Gå til innhold

Supertilbud på baderomsservant + underskap??

Grooo

Anbefalte innlegg

Noen som vet om ett supertilbud på baderomsservant + underskap (helst uten bein) i Oslo-området?

Vi skal pusse opp badet i leiligheten vi leier, og huseier betaler for alt som trengs til vegger, tak og gulv. Vi har imidlertid veldig lyst til å bli kvitt den lysegrønne (!) vasken også, så vi tenker at vi kanskje kan betale for en ny selv hvis vi finner noe billig... Blandebatteriet som er der er helt nytt, så det trenger vi ikke.

Har sett i IKEA-katalogen, det billigste der kommer på rett over 2000, men det går sikkert å finne noe bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm...

Er bare på jakt etter en ganske knøttliten vask med ett helt enkelt lite skap under. Ser jo at 2000 er en bra pris, men hadde håpet at det kanskje kunne finnes noe enda billigere. Eller noe annet til samme pris feks, vi var ikke helt fornøyde med det vi fant i IKEA-katalogen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene på skap og servant starter vanligvis på 3-4000. Om dere betaler for et slikt servantskap kan dere vel ta det med dere når der flytter, og så henge opp igjen det gamle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke aktuelt å ta det med når vi flytter, vi skal garantert ha en helt annet stil osv. senere... Setter ikke inn den stygge grønne vasken igjen samme hva, det blir direkte ulekkert når resten av badet er nytt og fint. Vil ikke utsette neste leieboer for det *ler*

Fant en hos Maxbo nå til 2269 kr. Ikke tilbud eller noe, bare vanlig pris. Er jo bare selve vasken og skapet vi skal ha, har jo armatur og speilhylle og sånn, så jeg tror fint det går å finne ting andre steder også rundt den prisen. *lete videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror meg ikke du ;)

Vi har akkurat pussa opp bad, så jeg har vært runden for å si det sånn.. Armatur og speil/speilskap/hylle/lys kommer alltid utenom, så det har ikke noe å si for prisen at dere har dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, joda jeg tror deg *ler*

Er bare det at jeg jo allerede har funnet flere muligheter til 2000-2500... Og når jeg ringte Maxbo i sta og spurte etter det billigste og sa at vi ikke skulle ha armatur og speil og slikt klarte dama i telefonen der allikevel å "glemme" det mens jeg snakket med henne, og gav meg en pris på rundt 3500. Så sa jeg igjen at vi ikke trengte de greiene, det kom et "å ja..." og jeg fikk to priser på mellom 2200 og 2500...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være brukt (bare ikke lysegrønt)?

Kanskje Fretex/frelsesarmeen kan ha noe?

Synes å huske at de hadde møbelutsalg med litt av hvert til en svært rimelig penge da jeg bodde i Oslo.

Mulig jeg er totalt på bærtur her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo VVS Senter hadde en grei pris de også, så vi skal nok ta en tur dit + på Maxbo en av dagene. Så lenge vi får det til rundt to tusen er det greit nok å kjøpe nytt. Håpet er at huseieren skal synes det blir så fint at han sier at han betaler den biten også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sjekk på finn.no. Der er det masse billige servanter, og noen som skal gis bort. Å kjøpe bare skapet på Ikea el. blir ikke så dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha skap med og`eller holder det med bare servanten. Tittet på Comfort og der hadde de noen rimelige. Den ene kostet 741,- og det er jo ikke ille. Stod det var "Servant for bærejern", ikke vet jeg. Men du kan jo titte på http://www.comfort.no/produkter/409. Er kanskje litt liten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk-takk!

Hm... Det gjør ikke noe om den er så liten som 55 cm egentlig, men noe mindre kan den ikke være. Kanskje vi skal klare oss uten skap under.. Jeg mener, hvis vi må betale det selv så tar vi heller en uten skap, og så kjøper vi ett annet skap som vi har lyst på og setter på den andre veggen. Skapet kan vi jo lett ta med oss når vi flytter.

Tenker det jeg, at det blir bare servant allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Betty

Sjekk på Smart Club på Alnabru, der kjøpte vi kjempebillig vask med skap under, rundt en tusenlapp ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...