blir kalt Hyacinth Bucket :ler: Bildet er fra Pinterest -som ment å deles i hele verden, sånn at det ikke slettes her... Endret 16. april 2013 av Wonders 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå