Gjest Miss Dior Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Kjæresten min og jeg har det supert når vi først har det bra, men desverre lyver han også mye for meg. I bunn og grunn vil jeg ikke være sammen med en som lyver og lurer meg men jeg klarer rett og slett ikke å rive meg løs, det er helt umulig å bryte kontakten og jeg får seriøst abstinenser uten en dag med han. Hva skal jeg gjøre??
sukkermomsen Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Hva er det han lyver om, som dere ikke klarer å kommunisere godt nok om? Når alt kommer til alt er du selvstendig, og dersom du ikke ønsker å være i forholdet bør du bryte ut av det og heller være for deg selv. Det er lett å bli avhengig av en partner, å ha en å betro seg til og tilbringe tid med. Men hva får du ut av det hvis han lyver?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 Det er alltid en vanskelig overgang å gjøre de slutt, men ser du for deg at dette forholdet har noen fremtid? Anonym poster: cd85bf85bde7a149bdba280f95325138
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå