Gå til innhold

Dato for utbetaling av sykepenger fra trygdekontoret

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har gått sykemeldt lenge og i mars overførte arbeidsgiver utbetaling av sykepenger til trygdekontoret. Uten å gi meg beskjed :evil:

Har vært i kontakt med trygdekontoret som sa at de utbetalte sykepenger i slutten av måneden.

Det var ikke kommet inn ei krone i dag! Blir rimelig stresset av dette. 11 dager uten penger. Regninger hoper seg opp og boliglån forfaller.

Er det noen her som har sykepenger fra trygdekontoret og har dere fått pengene for mars?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg går ikke på sykepenger, men jeg har vært inne på trygdeetaten sine sider for å finne utbetalingsdatoene, og på sykepenger skulle den være 26. mars :o

Du kan jo ta en titt her:

http://www.trygdeetaten.no/default.asp?str...betalingsdatoer

Jeg ville purret på dem, ikke gi deg. Klart du må ha penger til livsopphold. Bare smør skikkelig tjukt på, de klarer å hoste opp pengene hvis de vil :evil:

Lykke til !!!

Klem fra Pludre

Skrevet

De kommer i slutten av måneden. Trygdekontoret har en tendens til å si at 'vi har ikke mottatt noe fra arbeidsgiver'. Måtte vente to måneder en gang.

Ring trygdekontoret og sjekk de har alle papirer de skal ha. Hvis ikke så få arbeidsgiver til å sende dem til deg + fakse dem til trygdekontoret. Lever de selv også og få kvittering på at de er levert. Burde være helt unødvendig å gjøre det på den måneden, men noen ganger det eneste som funker.

Håper du får penger snart. Ring og mas!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ring trygdekontoret, spør om de har fått alt av papiret og be dem evt få ut finger'n. Hvis de ikke har fått det de trenger av papirer fra arbeidsgiveren, må du purre på vedkommende.

Gjest Anonymous
Skrevet

feriepenger på trygd??

det var da forferdelig som vi skal degge med snylterne her i landet, da!!

Gjest Madley
Skrevet
feriepenger på trygd??

det var da forferdelig som vi skal degge med snylterne her i landet, da!!

Hvor står det noe om feiepenger kjære anonym???

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jeg som er den opprinnelige gjesten.

Takk for svar. Ringte Trygdekontoret i går og de sa at "kjøringen" av sykepenger ble foretatt i natt. Da krysser jeg fingrene for at de er inne på kontoen i morgen. 14 dager uten penger er litt kjipt :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...