Imax Skrevet 31. mars 2004 #1 Skrevet 31. mars 2004 Har endelig klart å karre meg til å ta ansiktsbehandling etter tips fra frisøren min. Gjorde det for 7 år siden da jeg fikk et gavekort fra søsteren min, men syntes ikke det gjorde spesielt mye og jeg fikk ikke noen tips. Men nå var det noe helt annet! Damen var vennlig, og jeg fikk full ansiktsbehandling med masasje. Nappet brynene og hun klemte masse. Spurte meg om hvor ofte jeg renser huden - svaret var aldri. Spurte om hva slags krem jeg bruker i ansiktet, jeg svarte body lotion. Tror hun var oppgitt, og hun mente jeg kunne få mye finere hud hvis jeg faktisk gjorde noe selv. Så etter i går er jeg kjempe inspirert (selv om jeg var utrolig rødprikkete etterpå, så jeg har litt ekstra foundation på i dag), kjøpte masse produkter, så nå skal jeg begynne et annet liv (må jo nesten det også, siden jeg blakket meg i går... ) Knallbra erfaring, skal tilbake om 6 uker. Merker at alderen trår til, så da er det jo greit å passe på huden. Og det er aldri for sent, er det vel?
Suzy Skrevet 31. mars 2004 #2 Skrevet 31. mars 2004 Å... det hørtes deilig ut! Jeg planlegger å bestille time hos hudpleier (som har dermalogica) til nesten lønning lander i lomma... Har ikke råd før det
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #3 Skrevet 31. mars 2004 Å... det hørtes deilig ut! Jeg planlegger å bestille time hos hudpleier (som har dermalogica) til nesten lønning lander i lomma... Har ikke råd før det Dermalogica :klø: Er jeg dum nå , men jeg vet ikke hva det er jeg :oops:
Suzy Skrevet 31. mars 2004 #5 Skrevet 31. mars 2004 Du var kjappere enn meg Ling - Dermalogica er et hudpleiemerke som er veldig bra (syns jeg da)
Ling Skrevet 31. mars 2004 #6 Skrevet 31. mars 2004 Lynrask! Ja, Dermalogica er veldig bra! Har brukt det selv i mange år, men har gått over til Dr. Hauschka nå av flere grunner.
NullHull Skrevet 31. mars 2004 #8 Skrevet 31. mars 2004 Hva må man betale for en slik ansiktsbehandling? Hørtes utrolig deilig ut!
Suzy Skrevet 31. mars 2004 #9 Skrevet 31. mars 2004 Hos hudpleieren jeg skal til koster det ca 500 for en time...
vackraflickan Skrevet 31. mars 2004 #10 Skrevet 31. mars 2004 Jeg har aldri vært hos hudpleier, men skal spandere på meg en time når jeg er ferdig med eksamen. Jeg har aldri vært plaget med uren hud, men begynte allikevel å rense huden min daglig pluss kjøpe peeling og hudkrem av litt finere merke (i forhold til h&m og sånn) Jeg merket huden min ble mye finere. Den så mye friskere ut. Samtidig sluttet den å føle ut som om den var et nummer for lite (pga tørr hud) Så det å rense og stelle med huden burde alle gjøre. Renseprodukter varer en evighet så i lengen er det ikke mye dyrere å kjøpe ordentlige merker for de som foretrekker det.
-ida- Skrevet 31. mars 2004 #11 Skrevet 31. mars 2004 Drømme, drømme. Ønsker meg sånt gavekort jeg også. Det er så deilig!
Gjest gloria Skrevet 1. april 2004 #12 Skrevet 1. april 2004 Ansiktsbehandling er det beste som finnes! Sovner nesten hver gang jeg.. er helt "borte". I tillegg føles det som om stress blir frigjort. Spesielt når de maserer o.l. Har brukt ulike skjønnhetssalonger, men alle har brukt Babor og MD.Formulations (noe i den duren). Alle tiders merker synes jeg:)
Kira27 Skrevet 4. april 2004 #13 Skrevet 4. april 2004 Hei Imax, hvilken salong var det du benyttet deg av og hva måtte du betale for det? Er det vanlig at de napper brynene samtidig som du har en hudpleietime, eller måtte du betale ekstra for det ?
Julie Skrevet 4. april 2004 #14 Skrevet 4. april 2004 Synes ikke 500 kr var så avskrekkende jeg.. Blir man "påprakket" masse produkter i samme slengen også eller? I såfall kan det bli en smule kostbart.
Gjest Cuddly Skrevet 4. april 2004 #15 Skrevet 4. april 2004 Synes ikke 500 kr var så avskrekkende jeg.. Blir man "påprakket" masse produkter i samme slengen også eller? I såfall kan det bli en smule kostbart. ...men du må jo ikke kjøpe, da...
Imax Skrevet 5. april 2004 Forfatter #16 Skrevet 5. april 2004 Var på Clinic 81 i Øvre Slottsgate. Måtte betale ekstra for å nappe brynene. Ble ikke påprakket produkter, men ønsket jo å kjøpe, hadde jo ikke noe som helst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå