Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har så lyst å høre Canon... Blir såååå nyskjerrig!! Men maskinen min er foreløpig for full til å laste ned noe. Isj og æsj................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foer alle blir helt "canoniserte" her inne vil jeg gjerne anbefale Sleepers Awake av Johann Sebastian Bach. Den er nydelig, synes jeg!

Skrevet

Toccata var jo kjempestilig da. Ser for meg den i Nidarosdomen ja, helt klart.......men hva med en liten kirke som den vi skal vies i?

Skrevet

Vi skal ha "champagnegaloppen" som avslutning på vår borgelige sermoni. Det tror vi blir skikkelig stilig, og en god kick-off for resten av dagen. Og så serverer vi champagne, og snakker og koser oss frem til middagen.

Skrevet
Har så lyst å høre Canon... Blir såååå nyskjerrig!! Men maskinen min er foreløpig for full til å laste ned noe. Isj og æsj................

Her kan du høre den..

Skrevet

Her kan du høre den..

Er jeg helt blåst kanskje :oops: Hvordan finner jeg frem til sangen og hvor får jeg hørt den? Tusen takk forresten!

Skrevet

Neida, det er du ikke!!

Gå litt ned på siden, der kan du trykke på en sånn dings og da skal du få spilt av sangen...

Skrevet

Ooops! :oops: Der fant jeg den ja!!

Må laste ned programmet først, så min IT-kyndige sambo får hjelpe meg i helgen.

Takk!

Skrevet
Mendelsohn er absolutt ikke noen inngangsmarsj for oss. Denne skal vi ha ut. Syntes melodien er i en slik tone at det virker som om vielsen er ferdig....

Vi vurderer Lohengrin inn. Ja, spilles kanskje i mange såper, men det er denne sangen som virkelig får meg til å tenke bryllup. Er ikke så mange andre marsjer jeg forbinder med bryllupsmarsj.

Canon In D kunne jeg tenke meg å høre (foreløpig ikke plass på maskinen til nedlasting), da jeg elsker "Brudens far".

Så enig så enig Lullu!!!!Vi har nå også bestemt oss for disse, i denne rekkefølgen!

Skrevet

Vi skal ha Mendelssohn inn og Trumpet Voluntary ut...Klarer ikke Lohengrin..Hører bare "here comes the bride, here comes the bride" i hodet mitt når jeg hører denne. Men, den er jo fin da. Vi skal ha Canon in D når brudebarna går oppover gulvet..

Skrevet

Vi hadde Canon. Synes den var perfekt som utgangsmarsj, og den er nyydelig!! :-)

Skrevet

Håper på Toccata ut og Mendelshon inn.

Hvis ikke må jeg begynne å lete på nytt etter utgangsmusikk, for jeg finner liksom ingen som slår seg til ro i hjerterota mi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...