Gjest FrøkenFin Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Min samboer har mange jentevenner, dette er helt greit for min del og jeg tenker aldri over dette - for venner er jo venner - og han har vært venner med de fleste av disse lenge før vi ble sammen. Vi har bodd sammen i ca 1 år og vært sammen i over 3 år, og har det kjempebra sammen. Nå har det seg sånn at min samboer er lett å lese og jeg skjønner om det er noe han ikke sier til meg/holder tilbake, og jeg har lagt merke til at det han holder tilbake som regel/ofte har med jentevennene hans å gjøre. Om jeg kommer hjem fra jobb og spør han hva han har gjort idag kan han si om han har snakket med kompiser eller foreldrene, men utelater å si at han har snakket med en av jentevennene sine. Får han en melding av en av dem sier han som regel at det er en kompis - det er med unntak at han sier at det er en av jentevennene sine. Han har også sagt at han vil at jeg skal møte de ulike jentevennene hans, men det har altså ikke skjedd i løpet av den tiden vi har vært sammen. Hva kan være årsaken til dette? Noen synspunkter?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Tror ikke du skal legge for mye i det rettog slett. Du kan godt spørre om ikke du kan få møte noen av dem, kanskje be han invitere dem på middag eller noe sånt. Kan godt skjønne at han er litt forsiktig med hva hn forteller. Vi jenter kan vri og fprandre på slt det gutter sier og lage oss problemer som egentlig ikke er reelle:) Men det er ingen unskyldning for at han skal være hemlighetsfull. Snakk med an om det! Anonym poster: 70752c4bddbe0b4164b456f94bbe3d72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå