AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Jeg har gått ned 10 kg, og har igjen ca. 3-4 kg før jeg er helt fornøyd. Da vil jeg ha ganske lite overflødig fett, for å si det sånn. Jeg har alltid hatt en fyldig sprettrumpe uten trening, men etter å ha gått ned disse kiloene, har rumpa jammen blitt flatere og mindre(jada, ikke veldig overraskende...)! Den går nok fremdeles under betegnelsen "sprettrumpe", men om jeg står i en skikkelig dårlig holdning og ikke krummer ryggen spesielt, er den litt slapp i tillegg. Står jeg rett opp, inn med magen-ut med rumpa-holdning, ser den perfekt ut. Men den er uten tvil for slapp, og jeg er redd den både skal bli slappere og enda mindre, noe den sikkert vil bli. Det passer jo dårlig nå som det er bikinisesong... Leit at punktforbrenning ikke går. Derfor lurer jeg på om jeg vil kunne bygge opp rumpa litt igjen, si, på 2 måneder(vil jo fortsette treningen senere, men regner med at jeg entrer stranden på den tiden)? Jeg spiser jo fremdeles i underskudd, men det er ikke akkurat noen ekstremdiett heller. Har som sagt aldri trent rumpa, og vet at "nybegynnere" bygger muskler raskt i starten. Har jo et flott utgangspunkt, vil bare ha et lite "løft", få litt mer volum og stramhet. Hva mener dere? Mtp. på kaloriunderskuddet mitt, mener jeg. Anonym poster: 46cf0eb1a2313028bdfe2d35704ad722
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Da har du nok mistet muskelmasse på rumpa eller? Anonym poster: af87483580f57cc4fe0ee5dd169820f6
Kira-delta Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 Med mye kaloriunderskudd går man jo ned i vekt, både i muskelvekt og annen vekt. Derfor er det anbefalt å ha et moderat kaloriunderskudd kombinert med styrketrening for å nettopp unngå akkurat det der. Nå vet ikke vi hva du spiser og hvor mange kcal du får i deg, men med et passelig kaloriinntak og tunge styrkeøvelser skal du nok klare å få "fylt ut" rumpa di litt Jeg så hvertfall resultater etter to mndr med tunge styrkeøvelser for rumpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå