Gjest lisha Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 hos mitt lokale nav-kontor sitter jeg alltid igjen med flere spørsmål enn svar, etter et møte.. Jeg blir sendt hit og dit og frem og tilbake, men ingen kan svare meg.. så over til spørsmålet: jeg har gått på overgangsstønad, den slutter i juni og jeg har endelig (etter over 1 års søketid) fått innvilget AAP. Jeg fikk beskjed om at AAP ble justert ned, siden jeg fremdeles står på OS. at det ble differensialen mellom OS og AAP jeg da fikk utbetalt som AAP. Men nå er det plutselig ingen som kan svare meg om AAP blir justert opp igjen når overgangsstønaden slutter. Jeg ble fortalt at det skal tilsvare samme summen som den jeg har nå, nå er det visst ingen som kan svare meg. blir jo krise om jeg plutselig mister 8000 i måneden! Så er det noen som kan dette systemet, og vil fortelle meg? Send gjerne på pm, om du ikke vil svare på tråden!
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 OS og AAP blir samordnet. Når du ikke har OS lenger, får du ordinær AAP. Totalt sett vil du få mindre utbetalt enn nå. AAP beregnes ut fra inntekten du hadde før du ble syk, det er likt for alle. Anonym poster: 8abefac80c22c466eff46e6647c63012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå