Bridezilla2013 Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Fler som opplever at for hver minste ting som blir kjøpt inn til bryllupet er ekstremt moro? hehe, forloveren min kjøpte sko for meg i dag som jeg hadde holdt av i brudebutikken, og jeg gleder meg så masse til å komme hjem og prøve de igjen Blir jo helt smårar av å planlegge bryllup!! 1
Wonders Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 (endret) ja bare det å planlegge er så utrolig koselig. Anbefaler alle å ha en bok de kan skrive ned i. Store og små ting i hverdagen i forbindelse med bryllupet. På tunge dager seinere kan dere titte i den å minnes tiden som var hektisk og lykkelig, å få et skikkelig løft... En slags privat minnebok til dagene som kommer.... Endret 16. april 2013 av Wonders 2
Gjest Adriane Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 ja bare det å planlegge er så utrolig koselig. Anbefaler alle å ha en bok de kan skrive ned i. Store og små ting i hverdagen i forbindelse med bryllupet. På tunge dager seinere kan dere titte i den å minnes tiden som var hektisk og lykkelig, å få et skikkelig løft... En slags privat minnebok til dagene som kommer.... Det har jeg faktisk Tenkte i begynnelsen at jeg var tullete som hadde sånn, men jeg setter allerede pris på å titte litt på det jeg har notert ned fra planleggingens spede begynnelse, og å se hvor mye det har forandret seg underveis 1
Wonders Skrevet 16. april 2013 #5 Skrevet 16. april 2013 Det har jeg faktisk Tenkte i begynnelsen at jeg var tullete som hadde sånn, men jeg setter allerede pris på å titte litt på det jeg har notert ned fra planleggingens spede begynnelse, og å se hvor mye det har forandret seg underveis Jepp ingen ting er skrevet i stein. Utgangspunkt og synspunkt er fint å notere seg da man så lett blir revet litt med. Det er en del hensyn å ta, og å finne ut hvem som er allergiske, gravide, tunghørte, svaksynte, bevegelseshemmede osv...Så man vet med sikkerhet. Skrive hvorfor noen ikke kom er fint, så man ikke går glipp av noens oppmøte. Det man liker å huske er ikke alltid det som skjedde... Hvem som leverer blomster til hvilken pris, sjåfører, frisører... 1
CathFoto Skrevet 16. april 2013 #6 Skrevet 16. april 2013 Jeg har kjøpt en bryllupsplanleggingsbok som er spesialdesignet med navn og dato osv på Etsy til den nette sum av 200,-
Moderfavn Skrevet 18. april 2013 #7 Skrevet 18. april 2013 Jeg fikk frydefull hjertebank av alt mulig før vi plutselig fikk en haug med papirproblemer kastet over oss. Nå er det hele i orden, endelig, og jeg begynner å glede meg igjen. Jeg må ærlig innrømme at jeg var i en fase der jeg bare angret og gruet meg, fordi jeg var overbevist om at vi måtte utsette på grunnlag av en dum saksbehandlingsfeil. Nå fikk jeg mail om pakkesporing på borddukene våre, og plutselig var de positive sommerfuglene der igjen. 1 mnd og 12 dager igjen. <3 1
Martha89 Skrevet 18. april 2013 #8 Skrevet 18. april 2013 Er heeeelt enig! Jeg har kjøpt ballonger, servietter, små gave esker (skal stå en til hver gjest på plassen dems, med godis oppi), bordkort, fyrstikkesker, flaske etiketter.... osv... det meste med våre navn og dato på! :D hihi.. Det er SÅ gøøøyyyy!!!! :D Har funnet det meste på lightinthebox.com! Super rask levering, og alt har vært som på bildene på nettet! Og ikke minst, BILLIG! :D Looove it!! Pluss gave til forlover, toastmaster og nermeste familie! Alt med deres navn på! :D Super gøy!! Jeg føler jeg har tatt litt av da haha.. Men det er jo så gøøøy!!! Og de fleste tingene kan vi jo spare på som minner, resten av livet :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå