Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har levd sammen med en jente i snart 8 år. Hun kjefter og banner for den minste ting. Ikke bare på meg, men også på sin sønn og våre 2 hunder. Jeg har forsøkt uttallige ganger å fortelle henne hva dette gjør med meg og ikke minst oss. Føler hun hever stemmen enda mer når hun blir fortalt dette. Hun har et sinne jeg aldri har sett maken til. At det skal være nødvendig å banne og kjefte for små bagateller, har jeg aldri skjønt. Jeg ser at jeg umulig kan få henne til å stoppe med dette. Hun gjør det også til sin mor når hun kommer innom eller pr telefon. Noen der ute som har råd?

Kine

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruk videoopptak av situasjoner i hverdagen, se filmen sammen når hun har roet seg så hun får se seg selv på film.

Anonym poster: 9a5d3bfa200045b38363ec7bcbba9ce6

• Liker 1
Skrevet

Er i samme situasjon som deg. Og det er grusomt å se ungene og hundene krype her hjemme.

Håper ikke hun slår deg og spytter på deg ?!.

Er ikke annet å gjøre enn å ta opptak og forsøke å konfrontere henne med det.

Alle forsøk på å konfrontere min samboer er nytteløst, da det er jeg som er problemet får jeg beskjed om.

Kan hun lide av en eller annen psykisk historie som du ikke kjenner til ?.

Har du råd så stikker du !. Det vil bli verre.

Jeg holder kun ut for ungene sin del, slikt at jeg kan beskytte de. Men en dag så får jeg råd til stikke og da gjør jeg det.

Lykke til.

Skrevet

Har det også på samme måten. Har også tenkt på å filme oppførselen hennes, men får meg ikke til å gjøre det. Føler det er noe som vil slå tilbake på meg og brukt mot meg ved senere anledninger, om hvor sjuk jeg er i hode som filmer etc. Ved nærmere ettertanke tror jeg heller ikke en film vil klare å forandre disse kjeftsmellene.

Mitt råd til TS eller andre som er i slike forhold uten felles barn, STIKK!! Vi som har felles barn med kjeftsmellene må gjøre det beste ut av situasjonen, iallefall til barna er ute av rede.. Det hjelper å skjemme dem litt bort, og å dulle og dalle med dem, men det koster litt (ikke penger) da det ikke er så enkelt å være snill og god med noen som bare kjefter,banner og roper.

AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon som deg. Og det er grusomt å se ungene og hundene krype her hjemme.

Håper ikke hun slår deg og spytter på deg ?!.

Er ikke annet å gjøre enn å ta opptak og forsøke å konfrontere henne med det.

Alle forsøk på å konfrontere min samboer er nytteløst, da det er jeg som er problemet får jeg beskjed om.

Kan hun lide av en eller annen psykisk historie som du ikke kjenner til ?.

Har du råd så stikker du !. Det vil bli verre.

Jeg holder kun ut for ungene sin del, slikt at jeg kan beskytte de. Men en dag så får jeg råd til stikke og da gjør jeg det.

Lykke til.

Så når du får råd trenger du ikke barna beskyttelse lengre??

Kjære deg, du lever i Norge, det landet i verden der kvinner i din situasjon har best forutsetninger for å komme seg unna og klare seg på egenhånd. Ikke la han få deg til å tro at du ikke klarer deg økonomisk uten han, det er bullshit!

Jeg vokste opp med en mamma som tenkte som deg, og jeg har ikke lykkelige barndomsminner (har generellt få minner i det hele tatt da de fleste nok er fortrengt). Er det en ting her i livet jeg skulle ønske hadde vært annerledes, og som ville gjort at livet mitt i dag 10år senere hadde vært betydelig bedre, er m mamma bare hadde pakket sakene mange år tidligere o ikke latt seg manipuleres av mannemonsteret hun bodde med.

Anonym poster: bc2ea369da95cf16d8dc4091f20a0af2

• Liker 2
Skrevet

Så når du får råd trenger du ikke barna beskyttelse lengre??

Kjære deg, du lever i Norge, det landet i verden der kvinner i din situasjon har best forutsetninger for å komme seg unna og klare seg på egenhånd. Ikke la han få deg til å tro at du ikke klarer deg økonomisk uten han, det er bullshit!

Jeg vokste opp med en mamma som tenkte som deg, og jeg har ikke lykkelige barndomsminner (har generellt få minner i det hele tatt da de fleste nok er fortrengt). Er det en ting her i livet jeg skulle ønske hadde vært annerledes, og som ville gjort at livet mitt i dag 10år senere hadde vært betydelig bedre, er m mamma bare hadde pakket sakene mange år tidligere o ikke latt seg manipuleres av mannemonsteret hun bodde med.

Jeg er / var en mann. Og jo ungene skal beskyttes til mitt siste åndedrag.

Jeg kan ikke flytte på grunn av ungene og mangelen på avtaler i samboerforholdet.

Som mann har en ikke mange muligheter.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er / var en mann. Og jo ungene skal beskyttes til mitt siste åndedrag.

Jeg kan ikke flytte på grunn av ungene og mangelen på avtaler i samboerforholdet.

Som mann har en ikke mange muligheter.

Jeg skjønner ikke hva du mener..? Du snakker om å flytte når du har råd til det...

Hvor gamle er barna?

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener..? Du snakker om å flytte når du har råd til det...

Hvor gamle er barna?

Ungene våres er i tenårene.

På grunn av mangel på avtale om husfordeling / økonomi, så kan jeg ikke ta ungene å flytte.

Har vært i kontakt med advokat og banker. Ingen kan hjelpe på det området så lenge vi ikke har samboeravtale.

Og det viser seg jo det at det er mange menn som har slike kvinner som rett og slett er vanskelige, mildt sagt.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og personhets.

Estrella, mod.

Skrevet

Stakkars hunder!

Få de ut av denne situasjonen også! forferdelig å måtte være redde i sitt eget hjem

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...