Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flyttet til et helt nytt sted med samboeren min, for å overta barndomshjemmet hans på sikt. Har bodd her i 3 mnd, og er usikker på om jeg klarer å bo her stort lenger. Jeg bor 4 timer unna familie og barndomsvenninner. Savner dem. Har ingenting å gjøre hjemme. Bare jobber døgnet rundt føler jeg... Svigers klager på at jeg isolerer meg, men jeg vet ikke hva annet jeg skal gjøre. Er alltid trist og leu meg..

Dette er min samboers store drøm å overta og bo her. Jeg er en veldig sosial jente og må ha litt å drive med i hverdagen.. Er vanskelig å bli kjent med nye mennesker da jeg er ferdig med studiene mine. Jobben er også med godt voksne folk..

Tips og råd mottas med stor takknemlighet, før jeg går duken i deprisjon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Skjønner at det er vanskelig å bli kjent med noen i en slik situasjon.

Er det mulig å melde seg på noen kurs / aktiviteter? Hva med samboeren din; har han venner, som igjen har kjærester?

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Uff, alltid vanskelig å bli kjent med nye mennesker på et sted du ikke kjenner en sjel! Men hva jobber du med? Er jo alltid koselig å dra å ta lønningspils eller hva det nå måtte være med kollegaer, selv om de ikke er på din alder:)

Hva driver du med på fritiden? Er du med i klubber/foreninger, sportsklubb, frivillighetsarbeid, hekle/tegne/male/sjakk/insert hobby here-klubb? Kor? Amatør skuespillergruppe? Dans? Let litt rundt på nettet så finner du sikkert masse, og her finner du jo mennesker som driver med det samme og da er isen med en gang brutt:) Du kan tilogmed avertere her på KG^^, Har jeg gjort, funka gull det!:)

Anonym poster: e1754795b65c5dbdfda1690cce143510

Gjest ulldott
Skrevet

Er i samme situasjon! Har nå bodd her i ett år, og da både min kjære og jeg, har ingen bekjente her vi bor. Hva med å søke etter noen i samme situasjon, eller som de andre her gir råd om, melde seg inn i ulike aktiviteter?

Gjest ulldott
Skrevet

Er i samme situasjon! Har nå bodd her i ett år, og da både min kjære og jeg, har ingen bekjente her vi bor. Hva med å søke etter noen i samme situasjon, eller som de andre her gir råd om, melde seg inn i ulike aktiviteter?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du da? Både deg ts, og Ulldott? Kan hende noen her vil møtes:) Garantert flere i samme situasjon

Anonym poster: 7fb1a73e3b70d6f9fbe478172490ee34

Skrevet

Du må ut å sosialisere deg. Ta opp hobbyer og start på forskjellige aktiviteter.

Skrevet

Takk for svar!

Jeg er 24 år gammel, føler at andre er yngre rundt 18-20 år. Har meldt meg inn i bygdeungdomslag, men der er det bare 18 åringer.

Jeg bor mellom Hamar, Lillehammer og Gjøvik :)

Skrevet

Vennene til samboeren har enten flytta eller så er de single :P Uff. Vanskelig å bli voksen! :P

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Jeg er 24 år gammel, føler at andre er yngre rundt 18-20 år. Har meldt meg inn i bygdeungdomslag, men der er det bare 18 åringer.

Jeg bor mellom Hamar, Lillehammer og Gjøvik :)

Hva likte du å gjøre der du bodde før da, ts? Kanskje det finnes noe lignende i nærheten av der du bor nå?

Jeg er også egentlig litt i samme båt som deg. Er omtrent like gammel, bor i samme område og er veldig enig i at det ikke er lett å skaffe seg venninner her.

Anonym poster: 4a1f8a5900b1bb49c7ca9431523e631d

AnonymBruker
Skrevet

Hva likte du å gjøre der du bodde før da, ts? Kanskje det finnes noe lignende i nærheten av der du bor nå?

Jeg er også egentlig litt i samme båt som deg. Er omtrent like gammel, bor i samme område og er veldig enig i at det ikke er lett å skaffe seg venninner her.

Anonym poster: 4a1f8a5900b1bb49c7ca9431523e631d

Kanskje dere to burde treffes en dag, da? :)

Anonym poster: 13fa77dee8115d2e2b8159f836f352d2

Gjest Mjøsa
Skrevet

Hei! Jeg har også tenkt å flytte til Mjøsområdet og er spent på om jeg kommer til å få noen venner. Ikke så lyse utsikter da tydeligvis:p

Skrevet

Jeg og samboern er også innflyttere, ca 40 min nord for Lillehammer..Vi har bodd her i litt over et år, og har først nå blitt litt kjent med folk på vår alder.. Vi ble bedt på kaffebesøk av alle gamlinga i bygda, og har vel egentlig gjennom dem blitt kjent med deres barn eller barnebarn på vår alder..Odelsbarna :fnise:

Også har jeg hund, og det har vel resten av grenda her også. Så da hender det jeg treffer noen på tur og slår av en prat..Mest gamlingene igjen dette da..I dag traff jeg faktisk odelsguten på en av nabogårdene (30 min tur unna), og han er ca på vår alder. Så da ble jeg bedt om å stikke innom på kaffe snart. JACKPOT! Haha

Men ja, skjønner godt hvor ensomt du har det, jeg holder på å gå på veggen noen ganger.. Håper vi alle får oss litt venner snart! :laugh:

Gjest Fantoranginnen
Skrevet

Vil du være vennen min så kom og gi meg snabelen din..tralalala..tralalalei.. vil du være vennen min så KOM og gi meg snabelen din..trallahei..og tralladei.. ogabogabogaogaboga.. jeg vil være venn med deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...