Gå til innhold

Hvilken farge jakke? Trenger svar fort!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hellu. Nå har jeg sittet hele natta å lett etter jakker på nett. Jeg har endelig funnet en men står mellom to farger; mørkt marine blå eller militærgrønn.

Jeg er lys i huden som "Isabell" i Twilight, har naturligt kommune lysbrunt kaldt hår og mørke brungrønne øyne. Hva vil jeg kle best?

Synes dette er så vanskelig! Jeg passer litt forskjellig synes jeg selv, men så er det også mye som ikke passer overhodet til meg som f.eks oransje, gul, svart, hvit, brun ect.

Anonym poster: b45bb45afe83fd577ead9427aa289488

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært lettere om du la ut bilde av deg og jakkene :D men jeg vil tro marine blå kler deg best.

AnonymBruker
Skrevet

Her er ett bilde:

post-26739-0-70159500-1366119646_thumb.p

Må bare nevne at de ikke ser så grønne ut i vanlig dagslys. På dette bildet får jeg blitsen som lyser opp fargen. De ser mer brune ut til vanlig.

Hvilken farge passer jeg montro? Og hvilken farge er jeg?

ts

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Det ser nesten ut som du har kald hudtone, men varme øyne? Vet ikke hvilke farger du passer da.

AnonymBruker
Skrevet

Tror du kler begge jeg. Se ann hvilken farge som passer best inn i garderoben din.

Anonym poster: 4201f5ba5edc53f31fcfc9549414cfac

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville gått for marineblå. :)

Anonym poster: f32f8cc8bb1b19b8cbc4cf0124053dd3

Skrevet

Marineblå er jo en kald farge? Så om du vil se litt varmere ut så tenker jeg militærgrønn hadde vært fint til deg :) + så kan det jo hjelpe med å få frem fargen i øynene dine :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Burde jeg bruke kalde farger da? Militærgrønn er vel kald? :vetikke: Jeg synes selv marineblå ser finest ut, men er redd jeg vil se alt for bleik og kald ut da..

ts

Skrevet

ville gått for militærgrønn, dette pågrunn av øyenfarge og hårfarge.

Marineblå tror jeg vil få deg til å se blek ut, mens grønn får frem fargene dine mer.

AnonymBruker
Skrevet

ville gått for militærgrønn, dette pågrunn av øyenfarge og hårfarge.

Marineblå tror jeg vil få deg til å se blek ut, mens grønn får frem fargene dine mer.

Ok, men jeg trodde at "kalde mennesker" også kunne bruke blå? Forresten, er ikke grønn en "jord" farge? Trodde earth farger passet best til varme hudtoner?

Fatter ikke dette her jeg..

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jesus effing christ, drit i tullet om fargelære og hvorvidt du kommer til å se bleik eller glødende ut eller whatever - ta den du synes er finest, eventuelt den fargen du liker best. Alt annet er irrelevant.

Anonym poster: 4ebf0e59be459622e9869d4348fa03c1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du kler begge, så du kan i grunn velge begge to. Personlig ville jeg ha valgt marineblå, da jeg liker den fargen best, men det er jo smak og behag! :)

Anonym poster: 41153478aa919c104d6337d57737b522

Skrevet

Er ganske sikker på at du ville kledd begge fargene. Tonene er ikke sååå forferdelig forskjellige, og de ligger ca. på samme nivå på valørskalaen.

Men utifra bildet du postet, plus hårfargen din, tenker jeg at militærgrønn muligens hadde vært bedre hvis du måtte velge. ;)

Skrevet

Jeg tror du kler begge. Men hvis du bruker mye svart ellers så styr unna den marineblå, for det kan være vanskelig å kombinere :)

Skrevet

Ok. Burde jeg bruke kalde farger da? Militærgrønn er vel kald? :vetikke: Jeg synes selv marineblå ser finest ut, men er redd jeg vil se alt for bleik og kald ut da..

ts

Når du har et ''kaldt'' utseende, så vil kalde farger få deg til å se blekere ut. Militærgrønn er en mer varm farge samtidig med at den ligger ganske tett på fargeskalaen med blå. Ut ifra bildet du la ut, så hadde millitær grønn fått de varme trekkene dine mer frem, feks. øynene dine :)

Selvom jeg tror begge hadde passet bra, så hadde nok marineblå gjort deg litt kaldere :)

Skrevet

Jeg hadde nok gått for Militærgrønn ut ifra bildet du har lagt ut. Tror det kan vise seg å få frem fargen i øynene dine samt at du lett kan se litt brunere ut. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...