Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Det har seg slik at jeg er veldig interessert i en gutt.. Jeg er en jente på 20 år, han er like gammel.. Møtte han på en fest for 4 uker siden og vi har snakket siden da.. Tror vi skulle ut i helgen også, det blir spennende :-)

MEN, spørsmålet mitt var.. Hvordan skal jeg gå frem for å ikke virke alt for desperat? Har nemlig hatt dette problemet med gutter jeg har likt tidligere, har på en måte vært så redd for å miste de at jeg liksom gjør mye for å bekrefte at jeg liker de og er interessert. For eksempel nå så er jeg litt sånn at jeg sitter og venter på at han skal sende meg en melding, slik at det ikke alltid er jeg som starter. Men så føler jeg igjen at med en gang det går lang tid før han kontakter meg så føler jeg at jeg har vært masete eller at han ikke er interessert lenger..

Noen som har noen gode erfaringer eller tips de vil dele? :-)

Anonym poster: 291476a98b8c25979796d00e23313dfa

Anonym poster: aa3b3ec83273cd6bcf3fc41c3fc4a8f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær deg selv.

Ville du satt pris på at han manipulerte og løy for å "få" deg? Ville du satt pris på at han holdt sine tanker og følelser for seg selv for å "lure" deg til å bli sammen med han?

Vær deg selv.

Setter han ikke pris på og er glad i deg for den du er så er det heller ikke verdt det.

Anonym poster: 6ba97f710c40d50fa30f1a54dcfabc88

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...