Gå til innhold

Paradise hotel...

Anbefalte innlegg

Gjest jegerikkemoradi
Skrevet

Synes det er litt rart at mannen min på 46 ser på Paradise hotel og ELSKER det! Mente målgruppen er sånn 20 år yngre... Er det ikke litt snålt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er snålt at noen liker det i det hele tatt.

• Liker 3
Skrevet

Ungdommen her ser på det, mens far i huset uffer seg noe så innmari over at det er på tv.

Skrevet

Er selv 41. Stooorkoser meg med paradise :biggrin: Men er litt flaut da jeg føler meg for gammel til å følge med

Skrevet

Haha, litt snålt ja, men er vel ikke noe problem? Det er fullt av drama og intriger. Er han glad i sladder til vanlig også?

Skrevet

Eksen så på danske versjonen for noen år siden, jeg greide ikke få ham med meg i seng når det stod på.

Han lo og koste seg hver gang det var grining og vill jubel om noen hadde seg. Han var over 40 :)

• Liker 1
Skrevet

Synes det er litt søtt jeg :) La mannen kose seg med paradise!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo nakne ungjenter der så det er vel ikke så rart. ;)

Anonym poster: 90db82e31f6daeee5b8c54b68bb2b686

• Liker 4
Skrevet

Hehe, jeg hadde nok sett Paradise Hotell pga alle de interessante samtalene. Jeg anbefaler deg å sette deg ned ved hans side og sette deg inn i hans situasjon! Man må fordype seg for å se det estetiske i Paradise Hotell....... :eeeh:

Skrevet

er vel de lettkledde ungpikene som trekker..eldre menn til paradise...

AnonymBruker
Skrevet

er vel de lettkledde ungpikene som trekker..eldre menn til paradise...

Nja, tror du sikter mer til unggutter, jomfruer eller partykidz som ikke klarer å se en pupp uten at tissefanten havner på tusenfryd. Normale eldre menn, etter min erfaring, virker mer erfaren og moden enn det... Svigerfar, onkler, pappa o.l. virker ikke akkurat interessert i å se på PH, nakenhet eller ei ;)

Anonym poster: 08a27ef0ba1365f3191031020fc4583a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er det ikke bare hjernedøde silikonmonstre der da?

Anonym poster: 4f9053e180b3100dc54f0c16d17761e4

AnonymBruker
Skrevet

Haha, litt snålt ja, men er vel ikke noe problem? Det er fullt av drama og intriger. Er han glad i sladder til vanlig også?

Haha, jeg ser på paradise, men jeg er ikke særlig glad i drama og sladder til vanlig, derfor jeg ser på paradise hotel.

Anonym poster: 129725cf82401b5176535eac19160bad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...