Gjest Gjest Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Hva hadde dere tenkt om dere var sammen med en som var: - Skilt og hadde barn - Ikke ville ha bilder av den nye kjæresten på fb fordi ekskona ble lei seg - Sa at han ikke hadde noen følelser for ekskona men ville være så gode venner som mulig for barnas skyld - Spanderte rådyr ferie på kjæresten, dyrere og bedre enn ekskona noensinne har fått - Løy til kjæresten om både små og store ting som omhandlet ekskona fordi han ikke ville krangle med kjæresten og fordi hun ble sur for all kontakt med ekskona - han har ikke hatt sex eller intimkontakt med ekskona lenge før han fikk seg ny kjæreste, tilogmed lenge mens han og kona bodde sammen var det helt uaktuelt med intimtet (han var ikke interessert) men dro likevel på ferie og sov i samme seng som henne etter at han hadde flytter ut og sa det var for barnas skyld - forteller kjæresten sin at han er kjempeglad i henne og det bare er henne han vil være med - hjelper kjæresten sin med jobb, hverdagslige ting og stiller opp så godt han kan Er dette en fyr som er glad i kjæresten sin og prøver å unngå konflikter på begge kanter fordi han er glad i barna? Eller bryr han seg mer om eksen enn den nye kjæresten? Synes hele oppførselen hans er så merkelig
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Tror han er en kjempeflott fyr, men at kjæresten hans er litt paranoid. Han er sammen med DEG nå. Vær glad han har et fint forhold til exen...det er bra for barnas skyld Anonym poster: 22d9ca492a2dc2669952d337a7385046 10
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 Høres ut som en helt normal, veldig snill og god mann. Med en utakknemlig kjærste. Anonym poster: 51cdf3b9f1896a21eb46df731a6a39b6 6
Steinar40 Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 Jeg tenker at folk med ekser er noe pes. 1
Uglen Skrevet 16. april 2013 #5 Skrevet 16. april 2013 Med mindre du mistenker utroskap - noe jeg ikke ser tegn til- synes jeg det er voksent av to separerte mennesker å holde kontakt og en god tone pga barna.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. april 2013 #6 Skrevet 16. april 2013 Jeg syns det virker som han prøver å gjøre alle til lags, og det er jo bra. Flott at han setter barna først, men han virker noe konfliktsky og kommer sikkert til å komme i en situasjon der han må "velge side" snart. Hvert fall hvis du(?) fortsetter å være såpass sjalu(for det er det du virker som her). 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. april 2013 #7 Skrevet 16. april 2013 (endret) Oi trodde spørsmålet var om jeg ville vært sammen med han. Hadde tenkt at om han ser behovet for å lyve er det noe galt med forholdet. Endret 16. april 2013 av Evilposelos
hjärterdam Skrevet 16. april 2013 #8 Skrevet 16. april 2013 Jeg tenker at det virker som han forsøker å gjøre det beste ut av en situasjon der mor og far ikke lenger bor sammen og derfor tar hensyn til barna. Tenker også at han høres ut som en snill og omtenksom kjæreste ut i fra det du skriver om jobb, hverdag og ferier.
Britt Banditt Skrevet 16. april 2013 #10 Skrevet 16. april 2013 Slutt med den overdrevne sjalusien din, hvis ikke kommer du til å miste han. Og det er faktisk viktig at man har et godt forhold til eksen når man har barn sammen. 4
Adhara Skrevet 16. april 2013 #11 Skrevet 16. april 2013 For en måte å omtale kjæresten sin på! Hva er det som er så freakshow-aktig med at han vil sette barna først og ha et godt forhold til eksen? Du bør legge fra deg sjalusien din og innse at du har en god mann. Før du mister han. 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #12 Skrevet 16. april 2013 Ja, hvor er freakshowet? Hvordan han har levd sammen med eksen, og hva han har gjort sammen med henne og barna før du kom inn i bildet er da ikke relevant for noe..? Å ta hensyn til den man har barn sammen med er gjerne lurt, og bilder på facebook er vel ikke så innmari viktig. Men det spørs kanskje litt hvor lenge dere har vært sammen og hvor lenge det er siden bruddet med ekskona. Jeg hadde ikke godtatt å være en "usynlig" kjæreste i årevis, samtidig trives jeg med å ikke være så offisiell på facebook - det er viktigere at forholdet ikke er skjult for de nærmeste og viktigste. Anonym poster: ab5313ccc035ae7ff7661c5db6f5ffad 2
LittleJ Skrevet 16. april 2013 #13 Skrevet 16. april 2013 Eneste jeg hadde reagert på var at han ikke kunne legge ut bilder av dere sammen pga. eksen... Det må man bare tåle etterhvert! 1
Gjest Sunheart Skrevet 16. april 2013 #14 Skrevet 16. april 2013 Det hele koker jo ned til hvem som gjorde det slutt. Han eller ex kona?
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #15 Skrevet 2. juli 2013 Hva hadde dere tenkt om dere var sammen med en som var: - Skilt og hadde barn - Ikke ville ha bilder av den nye kjæresten på fb fordi ekskona ble lei seg - Sa at han ikke hadde noen følelser for ekskona men ville være så gode venner som mulig for barnas skyld - Spanderte rådyr ferie på kjæresten, dyrere og bedre enn ekskona noensinne har fått - Løy til kjæresten om både små og store ting som omhandlet ekskona fordi han ikke ville krangle med kjæresten og fordi hun ble sur for all kontakt med ekskona - han har ikke hatt sex eller intimkontakt med ekskona lenge før han fikk seg ny kjæreste, tilogmed lenge mens han og kona bodde sammen var det helt uaktuelt med intimtet (han var ikke interessert) men dro likevel på ferie og sov i samme seng som henne etter at han hadde flytter ut og sa det var for barnas skyld - forteller kjæresten sin at han er kjempeglad i henne og det bare er henne han vil være med - hjelper kjæresten sin med jobb, hverdagslige ting og stiller opp så godt han kan Er dette en fyr som er glad i kjæresten sin og prøver å unngå konflikter på begge kanter fordi han er glad i barna? Eller bryr han seg mer om eksen enn den nye kjæresten? Synes hele oppførselen hans er så merkelig Syns på den stakkars ekskona som er blitt forlatt for en egosentrisk så som deg ! Og stakkars man som skal forstår på en tidspunkt at han har gjort sin livstabbe!
Miss moneypenny Skrevet 2. juli 2013 #16 Skrevet 2. juli 2013 Freakshowet er den nye kjæresten. Unnskyld, ikke vondt ment, men har man valgt en mann med barn så må man tåle at han ønsker å gjøre situasjonen så bra som mulig for alle parter. Dette viser bare at han er en bra mann. Prøv å se hvor heldig du er istedenfor å rakke ned på han og mistenke han. 1
Gjest Skrevet 2. juli 2013 #17 Skrevet 2. juli 2013 1. Jeg setter ikke pris på at folk lyver, men forstår at han prøver å unngå drama. 2. Du måler ikke kjærlighet i hvor DYR ferie mannen spanderer! Hvorfor i helvete betaler du ikke din halvdel av ferien? 3. Hva som skjedde mellom han og kona av sex og andre ting før du kom inn i bildet har du ingenting med. Det høres ut som en mann i 40-års krisa med en utsugende, kontrollerende yndre kjæreste. Ja takk til tjenester, påspanderinger, fikse jobb, etc. Null forståelse for andre forpliktelser han har. Om du TS ikke takler dette og ikke er innstilt på å jobbe med deg selv og jekke deg ned noen hakk, så foreslår jeg at du finner deg en mann uten barn fra før av.
Cristella Skrevet 2. juli 2013 #18 Skrevet 2. juli 2013 Herlighet, han høres jo ut som en fantastisk mann. Greit nok, å lyve er ikke greit, men det er faktisk også det eneste punktet jeg reagerer på. Han har barn, og han gjør det han kan for at barna skal få det best mulig. Hadde min stemor kommet og reagert på mine foreldres ganske gode vennskap og forhold, nei da hadde hun ikke blitt spesielt populær blant oss barna. Han har en ex, han har barn med henne - det må du nesten bare akseptere. Går ut ifra at du var klar over det når du valgte å gå inn i et forhold med mannen. Ro deg ned noen hakk nå. Barna er tross alt (forhåpentligvis) det viktigste for han, og exen er en stor del av nettopp det. Sånn er det bare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå