AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Nå er jeg lei av å være den eneste som tar initiativ å holde kontakt. Det er alltid jeg som sier hei, som begynner samtale, som oppsøker den andre og prøver å bygge relasjoner. Vi er bare venner, har felles interesser, studerer det samme. Når vi møtes, så prater vi med timevis og begge to trives, når det er på Internett, må det være meg som starter samtale hver eneste gang. Han virker ganske interessert i å holde kontakt med meg, men bare etter at jeg har tatt det første steget. Nå har jeg ikke snakket med ham i 3 dager og har ikke hørt et eneste ord fra ham. Jeg ser ham pålogget på FB og Skype, men full stillhet. Er det så vanskelig å si hei, hvordan går det? hvis man er interessert i å holde kontakt med noen? Nei, nå har jeg fått nok. Han får drive med det han driver med og jeg skal ikke være en del av det hele. Jeg orker ikke mer. Anonym poster: 2ec4fff401d5b1ee6f00131998cf0b6d
Chien Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Kanskje han ikke er interessert nok? Jeg ville i alle fall tenkt at dersom han aldri tok initiativ til prat, er han ikke såå interessert. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 Kanskje han ikke er interessert nok? Jeg ville i alle fall tenkt at dersom han aldri tok initiativ til prat, er han ikke såå interessert. Da er han ganske flink til å late som at han er veldig interessert når vi prater. Jeg lar han være i fred nå, så ser vi om han oppsøker meg eller ikke. Anonym poster: 2ec4fff401d5b1ee6f00131998cf0b6d
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #4 Skrevet 15. april 2013 Hes just not that into you Anonym poster: ca4de4c296e7c2d8684d64db7464a6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå